:: TK: Elovation Trekstarter kit 3.0
-
BrianBijdrager

Vandaag de trekstarter afgemaakt op mijn ciao staat best stoer 😎. Werkt ook perfect alleen als ik rij raakt de trekstarter de meenemer af en toe is dit een veel voorkomend probleem? Of moet ik hem gewoon wat naar achteren monteren.
Niet meer meer starten voor je dit verholpen hebt. 😯 De uitlijning is van cruciaal belang.
Het nylon aan de binnenkant is in mum van tijd doorgesleten, wanneer de mee nemer er tegen aankomt.
BrianBijdrager
Als ik hem start is er niks aan de hand maar als ik ga rijden raken de ijzeren staafjes de meenemer ligt.
O zo loopt tie aan…..
Dan moet je de trekstart iets verder van de motor afzetten.
HenryBijdrager
Beste,
Zou ik een starter kunnen bestellen ?
Mvg Henry
Super nice zijn deze nog beschikbaar te bestellen ? Groet
BrianBijdrager
jMsBijdrager
heb der 2 besteld ben benieuwd
Als je deze besteld op evolution.nl, moet je er dan een aparte montage plaat bij bestellen voor vario?
BrianBijdrager
Volgensmij krijg je bij de set de juiste montage plaat voor beide overbrengingen.
@michiel: je vraag is inmiddels al telefonisch beantwoord, maar zoals Brian aangeeft is de complete set zowel geschikt voor vario- als wel voor mono-overbrenging.
Je hoort van me zodra ze weer op voorraad zijn!
Ik heb er nog een nodig voor ik weer kan gaan rijden!
Ik wacht met smart! 🙂
BrianBijdrager
Als ik een tip mag geven voordat je de trekstarter monteerd een extra knoop leggen in het handvat. Ik trok deze er gister namelijk af en heb mn startsegmenten verwijderd dus moest lopen 😅
Goedenmiddag
is deze trekstarterset nog leverbaar?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.