Home › Forums › Techniek › Framedelen › Ervaring Action lak
- Dit onderwerp bevat 81 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 oktober 2010 om 21:54 #165569
Good stuff, kan tenminste tegen benzine!
11 oktober 2010 om 23:36 #165570doe er alles mee beunhaze
+ its cheap
+ sneldrogend
+ kan goed tegen bezine
+ bijspuiten kan ook goed zie je niet veel van (teminste bij matzwart)
– moet meerdere lagen spuiten want dekt iets minder.goed en chemisch krijgt er een zure nek van haha
12 oktober 2010 om 07:04 #165571kep mijn brommer er helemaal me gedaan.
en het resultaat is zeker niet slecht.alleen de blanke lak moet je heeeeel goed spuiten anders word het dof.
ik ga nog eens wat spuiten en dan met commandore 4 even oppoetsen kijken of de dofheid zo eruit gaat.
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.12 oktober 2010 om 07:20 #165572ik vind het echt top verf voor die prijs!
heb er 2 weken geleden al mijn witte onderdelen mee overgespoten ging super goed glanste zelfs beter dan mij motip gespoten onderdelen
14 oktober 2010 om 10:08 #165576Ik spuit ook met action lak, heb het vorige week voor het eerst gedaan. Had nog nooit iets gespoten, heb toen een achterrekje van een ciao geschuurd en eerst met primer, daarna gouden lak en toen blanke lak gespoten. Was mijn eerste keer dus ik verwachtte er niet al teveel van maar is super gelukt. Geen druiper of wat dan ook.
Nu ben ik bezig met het frame maar de buitentemperatuur is te laag om nog te spuiten dus wellicht ga ik het deze week even binnen proberen. Welke temperatuur is idiaal om te spuiten?
Heeft iemand al de groene lak van de action gehad? De dop is donker groen maar is de lak dit ook? Anders krijg je zo’n kawasaki felgroen…
14 oktober 2010 om 10:12 #165577+- 20 graden
14 oktober 2010 om 12:35 #165578
Anoniemjoostv23 :
Ik spuit ook met action lak, heb het vorige week voor het eerst gedaan. Had nog nooit iets gespoten, heb toen een achterrekje van een ciao geschuurd en eerst met primer, daarna gouden lak en toen blanke lak gespoten. Was mijn eerste keer dus ik verwachtte er niet al teveel van maar is super gelukt. Geen druiper of wat dan ook.Nu ben ik bezig met het frame maar de buitentemperatuur is te laag om nog te spuiten dus wellicht ga ik het deze week even binnen proberen. Welke temperatuur is idiaal om te spuiten?
Heeft iemand al de groene lak van de action gehad? De dop is donker groen maar is de lak dit ook? Anders krijg je zo’n kawasaki felgroen…
die groene lak zou ik ook wel eens willen proberen, als de kleur hetzelfde uit komt als de dop zou het mooi zijn, het is een hele mooie kleur groen, ik zal er binnekort wel eens wat mee spuiten
14 oktober 2010 om 17:26 #164791Ja die kleur op de dop heeft wat weg van Jaguar groen. Zou inderdaad mooi zijn als het ook zo is. Trouwens ik heb goud al geprobeerd en ziet er ook mooi uit.
14 oktober 2010 om 17:27 #164790
AnoniemKawasaki-groen lijkt me ook wel wat, wel een leuk kleurtje i.c.m. zwart. Ze hebben dus alleen donkergroen?
14 oktober 2010 om 18:06 #165579Vertigo :
Kawasaki-groen lijkt me ook wel wat, wel een leuk kleurtje i.c.m. zwart. Ze hebben dus alleen donkergroen?Nee ze hebben één kleur groen. En de dop is donkergroen maar we weten niet of de lak dat ook is, vandaar hopen we dat iemand hier ervaring mee heeft.
17 oktober 2010 om 15:27 #165580Hey ik zag dit staan en heb snel even een acount gemaakt!
Dit is namelijk erg belangrijk voor mij.
Ja ik heb groene action lak en het is helaas donkergroen.trouwens ik wil een stuk van mijn mountainbike wit spuiten met de lak van de action maar om het te laten glinsteren moet ik er blanke lak overheen doen??
17 oktober 2010 om 15:31 #165581lol.
1 : niet goed geschuddelt (:P)
2 : blanke lak is een goed idee.De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.17 oktober 2010 om 15:32 #165582
Anoniem@Ritze, is die lak bij jou dan lichtgroen?
@andere(ben je naam even kwijt) De blanke lak is niet heel goed, die moet je even oppoetsen nadat hij helemaal droog is, anders glimt het nog niet echt.
17 oktober 2010 om 16:33 #165583bij mij werd die donker of licht blauw toen ik niet goed had geschud.
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.28 oktober 2010 om 12:45 #165604Het is geen verkeerde lak voor die prijs.
Alleen raad ik iedereen aan hem alleen bij temperaturen boven de 12 à 13 graden te spuiten. Bij Motip kan dit nog iets kouder.
Maar zo heb ik een jaar geleden bij deze temperaturen mijn citta gespoten met action lak, maar de blanke lak sloeg paars uit.
Vervolgens heb ik nog een brommer gespoten met deze lak en dit lukte best aardig.Toch blijf ik erbij, je steekt er veel werk in (schuren etc.) geef dan een paar euro meer uit aan goede lak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.