:: Een leuk simpel cilindertje?
-
BazTopic starter
Het is bijna vakantie en dus lkkr de heledag lopen pielen met je brommers.
Ik heb er 2 en alsk de andere nie verkoop wil ik em als soort “test” brommer gebruiken.dus vanalles erop zetten enzo.
Nou wil ik eerdags ff vario kopen.
Wat voor een cilinder zou ik het beste voor vario kunnen nemen? en is beetje betaalbaar om mee te klooien.
Ik dacht eerst DR maar met vario lijkt me niet zown goed idee en toen zag ik de Italkit 60cc zou die een vario goed aankunnen???
neem een athena.
italkut heb ik ook, is gewoon standaard grote cilinder. trekt wel lekker.
maar met vario zal een gietijzeren cilinder vrij snel slijten. alu is voor vario gewoon het beste en zijn gek op toeren.
neem dan gelijk een 70 athena, trekt goed en lekker snel. is even duur als de 50 snel
EdjuhBijdrager
Dit is een gedeelte voor meningen en ervaringen, heb hem maar ff gemoved naar brommers algemeen.
Italkit lijkt me geen goeie keuze, neem een alu cilindertje dat is het beste met vario kwa duurzaamheid, 43mm athena o.i.d.
Bedoel je met ‘klooien’ ’tunen’?
En ehrrrrwin is me voor jaja!
BazTopic starter
klooien naja uitlaatje derop,en deraf ander derop en deraf.Gwoon ff van alles erop zetten en uitproberen.
hmm, neem dan maar geen 70 athena, die uitlaat poort is nog zwakker als die van DR!
vanwege de de grote van de uitlaatpoort en alu…
BazTopic starter
Dan blijft cker alleen die polini 42 over 😕 dies wel prijzig.
anders koop ik een minicrossertje
pinasco 42mm alu is er ook nog he, maar sil (van het forum) was er niet zo over te spreken.
maar het is niet noodzakelijk een alu cilinder bij vario he, wel beter maar gietijzer houd zich denk ik ook redelijk hoor.
voor gietijzer vind ik de polini 70cc w-poort(heb ik) heel lekker lopen.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.