Vespa-Ciao.NL
:: Euroscooters.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Euroscooters.nl

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Topic starter

Post hier meningen en ervaringen over http://www.euroscooters.nl

hansieb
      Topic starter

Veel keuze vooral voor scooters en niet super duur in vergelijking met andere scooter shops.

Heb er zelf mijn yasuni R uitlaat besteld voor mijn aerox incl een variateur sleutel, sproeiers en nog wat troep.

Pakket duurde ong 1 week en door TPG schuld werd het pas om 10 uur savonds bezorgt.

Enige nadeel dat er was is dat mijn uitlaat EU GEKEURT WAS !!! :boos Koop je verdomme een raceuitlaat is die eu gekeurt, dremel er maar bij gepakt en de begrenzing bij de mond eruit gedremelt 🙂 zat maar een gaatje anders in van 2 mm nu een gat van 2 cm ! Ook nadat de uitlaat geinstalleerd was heb ik op internet ook nog wat gelezen over demper begrenzing deze zat er dus ook nog in, ook dremel en schroevendraaier gepakt en deze er ook uit. Had weinig effect in snelheid die laatste begrenzing.

Beetje jammer van euroscooters dat ze niet hadden gezegt dat het een EU gekeurde uitlaat was 🙁

M-Tuning
        Bijdrager

Hej hansie het is alleen maar voor jou eigen best wil..
          Al hadden ze die begrensing [ die overigens met een klein wipje dr uit is ] er niet in gedaan had er op je uitlaat gestaan: Only voor competition use.. EN dan word jij aangehouden dan kan je fluiten naar je uitlaat word gelijk ingenomen 😉

C16 en hoger.. is allemaal zonder begrensing en ook niet voor openbare weg !

verder weer ontopic ik heb meerdere malen hier onderdelen bestelt voor me scooter die k toen nog had..
          binnen 2 dagen me onderdelen binnen 🙂

Super shop !
          Helaas weinig dingen voor de vespa.. maar voor scooters ie ie echt super !

Edjuh
          Bijdrager

Ik nam vandaag een kijkje, en zag dat de 42mm polini wat goedkoper is geworden(tot 1 januari):

http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?products_id=6162

En gratis thuisbezorgd.

De rest is wel weer duurder geworden gek genoeg.

barry
            Donateur

Toffe winkel , met toffe & vriendelijke verkopers.Ik ben daar 1 keertje geweest , om de polini race-kit op te halen.Kreeg direct een kop thee & een koekske aangeboden.Lang staan babbelen ook.Goede na-service ook.

TJOEP
              Donateur

http://www.euroscooters.nl/shop/index.php?cPath=1244
                onderaan kijken.
                Daar staat de Mazuchelli krukas in de opruiming voor 50,-
                K dacht altijd dat racekrukassen duurder waren dan 55,- (normale prijs daar)

Nou ja, hier issie iig te koop. K verdiep me nooit in krukassen, dus weet niet of ’t wat is, maar zag het staan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.