Vespa-Ciao.NL
:: eurobegrenzer

Home Forums Techniek Elektrisch eurobegrenzer

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

erwinko
    Topic starter

jep

Dice
      Bijdrager

Aha heel heel goed, als mijn cilinder is ingereden schaf ik mij dat aan, heeft toevallig niemand geen meer liggen?

koopman53

hangt van je setup af he, word voor je op maat gemaakt

Dice
          Bijdrager

Hmmm hier heb ik toch twijfels over of het wel op maat gemaakt wordt. Ik denk enkel de eurobegrenzer en niet de toerenbegrenzer…

Iemand?

fast-server
            Bijdrager

erwinko :

zo heb ik het gedaan:

Op dit moment heb ik de aftakking onder het vliegwiel gemaakt en laat ik de signaal draad meelopen met de 2 aders van de verlichting.

Als de politie dan onder de kap kijkt zien ze bij de CDI geen enkele aftakking, draden lopen gewoon allemaal het blok in.
              De begrenzer die ik gekocht heb (zelfde als jij) ga ik in de koplamp bouwen.

Kan de gene met die schakelaar in het stuur achter het handvat misschien zeggen welke schakelaar er in zit en waar deze te koop is.

Greetz

AA-T
              Sleutelbeheerder

sta op het punt om ‘m te bestellen..
                ben alleen een beetje in de war gebracht nu ik het hele topic heb gelezen..
                deze begrenzer klik word aan de hand van je setup op maat gemaakt 😕

ben even in de war, lijkt me namelijk niet..

erwinko
                Topic starter

nee, er euro begrenzer op http://www.begrenzer.nl word op je setup gemaakt 😉
                  deze stel je zelf in 🙂

hc_mike
                  Bijdrager

Heb em vandaag gekregen, vond t opzich goede service, hij belde me op ik had 45-50 aangegeven wordt nu op 55-60 gezet komt overeen met 0,8kw is ietsjes te hard maar valt wel niet op door snelle uitlaat.en als t niet ging op de ontsteking kon k em gewoon terugsturen

Jelle
                    Moderator

heb er nou al iemand zelf zo’n ding gemaakt voor op z’n ciao…

zoals dit:
                      http://www.scooter-freaks.nl/techcenter/creatief/creatief_begrenzer_maken.php

kun je als het werkt nog veel beter verbergen…

erwinko
                      Topic starter

op het citta forum is er iemand die heeft de aftakking al in zn blok gemaakt, dus net na zn spoel.
                        de draden lopen gewoon mee met die van zn licht en het kastje is verstopt in de koplamp en schakelaar op dimlicht.

zul je dus echt niet snel vinden 😀

vespa nijverdal
                        Bijdrager

jah mij is het gelukt met 2 condensatoren (63) volt anders brand ie door en heb een schakelaartje onder de buddy gemaakt en daarvoor me slot maar ik rij zonder de begrenzer 50 (orgineel brom blok )en met begrenzer 40

ik heb hem laats vrijwillig op de rollerbank gezet en had o.25 kw dus geen boete 🙂

Jelle
                          Moderator

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
                            nou mocht iemand het ook zelf willen maken(het is echt heel simpel en het werkt super), die van mij rijd normaal 65km/h en met 10,4 uF 63V aangesloten

jorikc

en als je een cp blok hebt wat moet je dan doen ???

Jelle
                              Moderator

dan werkt een toerenbegrenzer niet…..

Edjuh
                                Bijdrager

jorikc :
                                  en als je een cp blok hebt wat moet je dan doen ???

Choke begrenzer.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.