1) is het mooi om een tussenbaar te lassen op een belgische px waar de vering in de weg zit en wat zouden jullie dan pakken 2 dunne baren zodat de vering er dan eigenlijk tussenzit (zoals bij de groene ciao van Arvidw) of gewoon onder de vering een dikke baar en hoeveel diameter zouden jullie hiervoor pakken. (tussenbaar = tussen balhoofd en zadel)
2) en omdat ik men ciao zou willen spuiten enzo. wou ik eens vragen hoe dat jullie je spullen bijhouden als je heel de ciao uiteen haalt ik bedoel hoe onthouden jullie waar alles zat , trekken julie eerst foto’s , enz.
ik vraag dit omdat ik eerst al eens een brommer gespoten en opgeknapt heb en daar heb ik veel ellende mee gehad om te zoeken waar alles zat en de juiste bouten te vinden.
3) hoeveel lagen primer en kleur moet je minstens hebben en moet er noodzakelijk blanke lak op of heeft dit niet veel zin en hoeveel lagen van dit spul dan + is met een compressor spuiten moeilijk omdat ik namelijk alle spullen voor heb en gehoor heb dat dit een mooier resultaat heeft