Home › Forums › Techniek › Elektrisch › Elektronische gedeelte van elektronisch blok op cp blok
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 11 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 januari 2007 om 15:22 #159576
Mike :
wil je het nou per se zonder je mix blok uitmekaar gaan halen moet je miss tog maar proberen een klein stukkie te slijpen uit je frame.. aangezien ej tog standaart blijft rijden..maar anyway.. t zal denk niet de sterkte tegemoed komen.. en zeker niet als ej nog wel es met je meisje 8er op rijd wat je wel es deed 😛
en als je die nog hebt haha 😛
succes man
ik hoop ook daqt je wel weet dat je die olie aansluitingen in je blok ff moet afdichten als je op mix gaat rijden he..
Dat meisje heb ik idd nogsteeds en die zit zo nu en dan nog wel is achterop ja.. En ik weet dat ik die olie aansluiting moet afdichten maar heb geen idee hoe dat het beste kan.. Nog suggesties? En ik ben van plan rond de 45km/h te gaan rijden, dus zou e frame het houden als ik er een stukje uit slijp?
2 januari 2007 om 15:23 #159577Monstercitta :
Een mix blokje onder een normale cp frame kan wel. Alleeen!! zonder oliepompje heb ik ook gedaan oliepompje heb ik niet gebruiktt. Beetje brute kracht en boosheid lukt het allemaal welHoe heb jij die opening die je krijgt als je het oliepompje eraf hebt gehaald afgedicht dan?
2 januari 2007 om 15:27 #159578ah joh.. dat gaat wel.. met die snelheid.. maar je moet gewoon schoevies met van die rubberen randjes onder het koppie erin stevig aandraaie zadat er simpel weg geen lucht bij kan
en wat monstercitta zegt.. ik had het verhaal zo gemaakt zodat hij die pomp erbij aan kon laten zitten.. en bobby ander moet je gewoon zelf een plaatje maken met .. dat is de enige oplossong dan.. wel zogen dat ie EGT PLAT is he
Mike2 januari 2007 om 15:33 #159579bobbie88 :
Monstercitta :
Een mix blokje onder een normale cp frame kan wel. Alleeen!! zonder oliepompje heb ik ook gedaan oliepompje heb ik niet gebruiktt. Beetje brute kracht en boosheid lukt het allemaal welHoe heb jij die opening die je krijgt als je het oliepompje eraf hebt gehaald afgedicht dan?
Daar zit gewoon een kering net als de andere kant onder je vliegwiel dus hoef je niks af te dichten.
2 januari 2007 om 16:13 #159580plaatje is niet verkeerd evegoed denk ik.. vind t voormezelf niet egt lekker gevoel dat een olie kering bloot staat zegmaar
maar het kan!
Mike4 januari 2007 om 22:27 #159581ArvidW :
eddi :
Herr FlicK :
idd, dat is de fout dat iedereen denkt maar electronische ontsteking geeft ook gewoon 6 volt en GEEN 12 volt.ik kan je wel aan te raden om naar elec te gaan bobbie want het rijd wel prettiger vind ik, en geen last meer van contactpunten
vreemd… bij mijn elec bravo is alles 12 volt:? verlichting en claxon..! ga morgen s ff mn spoel doormeten, kijken wat dat oplevert
Wel belast doormeten hè, onbelast gaf hij bij mij namenlijk 116 volt op één spoel:P
belast is ie bij mij 13.77 Volt, zal wel ongeveer goed zijn toch?
3 mei 2020 om 20:27 #796750Ik heb een vraag,
ik heb een blok met een elektrische ontsteking. Nou wil ik mijn dr cilinder er op zetten maar hij past er niet goed op.weet iemand hoe dat komt?
3 mei 2020 om 20:50 #796753 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.