Vespa-Ciao.NL
:: even voorstellen!

Home Forums Algemeen Even voorstellen even voorstellen!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gissa06
    Topic starter

hallo allemaal!

Ik ben gijs, 20 jaar en ik heb recent een vespa SI opgehaald op blauw kenteken met als doel om op te knappen, omkeuren tot bromfiets (als het rdw dat toelaat) en daarna lekker mee te touren. Ik heb al wat ervaring met “oud speelgoed” ook al ben ik zelf nog niet zo oud. vanaf jongs af aan al bezig met tomos, sparta-met, peugeot en puch. Toch het hoofdstuk citta, SI, ciao en alle variaties die daar bij horen nog nooit aangeraakt en dus niet bekend met de techniek. Ik hoop met wat kennis en hulp van deze website, de mensen en het forum er redelijk uit te kunnen komen. Ik zal binnenkort even foto’s plaatsen van mijn nieuwe aanwinst en wat voor onderdelen er op zitten.

mvg, Gijs

Gas is alles remmen is angst

Wim
      Bijdrager

Hallo Gijs. Welkom hier.
        Ja, er is knowhow genoeg hier, en je zult zeker geholpen worden.
        Plaats bij je technische vragen wel duidelijke foto’s, dat is meestal wel belangrijk.

Nu eerst wachten op de foto’s van je brommer. 😉

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Jelle
        Moderator

Hoi Gijs gelukkig hebben onze brommers best wel simpele techniek, dus het meeste is zelf te repareren en op te lossen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 3 weken geleden door Jelle.

bram0vitz
          Bijdrager

Hoi Gijs, Welkom op het forum!
            ik ben benieuwd hoe je Si er nu uitziet en hoe deze er straks uitziet 🙂

beetje prutsen hier en daar
            Link naar Mijn collectie / Projecten.
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.