Vespa-Ciao.NL
:: Ervaring opgevoerde Snorbrommer.

Home Forums Techniek Opvoeren Ervaring opgevoerde Snorbrommer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Hallo VC-leden,
      het is misschien een hele domme, en/of moeilijk te beantwoorden vraag, maar toch,
      ik heb nu een snor Si bijgekocht, en de brom staat te koop.
      maar nu ben ik al zo ver gezakt met prijs, dat ik het speedengine motorblokje onder de snor wil leggen,
      het is pas gereviseerd, nieuwe cilinder, kortom loopt heerlijk.

maar dan de vraag:
      worden jullie vaak aangehouden? en hoe zorg je dat hij echt stil blijft?😕

Lastpak
      Bijdrager

als iemand die redelijk bij je in de buurt woont kan ik zeggen dat ik vrijwel nooit wordt aangehouden.
        gewoon normaal rijden en niet als een malloot de weg op:P, dan trek je flink wat aandacht.
        moet er wel bij zeggen dat ik zelf eigenlijk altijd vol gas rijd, maar houdt wel altijd alle hoeken in de gaten.

en stil houden, ja dat blijft lastig. meestal krijg je het advies om een leovince sp aan te schaffen. maar als het demperwol daarvan niet meer top is hoor je hem ook prima(demperwol kun je er trouwens niet van vervangen).
        dus dan kom je al snel bij een citypower uit, en die heb je al zo te zien. verder zorgt een malossi filter ook voor veel geluid. een polini filter zou een oplossing kunnen zijn.

Anoniem

ik merk zelf,

Gianelli original power, maakt véél meer herrie dan een Sito met dikke bocht.
          ’t is de bedoeling dat het een fijn tour brommertje word,

nu heb ik me alleen 1 vraagje over het blokje zelf:
          als ik 30 rijd (is de laagste snelheid waarbij de koppeling niet meer slipt :D) dan stottert hij ligt,
          omdat het dan net iets te rijk loopt.
          maar dat kan geen kwaad ivm schade/dichtslippen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.