Vespa-Ciao.NL
:: Emileee28 Citta

Home Forums Perso’s Projecten Emileee28 Citta

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bart#24

vastloper zo te zien door pistonpenclip ofniet?

Emileee28
      Topic starter

Hee
        Lastpak is geen gat:p

En zuigerverr was de oorzaak:(

Lastpak
        Bijdrager

ooh lol, ik zie het.
          het is een druppeltje olie ofzo:P
          lijkt net een groot gat:lol.

Emileee28
          Topic starter

en een leuke update beginpost:)

kevin030
            Bijdrager

Nette aanwinst:thumb helemaal voor dat geld:)

Emileee28
              Topic starter

en na een jaar lang cittaloos te zijn geweest is het weer zover.

IK HEB WEER EEN CITTAAAAAAAAA!!!!!

de groenzwarte citta is naar een goede vriend van mij gegaan, en sindsdien alleen nog maar bezig geweest met scooters.

ben nu in het bezit van een piaggio zip 2000 brom en een yamaha aerox.

begon nadat ik de groene citta had verkocht toch weer een beetje te verlangen naar weer een citta of vespa ciao.
                het hele jaar druk bezig geweest met school, ook al keek ik stiekem elke avond even gauw op marktplaats vooor een goedkoop citta of ciao’tje.
                tot ik dus vorige week donderdag een citta zag staan voor een bedrag van 75 euro met blauw kenteken, niet lopend.
                het leukste is nog dat hij ongeveer 2 kilometer vanaf mijn huis stond in een berging.

hier een foto in de koopstaat

het frame heb ik helemaal kaal geschuurd en staat nu in de etse primer.

komende dagen/weken meer updates, blij weer terug te zijn!!!!!!!!

greetsz emile

Wilk1985
                Moderator

Gaaf dat je weer de weg terug naar de Citta hebt gevonden Emile 🙂

Succes met de opbouw ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Hij ziet er uit alsof hij wel wat liefde kan gebruiken haha.

Emileee28
                  Topic starter

Even een leuke updade.

Na 2.5 jaar citta loos te zijn geweest ging het toch weer kriebelen, helemaal nadat m maatje van m er ook een heb gekocht voor woon werk.
                    Heb vrijdag dus weer een citta met blauw kenteken opgehaald met de bedoeling de hobby deels weer op te pakken

De citta hierboven id heel snel weggegaan omdat die nogal wat mankeerde.

Fotoos kunnen nu even niet doe dit via mijn telefoon maar ben er druk mee bezig omdat te regelen.

Citta stond in spijkernisse en heb hem gekocht voor 130 euro met blauw kenteken.

De Brandweer
                    Bijdrager

Fotooo! 🙂

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.