- Dit onderwerp bevat 217 reacties, 56 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 8 maanden geleden door Martijnvanheerde.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 april 2008 om 20:48 #264200
.-{2F4OV}-. :
crossfreak :
wanneer ben je klaar..kunnen we touren.2 simo’s 8)
Mag ik owk meerijden dan:bier
Ik ook 😛 4 simo’s 😀
Hele mooie ciao. die wielen zijn uitblinkers 😉
4 april 2008 om 20:50 #264201Bedankt voor de aanwijzing heren, ik wist wel dat het niet goed zat maar het was toch een pasmoment.
De linkerbeugel komt tegen de band aan. Dit is misschien slechts een kwestie van ringen verplaatsen bij het wiel, of buigen van de beugel. Yodipo heeft me iig wel gewaarschuwd dat het vrij krap zat.
4 april 2008 om 22:07 #264202bij mij zit het ook krap, zou niet weten hoe je het anders zou moeten doen.
wielen gaan bij een ciao nogal graag scheeftrekken.
bij mij raakt het moertje de band ook heel erg lichtjes als die helemaal inveert.
maar dat slijt er wel uit:P5 april 2008 om 09:04 #264203Haha , vraag maar aan flick hoe mijn voorband eruit ziet:P
Heerlijk afgesleten door die beugeltjes….Tis gewoon een kwestie van een kleinere maat band eromheen gooien en met ringetjes kloten 😉
5 april 2008 om 16:52 #264204iritant he die beugeltjes, ik wil zo graag een bredere voorband… heb nu een 2 breed bandje 🙁
1 juli 2008 om 21:43 #265582De voorvork is gemonteerd en ik ben met de dempers bezig geweest:

Hier zie je dat er te weinig speling is, hier ben al voor gewaarschuwd door de verkoper van de beugels(yodipo), ik denk dat ik ze gewoon omlas, dan kunnen er bredere banden op en staan de beugels ook rechter volgens mij. Nu gaan ze er af, ik weet niet of ik er nog tijd voor heb voor de meeting.Nog wat plaatjes van het blok met pinasco vliegwiel, deze heeft netjes in een doos liggen wachten en wordt morgen van nieuwe pakkingen voorzien en gemonteerd:

Poorten nog steeds te grof!

Poortmap, tel bij de maten vanaf deck maar 1 tot 2mm erbij gezien de poorten dan pas effectief geopend zijn, dus echt open en niet de zuiger op de rand.De malossi vertanding is ondanks pogingen van thomas, heuvel en mijzelf tot afval verklaard:(, jmpb heeft tot nu toe niet gereageerd op mn meel, ik hoop dat ze het toch nog willen ruilen ook al heb ik het 2 jaar geleden gekocht.
Dus voorlopig poelie power, ik ga dus morgen het blok monteren en verder met bekabeling, dus hopelijk morgen een rijklare ciao. Dan moet hij nog 4 trappen naar beneden(hoewel ik gezien de verwachtte regen maar moet wachten) en kan hij afgesteld en ingereden worden:-) .
1 juli 2008 om 21:49 #265583die beugels kloppen ook niet, staan veel te ver naar binnen:?
1 juli 2008 om 21:51 #265584Mooie brommer! Is je vork gecoat?
1 juli 2008 om 21:55 #265585Ja diac ik snap het ook niet, yodipo zei het al maar ik moest ze hebben want het waren zn laatste(daarom dus). Op zich is het niet zo moeilijk om ze goed te maken; kwestie van in 2en zagen en op de juiste plek aan elkaar lassen, dat 3mm plaatstaal moet met mn electrisch aparaat wel gaan.
Martijn, dankje, en nee helaas, die heb ik naderhand zelf gespoten(zonder blanke lak).
1 juli 2008 om 22:02 #265586volgens mij heb je ze verkeerd om gemonteerd?
de buiging moet zeg maar andersom, om de vork zitten.
probeer dat eens.1 juli 2008 om 22:20 #265587Haha, dat zou wel lomp zijn, maar niet de eerste keer dat ik zoiets doe, nja morgen kijken.
edit: nee ik denk het toch niet want de kant met de ‘vouw’ dus de hoek van 90 graden die ‘in’ de voorvork valt zit op de goeie plek en daar zit ook een 6mm gat wat met de vork overeenkomt, de beugels hebben een 8mm gat en dat deel van de beugel ook.
1 juli 2008 om 23:13 #265588Je hebt ze volgens mij ook verkeerd zitten, je heb de moer die op die plaatjes vast zit aan de veer zijde zitten, en die hoort aan de band zijde te zitten volgens mij.
Op deze manier zou die moer ook geen zin hebben, want als er geen draadeind zit in die plaatjes hangt ie in presiepe alleen aan de las puntjes waar die moer mee op die plaatjes vastzit.Verder zeer vet blokje
en ciao trouwens ook vooral de velgen8)2 juli 2008 om 06:05 #265589Ok speedy maar dan snap ik niet waarom hij onder de bevestiging nu zo’n mooie vouw heeft die, als het zoals jij zegt gemonteerd wordt, totaal nutteloos is? Ik ga in ieder geval zo kijken, ik ben vroeg wakker geworden dus dat is een teken dat ik op moet schieten geloof ik:D. Bedankt voor de medewerking.
2 juli 2008 om 06:54 #265590edjuh je hebt ze wel goed gemonteerd zitten!
de beugeltjes van yodipo(ik heb ze zelf ook liggen) zijn gewoonweg iets te grof gevouwen waardoor je heel weinig ruimte overhoud.
@speedbuxy die las puntjes kunnen makkelijk de kracht aan die op die beugeltjes komt.
2 juli 2008 om 09:15 #265591Mooi edjuh hopelijk doet die het op de meeting!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.