Vespa-Ciao.NL
:: Electrisch gestart blok

Home Forums Mening & ervaring Carters Electrisch gestart blok

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dountill
    Topic starter

Even ter hulp voor tim, en dat jullie ze ook kunnen zien
      De fotos van het ”zeldzame” blokje :

dat waren ze dan.

Jelle
      Moderator

even ter verduidelijking, ze zijn niet zo “zeldzaam” hoor, ik heb er af gelopen half jaar al 6x 1tje kunnen kopen…

je moet alleen weten naar wat je moet zoeken… namelijk naar een elektrisch gestarte tiffany (spartamet achtig ding)

KennyVespa
        Bijdrager

dit is gewoon een kickstart blok, aleen een andere mechanisme erop, normaal komt het tanwiel van de kickstart erop, en nu zit dat erop, is wel een netjes uitziend blok, en zeer zeldzaam, maar aleen het elek gedeelte is zeldzaam, blok is gewoon een kick blok

maar is zeker nice :thumb

Dountill
          Topic starter

daarom staat het toch ook tussen aanhalingstekens ?

masters
            Bijdrager

ziet er goed uit! aleen dat lange ding wat eraan hangt lijkt net een boormachine:P

N!CKs

ziet er wel vet uit:thumb
                is wel handig hoef je niet te kicken of aan te lopen:D

Dountill
                Topic starter

als het gaat werken 😛 zit een beetje over in hoe alles aangesloten moet worden enzo

timschilders
                  Bijdrager

jelle :
                    even ter verduidelijking, ze zijn niet zo “zeldzaam” hoor, ik heb er af gelopen half jaar al 6x 1tje kunnen kopen…

je moet alleen weten naar wat je moet zoeken… namelijk naar een elektrisch gestarte tiffany (spartamet achtig ding)

nou laat maar eens zien wanneer je er een op marktplaats of een andere site ziet!

Tonni
                    Moderator

Er staat er toevallig nu een te koop op MP. Hij vraagt 65 of zo.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

timschilders
                      Bijdrager

mm zal deze dan wel zijn, want deze is ook van mp.
                        ik heb buiten deze en die van mij nog nooit een elec blok voor een ciao gezien.

Dountill
                        Topic starter

ja dat was deze, woont in gorssel.
                          Mja, heb net de startmotor gechecked en die draait, alleen wou blokje zelf niet aan, maar dat kan het grootse probleem niet zijn.

Tim, had de 9.6v geprobeerd maar daar pakte hij hem niet, met de accuoplader van de auto ( 12v dus ) pakte hij hem wel.

timschilders
                          Bijdrager

het is 12 volt, maar ik weet voor 99% zeker dat jij het zelfde probleem als mij hebt;)
                            dat dat tandwiel niet los spingt als de krukas draait

Dountill
                            Topic starter

Volgende week heb ik wss het blok lopen, er is iets wat tim en ik beide over het hoofd hebben gezien, maar ik zeg nog helemaal niks 😀

Rebel

We kunnen er ook zelf maken moet je alleen genoeg betalen als je nadenkt is het vrij simpel om te maken met de juiste onderdelen.

Maar ja wel leuk om zo te zien (alleen een ciao hoort in 1 stap te starten dus kinda onnodig opzicht (wel leuke special voor je brommer)

Dountill
                                Topic starter

ben aan het overwegen het blok weg te doen, dus als je een goed bod hebt kan het zijn dat ik hem weg doe.
                                  Anders blijf ik er nog verder mee klooien.
                                  Vraag me dus ook niet wat de richtprijs is, want dat weet ik niet

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.