:: een twijfelaar met vragen
-
Maar in theorie zou een kickblok met poulie harder lopen dan een gewoon blok met poulie.
dan moetje idd snelle voorvario nemen…
ja man /;..
kan iem me helpoen?
met deze setup links./… raden jullie me een vario aan of niet?
@ daan777, mijn blokje loopt inderdaad ook harder als met bromvertanding + 70 pouli… rij wel met 90MM + 1:11.5 volgens mij…
@ tnerual, ik heb een soortgelijk blokje ( rij nu met gianelli citypower ) en het rijdt echt leuk hoor! vooral als je bromvertanding + een wat kleinere pouli gewend ben.. dat optrekken is echt leuk!
Daan777 :
Hoezo zou dat nou weer niet mogen?
Hij gaat orgineel niet harder dan 45, dus legaal. Klaar.
Bijkomend verhaal is dat de wat nieuwere Nederlandse elek blokken ook deze inlaat hebben
Met andere woorden een kickblok met grote inlaat is “legaal” in dit land. Mits er een 12/10 opzit.
maakt ze geen reet uit volgens mij
zolang je brommer niet veelste hard rijdt interreseert het hun geen reet.. zolang het maar veilig is vinden ze het wel best
LoekBijdrager
Heel vroeger (jaren 60) werd je brommer in beslag genomen en kon je hem afhalen met alle niet originele mechanische delen ervanaf gehaald. Toen kwamen er rollerbanken op KW´s dus moch je een limiet aan vermogen hebben dat werd omgerekend naar snelheid. Nu meten de rollerbanken snelheid, dus als snelheid goed zit is er niks aan de hand. Neem bijvoorbeeld een appi RS die gaat me ori setup na verwijderen van prop ook véél harder met originele onderdelen. Het gaat zich om de snelheid.
moet je iets aan je krukas veranderen voor vario?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.