Vespa-Ciao.NL
:: Electrische Vespa Si

Home Forums Perso’s Projecten Electrische Vespa Si

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Millyway
    Topic starter

20200418_17405020200418_174112het werk van vandaag: een transformer gemonteerd zodat ik 12v krijg uit mijn 48v accu, als je hem niet kan vinden, achter de koplamp.
      Een valbeugel gemaakt van een kapot chopper zadel, en een remlicht hendel geplaatst en aangesloten. En een prototype gemaakt vóór een plaatje waar de accu indicator inkan deze is nog van plexiglas maar het moet uiteindelijk wat netter worden, met misschien wat lampjes en knopjes

Moet ik dat nou wel doen?

Millyway
      Topic starter

niet geschoten altijd mis!
        Toch nog maar even proberen. Ik zou het graag op de weg willen krijgen. Mochten jullie een euro over hebben. Elk bedrag is mooi meegenomen en dan bij een aanzienlijk bedrag leg ik de rest zelf bij.

Bekijk de campagne Vespa scooter electrisch ombouwen via https://getfunded.nl/campagne/14500-vespa-scooter-electrisch-ombouwen

Wim
        Bijdrager

8000,-  😯 😯  ja, we gaan lekker de overheid spekken met 8000, haha.

Koop nou maar gewoon een Si met al een kenteken, zet alles over op dat frame en klaar.
          150,- ben je er wel denk ik dan.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Millyway
          Topic starter

Je mag niet rijden met een electrische aandrijving, alleen met een geijkte motor die goedgekeurd is door een TD instantie

En als 1 motor is goedgekeurd, mag ik ze onbeperkt gaan ombouwen, want dan valt mijn motor goedgekeurd

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.