Vespa-Ciao.NL
:: Even voorstellen

Home Forums Algemeen Even voorstellen Even voorstellen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mischa
    Topic starter

Hallo allemaal,

Ik ben Mischa, 35 jaar, uit Hengelo Overijssel. Lees al een aantal jaar hier mee op het forum, nu eindelijk eens een bericht op het forum.
      Ik heb een blauwe  Vespa Ciao snor uit 1988 voor dagelijks gebruik, een blauwe Ciao snor uit 1987 laatst van een familielid gekregen, lopend gemaakt maar verder nog geen plannen mee. Een blauwe Ciao snor uit 1991 zonder kenteken als donor, maar nog wel compleet en zonder roest en beter in de verf als de andere ciao’s…
      Ook heb ik 2 Citta’s, 1 als donor en de ander ligt helemaal uit elkaar nu om op te knappen.
      I.v.m de aankomende helmplicht laatst een motorloze Ciao Mix met brom kenteken aangeschaft, en met het blok daarvoor bezig. Daar heb ik een vraag over en zal ik een topic voor openen.

Groeten Mischa

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Jelle
      Moderator

Welkom Mischa.

Ga je straks de citta’s ook om laten keuren naar brom?

Mischa
        Topic starter

Hallo Jelle, dank je.
          Ik heb laatst een rollende Ciao met geel kenteken op de kop getikt, die maak ik rijdend en dan ga ik eens kijken wat beter bevalt, brommen met helm op de weg, of snorren met helm op het fietspad…als het brommen beter bevalt word de Citta ook wel een geel kenteken ja. Wat ga jij doen?

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Jelle
          Moderator

Mijn citta’s ga ik om laten keuren en mijn ciao’s laat ik snor.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.