Vespa-Ciao.NL
:: EVO DR inrijden met originele sito uitlaat of met proma circuit?

Home Forums Techniek Opvoeren EVO DR inrijden met originele sito uitlaat of met proma circuit?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bullet
    Topic starter

hey even een vraagje

kan ik mijn nieuwe DR EVO best inrijden met een orig sito uitlaatje of met men proma cicruit??

thxxx

ja-general
      Bijdrager

beetje meer olie door de benzine heengooien
        volgensmij was hier al een topic over moet je effe de zoekfunctie gebruiken
        300 post=)

ah gevonden http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=63730#63730

en als je wil weten welk van de 2 uitlaten je t best kan gebruiken op een 70cc is de proma
        niet vergeten je sproeier te veranderen hea

markiej
        Bijdrager

ik denk dat het wel beter is om in te rijden met de proma, en als die eenmaal in is gereden zou ik wel met de proma blijven rijden. die rijdt gewoon fijn;)

EVO.CITTA
          Bijdrager

ik zou het mee de sito doen ik heb het ook geprobeerdop mijn dr evo met een handmade en een homoet maar de sito rijd beter als je in gaat inrijen.

.-{2F4OV}-.

Das beetje onzin;) Met proma zou die net zo goed moeten rijden. Je moet hem alleen goed afstellen voordat je egt gaat rijden. Gwoon proma erop en sproeiertjes proberen totdat ie goed start, fijn rijdt en bovenal.. goede bougiekleur heeft:thumb

-Roy-
              Bijdrager

je kan denk ik beter proma rijden omdat je dan hogere toeren aankan, (al rijd je natuurlijk niet op volle toere). maar je moet hem wel ooit doortrekken en dan kan ie wat hoger met proma zodat je kleinere stootrand krijgt;)

.-{2F4OV}-.

Dat is owk cker waar. Je cilinder gaat zich owk n beetje naar je uitlaat gedragen. Dus als je met proma wilt gaan rijden is t beste natuulijk om owk in te rijden met de proma erop.

hansieb
                  Moderator

Van je sito word die denk ik tam

Vraag aa-t maar eens over een tamme DR 43 evo

Jelle
                    Moderator

door in te rijden met een sito kun je een stootrand creëren, dus ik zou de proma cc aanraden.

EVO.CITTA
                      Bijdrager

hoezo stootrand

EVO.CITTA
                        Bijdrager

is da mee een handmade ook nog
                          of is da beter?

hansieb
                          Moderator

Even een voorbeeld

De DR evo heeft maximaal vermogen bij @ 9000 toeren.

ALs je de citypower erop gooit haal je nooit 9000 toeren omdat die dat niet toe kan laten. Het is een standaard vervangingsuitlaat.

Met een proma circuit maak je wel die 9000 toeren omdat die niet begrensd is. Daarom kan je een stootrand creeeren met de citypower omdat je zuiger niet op zijn allerhoogste punt komt (Stootrand)

AA-t had ook een DR 43 evo hij vond hem niet echt heel fel ofzo. Blijkbaar wat te rustig ingereden. Daarna is die een keer naar bedum VOLGAS op en neer gekart en reed die veel beter en feller.

CittaTuner.
                            Bijdrager

Proma cc lijkt mij ook fijner en feller wel wa meer herrie maar dat moet je zelf kiezen:P

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.