Vespa-Ciao.NL
:: Ervaring Action lak

Home Forums Techniek Framedelen Ervaring Action lak

7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TMP
    Bijdrager

hey,

ik heb ook action lak gebruikt voor mijn ciao. top lak! voor die prijs echt perfect. aleen ik had geel en geel dekt niet zo goed. maar dat licht aan de kleur niet aan het merk lak. voor de rest is het wel zo dat je veel en goed moet schuren en ontvetten maar voor die prijs heb ik dat er wel voor over.

Citta-ciao
      Donateur

mijn ervaring is dat het leuke spuitbusjes zijn als je bijv een kapje moet spuiten.
        maar als ik me frame zou spuiten gebruik ik toch liever de betere merken omdat het fijner spuit.

Jacky
        Bijdrager

Ik heb er eens een citta mee gespoten en dit gaf uiteindelijk best een mooi resultaat. Ik heb wel sommige stukken opnieuw moeten doen dus ik vond het niet ge gemakkelijkste lak om mee te spuiten.

bastiaan
          Bijdrager

hey,

Is de gewone primer de juiste primer om de lak te laten hechten, want heb nog nooit plastic primer gezien van action-lak

dihagie
            Bijdrager

Prima lak zo lang je het maar goed voorbewerkt.
              wel gebruik ik motip filler als onderlaag, krijg je het mooi glad mee.

citta1234
              Bijdrager

Vandaag eerste keer spuiten voor mij:)
                Ik heb de primer bij de aaction gehaald en het is gewoon top kwaliteit;P
                Ik heb 3 lagen kunnen doen met 1 spuitbus!

Nu ga ik een spuitbus rose halen bij de action.
                Zwart frame met rose verlgen ga ik doen

Anoniem

Heb mijn velgen gespoten met de matzwarte lak voor mijn snor ciao en alweer sta ik er versteld van hoe fijn deze lak wel niet is (vooral matzwart). Ik ben begonnen met 4 laagjes primer, dan 4 lagen matzwart en dan 3 laagjes blanke lak. dmv de blanke lak krijg je een soort matte zijdeglans waardoor het er erg strak/licht glimmend uit ziet:thumb

Heb ook mijn kappensetje even bijgespoten die ook matzwart was gemaakt al een hele poos terug. de matzwarte kleur laat zich inderdaad super fijn bijspuiten. als je het goed doet zie je er helemaal niks meer van;)

Foto’s:D

De lak dekt inderdaad iets minder maar hecht veel beter tegenover motip lak (motip kan in mijn ervaring meestal slecht tegen benzine en het laat erg snel los). voor grijze kappen heb je geen primer nodig, je kunt ze gewoon opruwen met scotchlampje + ontvetten met wasbenzine en vervolgens spuiten. met primer wordt de laklaag te dik en is het niet meer flexibel.

Edit: Deestone bandjes liggen op de velg en heb ook velglint erop geplakt.
                  Het resultaat is zeker goed gelukt en de lak zit er goed op (Lak blijft zitten met montage banden en als je een schroef erop draait van de as blijft de lak ook zitten:thumb

Binnekort maar eens het frame opknappen….
                  ben (nog steeds) dik tevreden:bier

Gr

Joris

7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.