Vespa-Ciao.NL
:: Electrisch gestart blok

Home Forums Mening & ervaring Carters Electrisch gestart blok

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SpeedDemon
    Bijdrager

Hoe vet zou dat zijn man…..

ritze
      Bijdrager

nou ey , als dat niet voor oma is weet ik het ook niet meer.
        en trouwens is dat een auto startmotor ofzo ding is hendig groot op de fotos, ik denk dat je em beter kan aanduwe ,dan een accu enz enz enz enz erop te bouwe…

en trouwens als je brommer niet binne 20kruk rotaties start dan moet je em toch wat beter afstelle, mijne start (koud met choke) binne 4 slage dus lijkt me de moeite niet waard.

ik denk als je een zelf maakt van een scooter starter, en ene die ook niet ONDER je blok zit dat dat veeeeeel beter is als die…

maar het ziet wel lache uit en ik zou het echt wel eens wille horen starten haha gr ritz

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

SpeedDemon
        Bijdrager

Sja, ben ook al 30…

Maar goed, opstappen, helmpje op, handschoenen aan, push button, twist & go. Heerlijkheid zelve, en vooral bij afstellen ik heb al meer hardgelopen met aanduwen dan ooit elders in mijn leven.

Dylan
          Donateur

niet een of ander maar ik vind het net een waterpomp motortje, niet bepaald mijn smaak :kots

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.