Vespa-Ciao.NL
:: Electrisch Carter & Contactpunt Carter

Home Forums Techniek Opvoeren Electrisch Carter & Contactpunt Carter

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lekkere Bekker
    Topic starter

Kheb momenteel een CP carter maar ik heb nog een elektrisch carter ligge (van mij en colin).

Nou is mijn vraag stel ik gooi het elektrische carter onder de mijne in plaats van het CP carter wat ik momenteel heb zou die dan harder moeten gaan??

Ik denk dat de trekkracht zal afnemen want het vliegwiel van een elektrisch carter is zwaarder.
      Maar de inlaat van een elektrisch carter is 12 mm en de CP carter heeft een 10 mm inlaat (heb ik van horen zeggen)

Ik rijd nu +- 50-55 en ik wil harder zal een elektronisch carter zorgen dat die harder gaat of niet?

:kots:pest

murkus
      Bijdrager

denk vna wel….scheelt 2mm moet je wel een 12mm carb erop fixen ook…

bobbie88
        Bijdrager

Dat heeft volgensmij niet veel met het soort carter (CP of elektronisch) te maken, maar inderdaad met de inlaat. Als de ene inlaat 12 mm is en die andere is 10mm zal die van 12mm wat harder gaan. Maar als ik jou was zou ik die carter dan meteen bewerken! als je die andere carter erop gaat zetten is dat vijlen ook geen werk in verhouding met het werk om die carters om te wisselen! Dus gewoon van die elektronische carter de inlaat mooi ff uitveilen!

Lekkere Bekker
          Topic starter

Hoe veel km per uur verschil zal er zijn??

uitveilen is geen optie vader maakt me af xD

joey636
            Bijdrager

ongeveer 5 denk ik

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.