- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren geleden door lightlord.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 mei 2014 om 17:42 #276684
‘Vespa enduro ciao’ bekijken op YouTube – Vespa enduro ciao: http://youtu.be/x5RzlFPaYkI
De camera trilt heel erg, maar zo heb je er wel een idee van.
Heb ooit eens een houder gemaakt voor mn telefoon, maar die trilt dus sorry van de slechte film.En met deze afstelling (te grote sproeier) tot nu toe 99.6 gereden
24 mei 2014 om 09:52 #282898Dat zul je niet elke dag tegenkomen :lol
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.25 mei 2014 om 13:08 #283148Zo, eindelijk de problemen gevonden waarom hij zo raar reed. De membraanklepjes stonden open + de spanningsregelaar was naar zn knoppen.
Hij loopt nu echt super, nog 1 maat grotere sproeier en dan is het perfect.
Gisteren nog even de muziekbox aangepakt, 4 nieuwe ovale speakers ingebouwd! Kwaliteitje nu!25 mei 2014 om 21:30 #283150Sorry, vind het persoonlijk niks (Ciao look springt er niet uit…) maar is wel netjes gedaan!
En de prestaties is aanzienlijk
26 mei 2014 om 17:50 #283151ja klopt, de volgende wordt wel veel meer ‘ciao’ 😉
wil een ciao met minarelli AM6 schakelblok nog gaan maken, dan hou ik hem meer als een originele ciao!
9 juni 2014 om 19:18 #283169Ik ben weer bezig geweest met de bbq te repareren op een snelle effectieve manier. Hij werkt nog perfect, superfijn barbequen!
Ook meteen een trekhaak gemaakt voor de blauwe ciao!

toen ik thuis kwam met de bbq bleek dat de stang te kort was om aan de blauwe brommer te hangen (ivm het nieuwer type achterlicht.

die dus naderhand weer aangepast

er was nogal wat haast bij gebaat, omdat de biernick (picknick met bier muziek en bbq)er weer aan zat te komen.
super gezellige dag geweest, de muziekaanhanger heeft 7uur gespeeld en deed het nog prima (kon hem alleen niet meer vol open zetten haha)

helaas liep het rechter voorwiel van de muziekaanhanger plotseling vast (bout draaide steeds vaster)

gelukkig reden we maar 30km/h en kon ik nog net de lantaarnpaal van de foto ontwijken (trok ineens vol naar rechts, en met 160kg achter je is dat niet prettig.
Verder ga ik nu beginnen met een schakelblok onder een vespa ciao te bouwen, die wel comfortabel genoeg zit om een hele lange rit mee te kunnen maken (ja ik ga ook met vrienden op brommers naar parijs!!)
mocht er nog iemand goedkoop een brommerframe met kenteken hebben liggen dan hoor ik het graag
ohja, mijn standaard die ik gemaakt had voor mijn telefoon, waarmee ik dus dat filmpje gemaakt heb haha
17 juni 2014 om 20:00 #283184Vakwerk , kan niet anders zeggen.
Ben ook heel benieuwd naar dat schakel onder een ciao wat er zit aan te komen.
Top man
17 juni 2014 om 20:13 #283185Dank je wel! Toevallig vorige week onderdelen overgenomen van Vespa avanti (Stephan)
Die heb ik naar de straler gebracht en kan ik ophalen zodra ik terug in Nederland ben.
Zit nu momenteel in Noorwegen voor werk, aanstaande donderdag of vrijdag komt de eerstvolgende update!Zo, kleine foto update:

terug van de straler!
ik ben alle onderdelen bij elkaar aan het zoeken momenteel, bijna alles wat ik wil om handen!
Gisteren velgen en een achterbrug + achtervering mogen ophalen!

Persoonlijk vind ik het echt bruut, en wil de originele voorvork gaan verbreden zodat er schijfrem etc met deze wielen tussen kunnen.

Als het er uiteindelijk niet uitziet, kan ik toch altijd andere velgen er onder hangen
Ook ben ik nu aan het twijfelen of ik voor een oud type derbi blok ga of een nieuw type am6.ik hoor graag reacties trouwens!
13 maart 2016 om 11:58 #283574Hujj ik heb een italjet pack 2 gekocht!!! Wat een geweldig apparaat!!!
Fotos komen snel!13 maart 2016 om 15:19 #283575toevallig dat ding wat op marktplaats stond met het nieuwe achterwiel? 🙂
13 maart 2016 om 15:35 #283576mocht je wat willen weten over de pack 2 zie:
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=33810&n=last14 maart 2016 om 08:11 #283578Jup die uit harderwijk! Prima ding, alleen jammer van het zadel!
Ik voorzie geen problemen met keuren, heb alles nagekeken wat daarvoor aan de orde komt en dat is gewoon echt netjes!
De kappen zijn in best goede staat ook, en hij rijdt remt stuurt goed.Compleet origineel!
Achtervelg is niets raars aan te zien👌🏿!We vraag ik me af, als je voorband een klein beetje scheef is afgesleten, waardoor er op een zijkant niet veel profiel meer zit, mag dat voor de keuring?
Tevens erg aardige jongen, hij zit ook hier op het forum
14 maart 2016 om 13:51 #283259Ik lees je perso nog eens over, maar alle foto’s staan er niet meer. Is er een mogelijkheid deze weer te plaatsen. Ik vond dit namelijk wel een unieke Ciao. Die goed was gemaakt met het scooterblok.
14 maart 2016 om 14:11 #283579Ja ik snap er niets van, die blijven weggaan!
Iemand een fatsoenlijke upload site? Heb er al een paar geprobeerd.
De enduro wordt niet meer mee gereden trouwens, ben lichtelijk gevallen ermee.
Valt bijna niet meer mee te rijden zo snel die is haha.14 maart 2016 om 15:30 #283569ik gebruik al jaren [url]mijnalbum.nl[/url] en nog nooit mijn fotos kwijt geraakt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.