Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s Suzuki RGV 250r

Home Forums Perso’s Andere merken Edjuh’s Suzuki RGV 250r

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Topic starter

Een droom van een fiets:

Moet alleen mn rijbewijs nog halen:con Maar ik heb al lessen gehad dus ik hoop het snel af te ronden. Heb al wat op eigen terrein gereden(niet in amsterdam zoals je ziet) en het is lekkerrrrrr=)

Ik wil nog wel een paar dingen checken voor ik er op ga rijden, olie, powervalves, etc.

Blokje is hetzelfde als de appie rs250, rond de 55pk, 2 cilinder 2 takt V-twin.

Ori uitlaatjes zijn lekker stil. Kapwerk is zeer netjes, helaas wel een krasje gemaakt met vervoer.

Het is echt een compact fietsje, dus perfect voor mijn 1.78m.

Hij komt van een liefhebber af, dus ik verwacht geen beunzaken tegen te komen, maar het blokje zal ik toch na laten kijken van de winter.

Op de laatste foto zie me een beetje tegen de tank aan geplakt, het viel me wel op dat je kruis een opdonder kan krijgen als je hard remt(en remmen doet ie!), kussentje plaatsen?

ArvidW
      Donateur

Wouw, gaaf !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

hansieb
        Moderator

Wow vet ding 😀

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Nice!!!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

SpeedDemon
            Bijdrager

Dude, dat zijn ze man!! Echt een beauty! Mag je trots op zijn.

Tonni
              Moderator

Mooi ding! Fijne ‘brommer’.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Edjuh
                Topic starter

Dankjullie, ik ben er erg blij mee/trots op. Ze worden zeldzamer en deze is gewoon supernetjes, uitstekende stuurfiets en snel ook(220 oid). Goeie brommer dus:D

Voor in de stad is het niks, bovendien heb ik geen stalling en vrees ik dat hij gejat wordt, dus hij blijft lekker in het boerenschuurtje staan.

miniciao1968
                  Donateur

..Maar hij is niet eens Italiaans….:no
                    En dat durf je HIER te laten zien ? ?;)

Dat noem ik nog eens moed hebben…! 😀

MOOI apparaat, ik zou alleen wel snel een passend kussentje laten maken!

Martijnvanheerde
                    Donateur

Haha zeker mooi ding!:D Gassen met die zooi:thumb

goedguus
                      Bijdrager

mooi ding :thumb op de laatste foto ben je echt maar een klein ventje 😛

heb van de week met me buurjongen (voor hem 🙁 ) een aprillia rsv mille op gehaald ook een super vette motor 😀

speedbuxy
                        Bijdrager

Das een zeer mooie bike edjuh:thumb
                          Die is zeker wel van een liefhebber geweest gezien de staat:thumb

peter139
                          Bijdrager

Dit is wel wat anders dan een vespa… leuk edjuh nu je rijbewijs!

barry
                            Donateur

Héy Edje,als je rijd zit je kont wel achter op het zadel he.Dus geen schrik voor je ballekens hoor.
                              En ja,laat zeker de powervalves & de zuigers checken.
                              En 55pk???Mijne heeft origineel 72pk , nu met de GP arrow set zou dat rond de 80 pk ergens zitten.
                              Kijk zeker je bougies eens na.Mijne waren rotversleten.Zeker de bougie van de achterste cilinder ziet hard af.
                              Olie gebruik je het beste Castrol TTS.Geeft winst in de toeren.

En trek hem eens over de 8000 toeren…….Krijg je echt een schop tegen je kont.Mega boost dan.Echt een feest tussen de 8-en de 12000 toeren.En dit word nog erger met een ander stel uitlaten erop.

En wees voorzichtig,ik ben al enkele keren gewaarschuwd,dat ik toch wat hard ging op kleine baantjes.

speedbuxy
                              Bijdrager

Dat van jou is een extrema barry en dat maakt nogal uit.
                                Dit is een gewoonne rs 250 Klik zoals je ziet heeft die ook maar 55pk.

Maar rvg,s hebben normaal ook 62 pk alleen dan niet de gamma versie zoals edjuh heeft Klik

@edjuh
                                Heb je hem toevallig gekocht in sleen?
                                Want daar zit een groot liefhebber van suzuki waar ook mijn rg,s vandaan kwamen.

Edjuh
                                Topic starter

Ja wat gek dat die RS zoveel meer heeft, jij hebt een andere computer geloof ik? Maar het schijnt behoorlijk te verschillen, de een zegt 55, de ander 62 pk, het zal wel, tis toch zat :lol

Er komen tzt denk ik wel andere uitlaten onder, andere remschijven, wielen moeten gecoat worden, enz. maar dat is nog laaang niet zo, eerst rijden. Die arrow set zijn alleen de uitlaten? 80 is wel erg veel…

Ik zie inderdaad uit naar het moment dat de powervalves openen:worshippy Bedankt voor de tips.

@buxy, nee, die staat nog wel op MP, mijne komt uit meppel.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.