Heb mijn velgen gespoten met de matzwarte lak voor mijn snor ciao en alweer sta ik er versteld van hoe fijn deze lak wel niet is (vooral matzwart). Ik ben begonnen met 4 laagjes primer, dan 4 lagen matzwart en dan 3 laagjes blanke lak. dmv de blanke lak krijg je een soort matte zijdeglans waardoor het er erg strak/licht glimmend uit ziet
Heb ook mijn kappensetje even bijgespoten die ook matzwart was gemaakt al een hele poos terug. de matzwarte kleur laat zich inderdaad super fijn bijspuiten. als je het goed doet zie je er helemaal niks meer van;)
Foto’s:D

De lak dekt inderdaad iets minder maar hecht veel beter tegenover motip lak (motip kan in mijn ervaring meestal slecht tegen benzine en het laat erg snel los). voor grijze kappen heb je geen primer nodig, je kunt ze gewoon opruwen met scotchlampje + ontvetten met wasbenzine en vervolgens spuiten. met primer wordt de laklaag te dik en is het niet meer flexibel.
Edit: Deestone bandjes liggen op de velg en heb ook velglint erop geplakt.
Het resultaat is zeker goed gelukt en de lak zit er goed op (Lak blijft zitten met montage banden en als je een schroef erop draait van de as blijft de lak ook zitten

Binnekort maar eens het frame opknappen….
ben (nog steeds) dik tevreden:bier
Gr
Joris