Vespa-Ciao.NL
:: Eidos Perso

Home Forums Perso’s Projecten Eidos Perso

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Nu is het wel jammer dat DR nooit een goede uitlaat voor vespa heeft gemaakt. Toch, de Polini Top one staat gewoon super.

Denk er wel om dat de lak op de voorbocht na 5km al lekker afbladerd. Misschien is het slim om de uitlaat straks nog even een extra laklaagje mee te geven en hier even komen afbakken.

tnerual
      Bijdrager

Ik dacht dat (het zit ver weg in m’n geheugen) dat DR ooit een uitlaat had gemaakt? Of is dit niet zo?

Gr

pepko
        Donateur

ja, dit klopt volgens mij, maar uit martino’s post begrijp ik dat het niet veel soeps is 😉

eidos
          Topic starter

Nieuwe update voor dit jaar. Heb een tijdje geleden Chrome citta velgen kunnen kopen. Hier was ik al best wel lang naar op zoek. De verse kleuren combo die ik afgelopen jaar had toegepast met gepoedercoate onderdelen wou ik eigenlijk al vrij snel naar een andere combinatie toe. Dat is dus Zwart-Chrome geworden. Ik heb bij mijn stage adres toen wat onderdelen zelf kunnen maken van RVS. Dit past allemaal mooi bij de velgen. Zo heb ik een Zij-standaard, Tankdop, Stepjes en Treeplank plaatjes gemaakt. In de afgelopen weken weer wat gesleuteld, maar heb helaas wat weinig tijd door mijn opleiding. Foto’s 😀

Zo staat hij er nu bij. De Polini SX moet nog een keer opgeknapt worden, de orginele laklaag was hiervan niet zo best bij aankoop. Deze gaat uiteindelijk ook weer plaats maken voor een nieuwe Gianelli Mega.

Een paar maanden geleden nog een kickstart blok kunnen kopen. Na hem helemaal schoon gemaakt te hebben bleek hij nog zo goed als nieuw van binnen eruit te zien. Heeft naar schatting amper 1500km gereden. Deze dus gemonteerd en rijd voorlopig eventjes met dit blok. Ik heb onlangs nog een Chrome citta koplamp kunnen kopen. Nog maar eventjes kijken of dit mooi zal gaan staan.

Er moeten nog wat kleine dingetjes gedaan en vervangen worden. Maar ben tot nu toe wel tevreden met het resultaat:thumb

Jarco
            Bijdrager

Damn, ding is echt mooi zo. :thumb

Edit: De chrome koplamp zou ik niet doen, je ogen gaan nu direct naar de velgen.
              Ben bang dat ze anders op de koplamp vallen. 😛

misterd11
              Bijdrager

super mooi! Alsjeblieft geen chrome koplamp doen, alleen je uitlaat opknappen zoals je al zij, en hij is af!!

eidos
                Topic starter

@Jarco, Bedankt :thumb Jah de velgen zijn zeker een eyecatcher. Was zelf ook al bang dat de koplamp net teveel zou gaan zijn.

Hier nog een foto van de koplamp. Vind hem persoonlijk wel netjes eruit zien, maar misschien voor dit project dus wat teveel.

@Misterd11, Juist, Zal binnenkort nog eens een foto schieten met de Gianelli Mega;) De SX voorzien van een nieuwe laklaag heeft daardoor niet veel haast.

cris
                  Donateur

Mooie/supernette brommer Eidos!

Florian
                    Moderator

Uitlaat goed oppoetsen en polijsten:D
                      Echt een super mooie brommer Marten:thumb

r32
                      Bijdrager

Erg mooie brommerrrrt.

gr R32

Martino
                        Moderator

-Is het misschien niet wat om die vleugelmoeren van je buddy te wisselen met echte moeren?
                          -En mocht je nou niet beslissen om de koplamp te gebruiken kunnen we altijd nog eens een chroom koplamprooster monteren.
                          Dat breekt het zwart vooraan ook al wat.

Helios
                          Bijdrager

Die velgen :worshippy
                            Staan echt super!

eidos
                            Topic starter

@ Iedereen, Bedankt voor de complimenten!:bier

@ Maarten, Eigenlijk moet er nog een nieuwe buddy op komen. Deze heeft wat kleine slijtage sporen. En dan de vleugelmoeren voor normale is misschien ook geen gek idee. Al vind ik dit ook niet zo storend staan.

Het idee van de koplamprooster is wel een goeie. Dat past zeker weten perfect! Javad had er laatst weer 1 gekocht. Even aan hem vragen waar hij hem vandaan gehaald heeft.

Polini SX coaten is geen gek idee. Even achter hitte bestendige poeders aan!

Evo blokje staat ook op de verlanglijst. De brom is zowiezo niet voor dagelijks gebruik dus dat heeft ook niet superveel haast.

beunhaaz
                              Bijdrager

Oef, sexy die spaak velgen

Javad
                                Donateur

Nu ik het nog eens goed bekijk, denk ik dat die koplamp misschien iets TE is.
                                  Chromen koplamprooster is iets subtieler wat mooi aansluit bij de treeplankjes, benzinedop, stepjes, standaard en het dopje op je stuur.
                                  Ik heb hem bij JMPB gekocht, ze hadden hem niet meer op voorraad dus, ik heb er 1 van een Citta uit hen showroom kunnen krijgen.
                                  Je moet Martijn gewoon even mailen om te vragen of ze hem nog weer krijgen.
                                  Anders kun je bij Wheels in de stad even vragen, die heeft ze ook nog wel eens liggen voor en 5je.

Verder hoef ik over je brommer weinig te zeggen, die spreekt voor zichzelf.

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.