Vespa-Ciao.NL
:: EMOT Racing

Home Forums Mening & ervaring Webshops EMOT Racing

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Topic starter

http://www.emot.nl/

verkopen ze veel race onderdelen, niets voor vespa maar ze doen bv. wel reparaties aan cilinders (lassen etc.) en nieuw nicasyl coaten.

ook een 43mm krukas voor AM6 blokken, bestaan er dan AM6 cilinders met 43mm slag?

G-no
      Donateur

lijkt me vrij logisch, ik zie het nut van een 43 kruk niet in als er nergens een 43cil is:lol

ik kon de site al, staat idd leuk spul op:)

.-{2F4OV}-.

Is idd wel relax als je alu cilindertje naar de klote is:thumb

LeMoN
          Bijdrager

110 euro voor je cilinder te laten nikasillen das zwaar duur, dan koop ik wel nieuw cilinder :P!

Edjuh
            Bijdrager

Dat is een gangbare prijs.

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

Ik wou net zeggen, wat denk je dat je voor een 10tje een nieuwe wand erin hebt ?

110 is echt een gangbare prijs, jij denkt nu msschien alleen aan een vespacilindertje maar als je scooter cilinders van (van 400 euro ofzo hebt, of motor cilinders) is het echt niet veel / goede prijs.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

LvDoni
                Bijdrager

Ik ben laatst bij EMOT geweest, echt een hele leuke zaak! Veel racers, en de beste man heeft veel kennis in huis! Een wandje opnieuw laten nicasilen is altijd duur, maar bij EMOT gebeurt het goed, de cilinders gaan namelijk naar gilardoni/italkit toe in italie.

Laatst een dempertje besteld, na 3 dagen was hij binnen. Mocht je eens je cilinder uitgeboord hebben, zoekt hij er een goed zuigertje bij, etc etc. Gewoon een leuke zaak!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.