- Dit onderwerp bevat 217 reacties, 56 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door Martijnvanheerde.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 juli 2007 om 21:44 #273002
wat is er met die EBR aan de hand dan…?
shit van dat gezeur met je blokje… maar dat je hier laat zien is natuurlijk ook niet verkeerd 😉succes man
24 juli 2007 om 21:46 #273003over je stuur niet vast krijgen… waarschijnlijk is je stuurbout te lang voor je stuur en druk zo niet de conus in je stuurpen…
wel vaag van je vliegwiel:?
24 juli 2007 om 21:53 #273004Ebr schroefdraad is gaar, beetje lam om zo laat te ontdekken, maar ja……
Dat andere blokje loopt wel gelukkig, ik ben benieuwd of het met 26mm een beetje wil! Jouwe loopt wel lekker zo te zien fonsie.
Jelle, het stuur hoort bij de vork, en de bout bij het stuur:?
Ik moet bekennen dat ik een beetje het inzicht mis in dit geval, maar ik ga er later nog goed naar kijken.
Dat van het vliegwiel is echt klote. Misschien is het niet heel moeilijk op te lossen, maar met het vliegwiel er op is het zo lastig om de preciese oorzaak te vinden.
Komende zondag en maandag(mn vrije dagen) even keihard beunen, dan komt het hopelijk goed met de ciao voor de meeting(en als het kan de tiffany ook!). Mja geen simo blok, dat is echt wel een domper voor mij.
gr.
24 juli 2007 om 21:57 #273005je kan ook je simo blok meenemen naar de meeting.. kunnen we in groningen ff kijken waarom je vliegwiel scheef zit…
25 juli 2007 om 05:16 #273006Wat jammer van simo blok.Probeer het vliegwiel te monteren zonder spoelen & spie.Als het dan wel mooi recht komt,kan je zoeken waarom het scheef komt met de gemonteerde onderdelen.
*edjuh: goeie tip, dat ga ik eens doen*
25 juli 2007 om 06:31 #273007
.-{2F4OV}-.Das zeer jammer als je niet met simo blok komt:(
Khoop voor je dat t als nog lukt
25 augustus 2007 om 20:43 #273350bij mij wou de vliegwiel er ook toen niet op…oorzaak..carter is niet rond!!!
dus moest er een stukje er af draaien op een draaibank..en toen pasten het wel..mischien een tip?
25 augustus 2007 om 21:13 #273351Bedankt voor de tip. Ik heb wat geschuurd en gewoon elektrische ontsteking gemonteerd, zit nu wel goed(op het vliegwielkapje na:? ).
Ik ben bezig de voorvork netjes te krijgen(draad was dol).
Ben eigenlijk meer met andere brommers bezig maar binnenkort een hopelijk rijdende update!
25 augustus 2007 om 21:18 #273352Woow Edjuh, ik had ff een update van je gemist maar die kleur is wel erg mooi geworden 🙂 Bij de eerste foto (oververlicht) vond ik het frame echt niet mooi omdat hij daar meer roze is, op de andere foto’s is het wel echt heel mooi

Heb je trouwens al die boosterpoortjes in je carter doorgetrokken?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 augustus 2007 om 21:26 #273353ArvidW :
Woow Edjuh, ik had ff een update van je gemist maar die kleur is wel erg mooi geworden 🙂 Bij de eerste foto (oververlicht) vond ik het frame echt niet mooi omdat hij daar meer roze is, op de andere foto’s is het wel echt heel mooi
Heb je trouwens al die boosterpoortjes in je carter doorgetrokken?
/Dank.
Boosters zijn niet doorgetrokken omdat ik het blok, wat nieuw is, niet uit elkaar wil halen.
Eerst maar eens inrijden, dat getjoen komt later wel.
Alleen die vork en de snaar fixen en dan op een mooie zondag eens lekker knallen
16 september 2007 om 17:03 #273557Update.
Vandaag de kabels e.d geinstalleerd, ik vond het een mooie dag om de simo te horen brullen:lol
Ik moet nog altijd een ori ciao vork vinden en installeren, maar voorlopig blijft de ebr er op.
Problemen:
-Voorwiel piept, lagers niet goed gesteld oid(eigenlijk is het remdeksel dat tegen de velg aan schuurt geloof ik).
-De ciao tank wou ik niet gebruiken want die is nog niet ontroest en ont-stoft, dus even de tiffany tank gebruikt.
-De startschoentjes heb ik verkeerd om in de simo koppeling gemonteerd:S, nu ze goed zitten zie ik nog steeds niet waarom het fout zat maar goed…..
-Ik zat ook nog te stoeien met de ‘goedkope’ snelgas, gelukkig heb ik de andere ook nog want ik werd niet vrolijk van dit ding(zal wel aan mij gelegen hebben:) ).
-Moest weer van zolder naar beneden komen, dat is dus 4 trappen:boos En daarna weer 1tje omhoog omdat mn schatje alleen binnen slaapt.Dan het goeie nieuws, hij heeft gelopen!
Maar hij start met moeite en valt uit als ik geen gas geef. Sproeier is nog veel te klein volgens mij(110), maar ik had verder geen dellie ‘dik’ liggen(een grotere maat dus in de 26mm).Werd ook snel heet dus ben er meteen mee gekapt.
De foto’s zijn kleiner dan normaal, omdat ik ben vergeten hem op grote resolutie te zetten:

EDIT: nog 2 binnenfoto’s in de juiste maat:

Dus uiterlijk moet er nog een hoop gebeuren. Motorisch goed afstellen natuurlijk, en inrijden(elke zondag?;) ).
Ik kreeg heel veel reacties van voorbijgangers, dat was wel leuk.
16 september 2007 om 17:42 #273558Te mooi gewoon.Die kleuren passen zo goed bij elkaar.Dus nog wat afstellen & blazen met die handel.
Enne……..Die tank kan je zeker als extra reserve gebruiken hoor Ed.16 september 2007 om 17:59 #273559Edjuh, ziet er zeer nice uit!
Nu nog ff goed afstellen en gaan met die banaan ! 😉16 september 2007 om 18:01 #273560Yeah:relax
Deze week sproeier 130 en 120 kopen, kijken wat hij daarmee kan.
Ik had ze al, maar dan in de kleine versie….
16 september 2007 om 18:10 #273561Gáaaaf edjuh! mooie kleurencombo toch gewroden!!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.