- Dit onderwerp bevat 217 reacties, 56 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door Martijnvanheerde.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 juli 2007 om 11:19 #272840
ik zouw hem zo op kunnen eten:P zo ziet er uit iniedergeval, wel ruig zo een ding;) simo blokje eronder: mop mop!
17 juli 2007 om 21:56 #272853FonS :
niet mijn smaak maar het heeft wel wat, net als de roze ciao van van sil 😉maarehm… heb je ze nu serieus over het piaggio logo (op het balhoofd) laten coaten? :con
stuurslot had ik er ook vanaf geslepen 😉maar verder, heel mooi
Ja, die was al helemaal kaal, dus ik vond het de moeite niet om hem af te plakken. Ik wil er eigenlijk zo’n plaklogo’tje op plakken.
Met dat roze ding er op vind ik het op de foto wat te veel worden( ik heb bewust ook geen foto’s gepost met mijn oranje vork! Dat ging echt te ver:) ). Maar in het echt ziet het er beter vind ik. Zwarte vork vind ik ook een minpunt, maar de kleurkeuze ben ik zelf erg tevreden over!
Stuurslot wou ik eigenlijk in ere herstellen(heb de sleutel niet, wel een ander slotje), maar ik kreeg de ouwe er niet uitgeboord.
Er was ook sprake van tijdsdruk, daarom heb ik nu geen gecoate vork, ik was bang dat het niet klaar zou zijn voor de meeting, dat is gelukkig nu wel het geval.
Ebr vork is trouwens gaar(schroefdraad).
@Pier, kappen komen er voorlopig niet op, ik moet toch mn zij-inlaat en alles showen, en ook i.v.m koeling.
Bedankt voor de reacties weer.
17 juli 2007 om 22:03 #272854vind je voetenplankje wel erug geil 😉
*hint*: moppiesjoppie!*
17 juli 2007 om 22:49 #272855Ik had je al gezegd dat het net snoep was he, en het is al gepost, maar ik zeg het toch nog maar een keertje. Om te likken jah.
En van wie of waar heb je dat vettt strakke mooie stuurschuim nou gekregen :D?
Suc6 ermee en ‘I’m looking forward to seeing you @ the meeting’ met deze Ciao…
18 juli 2007 om 23:23 #272891Yeah fredzz:) Dat schuim past er zeker wel bij denk ik!
Kleine update, bandjes zitten er onder (Shinko semi slick):

Zonder brokken poedercoat weg:lol
Ik heb trouwens ook velgstriping op de voorvelg geprobeerd, maar ik weet niet wat ik er van moet denken, ik ben er niet weg van eerlijk gezegd…:

EN HET REFLECTEERT NIET EENS OP DE FOTO!:boos haha dat vind ik juist zo cool, misschien is het te goedkoop ofzo.
Bovenste rand zou mooier zijn denk ik maar daar zitten letters in de weg…
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
ps. Morgen ga ik de cilinder afwerken en monteren.
18 juli 2007 om 23:38 #272892mooie bandjes;) en die velgrand staat het goed vind ik hoor erg mooi
18 juli 2007 om 23:57 #272893
Anoniemik vind de stripe ook mooi.
als ik naar je brommer kijk, krijg ik honger!
echt een Snoepjes-Bike;)
echt mooi geworden heur!19 juli 2007 om 03:16 #272894Tja dat zon velglint mot je pas bij het geheel doen.
Edjuh ik moet het in het echt zien , het spuwt nu nog teveel met elkaar ff kieke hoe het er in het echt uitziet 😉
19 juli 2007 om 06:00 #272895maak je voorvork dan zuurstok rood met wit gedraaid 😀

😛
19 juli 2007 om 08:52 #272896Haha erwin, dat is een goeie:D
Ik ga het velglint toch op de bovenste rand doen, dat zal beter staan vermoed ik.
19 juli 2007 om 09:02 #272897
Rebelhaha je bent wel een echte snoepert he 😛
Maar dit zal me een feest worden op de meeting
Jouwn ciao
Fredzzz sprocatti
De depjes 47mm
AAT ze dingLijkt me wel eens vet om bij elkaar allemaal te zien
23 juli 2007 om 11:28 #272944
N!CKshij ziet er echt goed uit

de kleuren zijn echt mooi, echte snoep kleuren:D
dat idee van erwinko lijkt me ook wel vet om te doen. maar dan past het denk niet zo in het geheel met de rest.;)
de velgstriping is best vet, ik wou dat eerst ook te doen maar had het niet gedaan omdat ik mij ciao’tje heb verkocht:(
maar, GA ZO DOOR!!!!23 juli 2007 om 11:31 #272945Edjuh de eerste ciao die ik zie de me zo aanstaat. Je kleurencombinatie is feilloos en die banden zijn prachtig. Een heel grote proficiat voor je uitzonderlijke smaak en lef om zoiets te proberen.
Groeten24 juli 2007 om 21:36 #273000Dice :
Edjuh de eerste ciao die ik zie de me zo aanstaat. Je kleurencombinatie is feilloos en die banden zijn prachtig. Een heel grote proficiat voor je uitzonderlijke smaak en lef om zoiets te proberen.
GroetenDankjeschoon;) Ik vind de basis van paars-geel zelf erg mooi, maar die roze voetplank gaat me nu al iets te ver. Roze kabels gaan wel superstrak staan vermoed ik.
Afgelopen dagen heb ik helaas heel wat tegenslagen gehad:( :
De contaktpuntontsteking op het plaatje van simonini ben ik ongeveer anderhalf uur mee bezig geweest om passend te maken(wéér zo’n onafgewerkt simo produkt), er zat geen gaatje om de contaktpunten in vast te schroeven, de kabeloogjes pastten niet in de gaten die er voor zaten, etc. een hoop gevijl e.d.
Vervolgens pastte het vliegwiel niet, 3 verschillende geprobeerd. Exit cp ontsteking(licht vliegwiel>snelle gasreactie).
Elektronisch dan maar, pastte ook niet, vliegwiel komt er steeds scheef op, de oorzaak heb ik niet kunnen vinden. Ik heb het in ieder geval vaak genoeg over gedaan.
Toen nog maar eens geconstateerd dat de ebr vork verneukt is(anderhalf jaar geleden van monstercitta gekocht, nog bedankt).
Met een normale vork krijg ik het stuur niet gemonteerd, ik weet niet echt hoe dit werkt, de conus zit aan de bout vast als ik het stuur in de vork doe, maar draait zich niet vast, iemand die me kan verlichten?
Ik denk dat ik nu met een ander blokje naar de meeting kom, ook met zij-inlaat, en vario waarschijnlijk.
Deze:

Wielstriping zit nu op de goeie rand en staat best goed vind ik, voorlopig blijft het er op.
24 juli 2007 om 21:41 #273001Sorry, maar ik vind de kleurencombi niet zo mooi 😛 het is opzich wel grappig, maar niet echt mijn smaak, daartegenover het blokje 😀 dat is natuurlijk geweldig! maarja gelukkig hoef ik er niet op te rijden 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.