Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Epen Tourmeeting 3 Mei
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door n!ck*s.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 maart 2009 om 20:38 #501289
Datum: Zondag 03 Mei 2009 (DE TOUR GAAT NIET DOOR BIJ SLECHT WEER! HOUD DEZE TOPIC DEZELFDE MORGEN GOED IN DE GATEN!)
Verwachte aankomstijd (in Epen): 13.00 uur
Centrale verzamelplaats+tijd: Sibemaweg (bij v/d Valk Hotel, Parkeerplaats) in Maastricht om 11.45 uur
er is hier mogelijkheid om te tanke/poetse/bande pompe etc.
Type: Tour-Trip
Snelheid: i.v.m standaard brommers, 45 km/h (dit kan afwijken)
Afstand: 37 km in totaal (heen en terug)De volgorde van de route gaat zoals hieronder vermeldt staat:
We zullen vertrekken om 12.00 vanaf de Sibemaweg te Maastricht.
Gronsveld – St. Geertruid – Mheer – Noorbeek – Slenaken – Heijenrath – Eperheide – Epen.
Dus voor mensen die in 1 van deze bovenstaande dorpen woont die hebben de gelegenheid om met onze stoet mee te rijden alvorens dit bekend te hebben gemaakt (meldt dit). We stoppen max. 10 min. ALS we mensen verwachten in 1 v/d dorpen.
Voorwaarden:
A ) Er wordt op de kiezelparkeerplaats in Epen niet gedrift, gespint of geburnt.Dit om te voorkomen dat er steentjes tegen andermans voertuig aanschiet. Diegene die dit dus wel doet is zelf verantwoordlijk voor de schade die hij/zij aanricht.
B ) Blijft onder het touren gewoon bij elkaar en zorg niet dat de groep wordt verdeelt in snel, normaal en langzaam-rijders.
C ) Je brommer moet minimaal 45 km/h bereiken.
D ) Als we politie tegen komen, houde we ons (net zoals we de hele tour doen) aan de regels volgens de wet. ga dus niet harder rijden, gevaarlijk inahalen etc.
E ) Omdat er toch veel snelle scooters aanwezig zullen zijn, worden geen snorbrommers toegelaten. ze mogen er best achteraan tuffen, maar ver zulle ze niet komen 😐wat neem je mee?
– Bromfietscertificaat
– Verzekeringsbewijs
– Genoeg benzine
– Helm (die je tijdens het rijden opdoet)
– natuurlijk goede zin !!
– en niet te vergeten geld voor ’n IJSJE !Verzamelpunten
Heerlen, Brunssem, Sittard, Landgraaf 10.45
word iedereen om kwart voor 11 op Het Gammaterein in Brunssum verwacht!
aangezien we helemaal naar Maastricht toe moeten rijden!
er is ook nog de gelegenheid om te tanken/banden op te pompen enz.
max. snelheid blijft gewoon net zoals met de tourmeeting 45 kmphMaastricht 11.45 uur
Wij verzamelen om kwart voor 12 op de SibemaWeg te Maastricht (parkeerplaats van der valk hotel Maastricht).
om 12 uur zullen wij rustig aan vertrekken richting Epen, dus zorg dat je op tijd bent.
Er rijdt iemand voorop met een TomTom. rij aub niet voorbij Hem!Als er een mogelijkheid is harder te rijden, dan zal de snelheid worden aangepast, zolang we niemand achterlaten. maar voor eventuele boetes zijn wij natuurlijk niet aanspraakelijk.
JE GAAT GEHEEL MEE OP EIGE RISICO!!!, WIJ ZIJN NERGENS AANSPRAKELIJK VOOR.deelname is altijd erg groot. er rijden veel scooters mee maar dat bederft de pret gelukkig niet. enkele vrienden van mij rijden ook met de ciao vaker mee. Het is leuk om te zien dat je met je vespa zeker 60% van de scooters met gemak kunt inhalen.
hier enkele indicatiefilmpjes
deze is gefilmd door me broer op de foxracer.deze tour is erg gezellig. als je interesse hebt of meerijdt. meldt het dan even.
deelnemers van het vespa-ciao forum
1. Sombrero
2. G-no
3. diac (onder voorbehoud)29 maart 2009 om 21:06 #507064misschien rijd ik wel mee, maar moet nog effe bedenken.. zijn wel erg veel scoots:con
29 maart 2009 om 21:26 #507065ik was al van plan mee te komen, sibemaweg ligt bij mij om de hoek:D
29 maart 2009 om 21:27 #507066ja maar het is echt superleuk. eerst dacht ik ook van nee niet alleen scooters he. maar vorige keer gingen er enkele foxjes mee , honda mb’s yamaha fs1 en enkele kreidlers en zundapps. ook waren er nog 4 ciaotjes bij. ik reed toen gewoon bij de ciaotjes . we reden voorop en de scooters volgden ons
zie hier
dat ben ik met een vriend op de snor. helaas is deze ciao total loss gereden.@g-no
ja dat is indd bij jou in de buurt. is daar voor het van der valk hotel.
rijd je met de pk125 mee ? of de ciao ?29 maart 2009 om 21:57 #507067ik pak me lekker de pk, ciao rijd me iets te nerveus voor een toer.
30 maart 2009 om 07:20 #507068eej miss kome wij ook wel ff kijke hoe de ciaotjes dan lopen:D
30 maart 2009 om 08:20 #507071
n!ck*szou wel mee wille rijde, maar het is voor mij te ver weg om naar maastricht te gaan rijden. en dan daar ook nog de toer. maar dat zie ik tegen die tijd wel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.