Vespa-Ciao.NL
:: EEn plan

Home Forums Techniek Framedelen EEn plan

• Dit onderwerp bevat 14 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door JayL.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

GeertDekens
    Topic starter

Hallo,

Ik heb een wild plan om dit te maken..

Dit is een photoshopje

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=82218702&key=84FGEQLY
      Wat vind je er van ?

JayL
      Bijdrager

je demper is groter dan je uitlaat :lol

voor mij is t iets te sprintachtig.. maar voor een sprinter staat ie ook veels te hoog

sorry hoor, maar dit is niks voor mij 😐

Edjuh
        Bijdrager

Als je 2 takt liefhebber bent moet je geen 4 takt dempers willen op je brommer:boos

Ik vind het niks. Het zou in ieder geval allemaal kleiner moeten. Zelf wil ik nog eens een kuip op een ciao maken:)

Martijnvanheerde
          Donateur

Hoe wou je die demper gaan maken?=)

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Het ziet er een beetje uit als een mislukte japanse brommer,
              niet doen dus

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

G-no
              Donateur

hahaha, wild is het inderdaad:P

als je een kuip wilt maken op een si heb je hier miss wat aan: http://www.youtube.com/watch?v=t2a-W_Jz04I
                motordemper vind ik niks, maar het zal wel stil zijn:P

LeMoN
                Bijdrager

ik zou het niet zo groot doen, maar het idee opzich is wel relaxt maar zou het allemaal in kleinere proporties doen

sombrero
                  Bijdrager

dit idee heb ik al jaren ja niet zo als jouwne maar gewoon kuipen op ciao bouwen, ik heb nu zo een racezitje erop maar een tank en racekuipje ga ik ooit nog wel eens zelf polyesteren. ben er eens mee begonnen maar nooit afgemaakt 😀

GeertDekens
                    Topic starter

Jullie hebben me ff weer op het rechte pad geholpen… Ja hij is erg hoog ja…. hmmmm Ik ben zelf 2 meter lang en ook wel breedt dus ik moet ook om m’n eigen porporties kijken het moet in z’n geheel kloppen he…. maar

Ik geef jullie gelijk die stuur is te groot, ik vind zelf de achter kant wel heel vet…. ik weet alleen nog niet hoe ik het maak polyester ben ik absoluut geen fan meer van. Heb voor aantal jaren geleden voor m’n auto polyester bumper gemaakt en spoiler maar dat is heel kwetsbaar….. Ik denk meer aan abs kunstof maar dat is denk ik erg bewerkelijk….
                      Of gewoon van een motor kuipen kopen en passend maken….

(G-no die sprocatti filmpje is heel erg gaaf heb hem ook gezien hier http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/Nicol%20Back/4.jpg)

Edjuh “Als je 2 takt liefhebber bent moet je geen 4 takt dempers willen op je brommer”
                      kan dit niet dan? een vette glimmende demper wel de helft kleiner dan (heb ik wel te groot getekend)….

Rebel

Het kan tuurlijk wel (die demper)
                        maar je gaat je mooie 2takt niet vervuilen met 4 takt rotzooi (de grote demper) 😉

Verder vind ik kuipen mooi zolang je er soort schakel look aan geeft zoals nicol back heeft gedaan.
                        (daar denk je namelijk dat het zo hoort :S!)

AC RACING
                        Moderator

@ geert: weet je wat jou grote probleem was met polyester en je auto?! dat was dat je 2 verschillende matrialen gebruikte, met 2 veschillende dichtheden. ( bijv. staal zet meer uit den polyester, waardoor scheuren , en breuken ontstaan..) daardoor is het heel erg belangrijk dat je ook goed kijkt welke matrialen je met elkaar combineert, enof met elkaar verbindt..

GeertDekens
                          Topic starter

http://www.cardomain.com/ride/643202/3

dat was mijn project heb hem 7 jaar gehad 🙁 nu al weer bijna 2 jaar op de sloop 🙁

mischien is het idd op een brommer zo gek nog niet een auto is natuurlijk veel zwaarder….

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=82235721&key=FQLPI6OL

een nieuwe photo edit zoiets dan?

stfu>>

grote ding voorop KEIhard weg die achterkant ziet er wel smooth uit

Johnsel
                              Sleutelbeheerder

dat ding voorop moet echt weg ja, t lijkt wel een aerox zo haha

JayL
                                Bijdrager

@Geert ff offtopic: is je auto nou echt zo licht? 😀 denk da je kilos bedoelde :lol

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.