Vespa-Ciao.NL
:: Even voorstellen; Rik

Home Forums Algemeen Even voorstellen Even voorstellen; Rik

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RikBouman
    Topic starter

Hallo allemaal,

Ik ben Rik uit Broeksterwoude ( Friesland ). Heb “vroeger” altijd Vespa Ciao & Gilera Citta gereden, maar dat is zeker alweer 10 jaar geleden. Recent heb ik weer een Citta aangeschaft om hobby matig mee aan de slag te gaan.

Technisch gezien is het allemaal lang geleden, maar heb al gezien dat ik hier aan het goede adres ben voor een hoop informatie.

Hierboven een foto van de aanwinst. Er is nog een hoop te doen, maar kan hem zo naar wens maken.

Uiterlijk zal hij in de poedercoating / lak moeten en wat frisse kapjes nodig zijn.

motorisch is hij zo goed als origineel. Het hoeft geen race monster te worden, maar een snelheid tussen de 50-60 is leuk om mee te touren.

En omdat het hobby is, is met name de funfactor belangrijk. Dus wellicht een vario in de toekomst, maar hier ben ik geheel onbekend mee.

kortom; genoeg te doen nog!

Florian
      Moderator

Hey Rik,

Welkom op het forum! Je Citta lijkt een goeie basis te zijn, ben benieuwd naar het eindresultaat.
        Informatie is inderdaad genoeg te vinden op het forum, mocht je er niet uitkomen schroom niet om te vragen.

Wilk1985
        Moderator

Hallo Rik en nogmaals welkom op het forum :thumb

Succes met de Citta, ik zou je wel aanraden om dat zadel te wisselen voor een andere. Ik heb deze ook eens geprobeerd en hij was ten eerste binnen 2 weken kapot en ten tweede zit je heel raar aangezien het veel hoger is als een standaard Citta zadel.

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt van het werk aan je Citta, poedercoaten knappen ze altijd erg van op  😎

zevenenergie
          Donateur

Hoi Rick,
            Welkom op het forum, gezellig, maak er een dolle boel van.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.