Vespa-Ciao.NL
:: TK: Elovation Trekstarter kit 3.0

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Elovation Trekstarter kit 3.0

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wim
    Bijdrager

Ik zou nog even een foto posten als het klaar was.. beetje vergeten want de trekstarter zit er inmiddels al weer een klein poosje op.

Met een gaten zaag op de boormachine eerst grof de rondingen uitgezaagd. Daarna de rest met een decoupeerzaag en vijlen. IMG_20230402_142147_570
      Daarna netjes afgewerkt tot die er zo uitzag. Aardig na ge-aapt al zeg ik het zelf.IMG_20230411_185636_353

En zo zit het gemonteerd.
      De voorste twee montage punten daarvoor heb ik geen verlengmoeren op de blokbouten gedaan maar gewoon een compleet stuk draadeind wat het blok en de grondplaat vast houd.
      IMG_20230411_190313_527
      Al met al voor heel weinig geld een leuke update.
      Nu zijn dit wel erg trieste kwaliteit trekstarters die gegarandeerd niet lang mee gaan. (Spreek uit ervaring) Dus ben inmiddels al weer bezig met een ander model trekstarter die het hopelijk langer uit gaat houden.

Ries Maas
      Bijdrager

Is netjes geworden Wim.
        Hier heb ik het setje nog altijd ongemonteerd op zolder liggen, toch maar eens aan gaan beginnen ook.

Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...

delente54
        Bijdrager

zijn er nog trekstarters kit te koop

Wim
          Bijdrager

Snelbaard
            Bijdrager

Beetje een oude thread maar er staat er nu een op Marktplaats, mocht iemand er nog een zoeken..

https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-algemeen/m2221171033-citta-trekstarter-kit

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door Snelbaard.
            5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.