Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s Suzuki RGV 250r

Home Forums Perso’s Andere merken Edjuh’s Suzuki RGV 250r

5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

miniciao1968
    Donateur

Edjuh :

In plaats daarvan is er een goedkope, onderhouds- en wegenbelastingvrije toerbuffel van mijn leeftijd gekomen,

Volgende keer nog 10 jaar ouder kopen,
      500cc en viertakt, met 4 wielen…
      Zo’n Fiat 500R ben je wel aan toe zo langzamer hand…! 😉
      Mooie fiets Edo!

Martino
      Moderator

Sorry maar ik moet het toch even kwijt.:D
        Deze perso lijkt wel een condoleance register geworden. :'(
        En ook ik sluit me hierbij aan. Je perso heet ” Edjuh’s Suzuki RGV 250r ” En dan zie ik helaas een andere motor die niet tot de verbeelding spreekt als de mooie 2takt machine ik zal verwachten. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

Gelukkig heb je idd je brommertjes nog en mogen we hopen dat deze honda vooral gewoon een betrouwbaar vervoersmiddel blijkt te zijn in de toekomst.

Lennaert
        Sleutelbeheerder

is die ducati niets die bij zo een gracht in adam staat beetje bij de kruitkerk daar :)? haha

wel nice hoor edo 🙂

tnerual
          Bijdrager

jammer , misschien krijg je er later nog bergen spijt van, maar hopelijk zal je je troost kunnen verwerken met die Honda he 😉

heb je foto van je eigen exemplaar ??

grtz

Edjuh
            Topic starter

Spijt had ik van te voren al, maar ik kan niet ook nog eens motoren gaan sparen, daar heb ik geen geld en ruimte voor.

Hij is naar iemand gegaan die er geld in gaat pompen en als 2e motor/speeltje gaat houden, dus komt goed terecht.

Bedankt voor de condoleances.

Ik sluit hem nu maar want ik verwacht geen updates m.b.t. de nighthawk:lol

5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.