- Dit onderwerp bevat 354 reacties, 53 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 2 maanden geleden door R.Zwiers.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juni 2013 om 14:45 #492216
@TS , ja maar dan kom je ze idd vrij lastig kwijt valt me de laatste tijd op. Laats is de citta van mijn broer voor 300 ook compleet nieuw verkocht. Kwam die niet erg snel kwijt
7 juni 2013 om 14:54 #492177Ik kende het Gipsy type ook niet. Doet me idd ook wel wat denken aan de rout66 versie, maar is het nou roze of rood?
7 juni 2013 om 15:05 #492176Dit zijn de vondsten waar iedere liefhebber op hoopt te stuiten! Erg mooie orignele Citta leuk dat zelfs de sleuteltjes en het gereedschap er nog bij zitten, dat kom je bijna nooit tegen.
Zuinig zijn zou ik zeggen.
7 juni 2013 om 15:40 #492215ik ken het type wel maar je ziet ze vreemd genoeg bijna nooit, dus dat maakt het zeker een mooie aanwinst.
er zijn nog best wat verschillende types citta uitgebracht, allen met aparte thema’s en jaren 90 kleuren.er is vast wel ergens een foldertje te vinden met veel modellen, ik heb het wel ergens voorbij zien komen. of dat op deze site was weet ik niet meer.
7 juni 2013 om 16:47 #492072
erikbloemberg@lastpak
ik heb dat foldertje volgens mij de gipsy staat daar niet in.
ik vind het een mooie uitvoering.
route 66 is ook een mooie uitvoering net als de crazy 4 en de graffity

7 juni 2013 om 16:53 #453790Dat is weer een hele mooie aanwinst!!
7 juni 2013 om 20:20 #492217Idd ik ben jaloers…. grrrr
Wil je niet ruilen tegen een crazy 4 😉7 juni 2013 om 23:55 #455156Bedankt voor alle leuke reacties
@Buxy: Was ook gelijk verliefd op deze combo, vind bij Waarom? het contrast ook altijd mooi en dat dit origineel is maakt het helemaal leuk.
@Martino: Het is echt roze, maar moet toegeven dat de tint op de foto’s wel wisselend overkomt. Het is vrij donker roze (zoals op de onderste foto eigenlijk). In de volle zon lijkt het wat lichter.
@Wilk: zal er zeker zuinig op zijn, dat zit wel goed 😉
@Lastpak: Mocht je hem weer eens tegenkomen dan hoor ik het graag! Zou leuk zijn om te weten te komen hoe limited deze limited edition echt is bijvoorbeeld. Hoop er nog eens achter te komen in ieder geval.
@Erik&Marco: Thanks mannen, ben er ook erg blij mee 🙂
@Jelle: haha, moest ook wel even aan jou denken toen ik hem zag. Ruilen gaat hem niet worden, maar als je heel lief voor hem bent mag je er tijdens een toertje dit jaar wel een klein stukje op rijden hoor 😛
8 juni 2013 om 08:55 #462826Hahha doen we…
10 juli 2013 om 11:38 #492427Tussen het werk door druk bezig met de voorbereidingen voor de Limbotour. Heb even getwijfeld welke Citta ik zou pakken voor aankomend weekend, maar het gaat toch de Gipsy worden! Geen uitgebreid verslag maar toch even een plaatje van de tussenstand:

Ik heb tijdelijk gebruik gemaakt van de achterbrug + blok dat ik op de zilveren Citta had zitten. Er komt nog een zelfbouwbrug onder en een leukere setup maar daar heb ik nu geen tijd voor. Ik ga rijden met een Evo+42mm Polini, icm vario (Fox koppeling). Top nog niet gemeten maar komt aardig van zn plek. Zal vrijdag nog even een filmpje posten. Heb vrijdag ook een dagje vrij dus dan komen de missende onderdelen er nog op (achterspatbord, zijkappen, langere schokdempers).
10 juli 2013 om 12:04 #492428Een goede keuze voor Limburg. Kan ik de Gipsy ook eens van dichtbij bewonderen.
10 juli 2013 om 16:41 #492430Netjes, netjes hoor
10 juli 2013 om 17:54 #492431Vind de setup een mooie combo en de Citta blijft ook lekker

Uitlaat en langere veren vind ik minder.10 juli 2013 om 21:29 #492435Bedankt voor de reacties
@Buxy: Die langere veren zijn er puur voor om de citta weer op de originele hoogte te krijgen. De bevestigingspunten van een SI brug zitten namelijk verder naar achteren. Hoger dan origineel vind ik er zelf ook niet uit zien! Wat de uitlaat betreft: Op de foto zo zonder kappen ziet het er nog wat raar uit maar vind de calibrata best netjes staan eigenlijk. Er komt in de toekomst wel iets anders onder want het geluid (herrie) vind ik daarentegen niks, maar mijn uitlatencollectie is wat te klein om voor zondag wat anders te proberen op de 26mm aansluiting (vind het ook zonde om het uitlaatkanaal nu weer te gaan blokkeren met de 22mm flens).
Het wordt nog doorwerken om alles netjes klaar te krijgen maar komt vast goed
Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen 😉10 juli 2013 om 23:16 #492436Ja op die fiets.Dan is langer idd wel gewenst want lager dan origineel moet het ook niet worden of wezen.
En de kappen gaan mijn afschuw voor de Calibrata niet weg nemen:lol maar moet wel toegeven dat de Calibrata met een gipsy achtergrond nog wel wat heeft
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.