- Dit onderwerp bevat 747 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 9 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 augustus 2006 om 23:28 #442353
erwinko :
dat zuipen heb je echt gelijk in, tering hé!maar wat voor sproeiers moeten erin? van die keihin gevallen ofzo?
want anders lijkt me die 115 wel erg grooottt.ik wil het malossi blok ook zeker een keer met mn proma CANNON testen, kijken hoe hij het daar op doet. =)
Dell orto groot natuurlijk , keihin en oko zijn andere sproeiers als ik het goed heb.
Vroeger kon je altijd zon mooi sproeierdoosje bestellen met sproeier 80 tot 100 enz…. ik had 10 sproeiers voor 10 euro ofzo. Stage 6 🙂 goeie shit ga ook mooi nog zon toerenteller van hun kopen, jammer dat er geen stage 6 shit voor vespa is.
Maar wat zuipt zon ding nou 2 x zoveel als een 13/13? die vind ik al echt veel zuipen.
Ennuh edjuh probeer em idd eens met vario kiek wat die doet 🙂 misschien vind die ong 9000 toeren direct al zeer prettig maybe is die pijp zwaar hoogtoerig wat ik ook al heb bevonden met die 22.5mm TOO BAD hij wil gewoon toeren, daarom maybe die vario direct ong 9000 toeren en de uitlaat ook weer blij.
28 augustus 2006 om 22:44 #442366Hehe bedankt voor de reacties.
Ding zuipt aardig ja, maar ik vind het lucht’filter’ eerlijk gezegd 3 keer niks; ding filtert voor geen moer en maakt ook nog eens een pokkeherrie(en er moet een grote sproeier in duhhhh)
Ok het is niet voor openbare weg, maar daar rij ik nu wel op:P
Jammer genoeg heb je echt geen enkele ruimte over achter, ik had al een leuke slang gekocht enzo, maar die knelt helemaal af omdat er gewoon geen ruimte is(of je moet daar een stukje wegfrezen, maar ik ben huiverig voor het weghalen van materiaal uit mn brug, waar die eigenlijk verstevigd zou moeten worden).Hij rost zo flink wat toeren er tegenaan, maar toch gaat hij niet hard? Ik ben benieuwd wat hij tot nu toe heeft gedaan maar ik ben bang dat het niet meer dan 75 ofzo is geweest, en dat is toch wel een beetje zielig voor zo’n blok, dat haal je met een std. carter ook wel. Hij is dus heel hoogtoerig maar is niet snel(genoeg) :-S. Rijdt overigens wel leuk hoor, de boost is echt te relaxed.
Er moet wel iets niet 100% zijn, misschien is het de cilinder. Dat zou misschien de grote sproeier verklaren.
Dit blok met vario komt pas als ik zware vertanding heb, en dat gaat wel een tijdje duren denk ik.
Nu moet het er helaas weer af om plaats te maken voor de ‘school setup’.
ciao.
25 september 2006 om 14:40 #442726Eindelijk voorvork er uit(was me een beunwerk dat wil je niet weten:D), framepje wordt binnenkort met afbijt ingesmeerd en ik wil hem laten coaten, waarschijnlijk wordt hij ROOD
‘Panorama Ciao’:
25 september 2006 om 14:42 #442727Hahaha vette foto 😛
25 september 2006 om 14:43 #442728en komt daar dan het snelle blok op?
25 september 2006 om 14:51 #442729Motorisch ben ik er nog niet helemaal uit, maar het zal zeker een leuke setup worden!
In ieder geval komt er vario op met malossi vertanding.
25 september 2006 om 15:09 #442730Wat voor soort van stijl wil je hem gaan maken? Old skool of toch meer streetbike achtiger?
25 september 2006 om 16:20 #442731Meer ‘racer/streetbike’, maar tegelijk met wat ‘oldschool’ dingen:)
De voorkant gaat wel wat op die van jou lijken, maar ik ga er een chrome ebr inzetten, en zo’n stuurtje als jij hebt.
Lichtunit/koplamp ben ik nog over na aan het denken.
Achterspatbord wordt langer dan die van jou, en ik wil er een apart achterlicht op maken.
Buis moet er nog opgelast worden.
Achterwiel wordt het cba wiel uit italie(staat ook ergens). Voorwiel heb ik daar niet van, maar ik weet eigenlijk niet of ik die wel wil, want die is 17 inch terwijl achter 16 is, wat ik een beetje raar vind staan.
Daar moet ik nog wat op verzinnen, want 2 verschillende wielen is niet echt ideaal.
Ik moet nog mix kappen hebben.
etc.etc. een hoop nog te doen dus.
25 september 2006 om 16:24 #442732huh, dat is echt heel raar.
normaal is het achter groter als voor als er verschil in zit
net zoals bij nsr (18″ achter en 17″ voor)25 september 2006 om 16:29 #442733Bij die cba waar ik de boel vanaf gesloopt heb was het voor echt 17, anders had ik voor ook wel meegenomen.
Bedenk ik me dat ik NOG STEEDS niet de rome foto’s heb ingescand!
25 september 2006 om 16:29 #442734ik denk eerlijk gezegd dat een 4 spaak voorwiel ook nog niet zo slecht zal staan 🙂
25 september 2006 om 16:33 #442735Idd, maar ik vind dat achterwiel zo cooolll! En het semislijk bandje ligt er al op, dus dit wiel komt er gewoon op.
Deze dus:

Je ziet het ook bijna niet op ciao-tjes, dat is ook wel leuk.
25 september 2006 om 16:34 #442736setje 4 spaaks, mag je hebben voor 10-15 euro van mij.
3 spaaks heb ik ook nog als je wilt25 september 2006 om 17:42 #442737Die moet je zeker gebruiken ja! En dan zou ik voor voor een 4 spaak doen en gewoon zelfde kleur dan ziet t denk ik zeker netjes uit
26 september 2006 om 23:17 #442748Edjuh :
Achterwiel wordt het cba wiel uit italie(staat ook ergens). Voorwiel heb ik daar niet van, maar ik weet eigenlijk niet of ik die wel wil, want die is 17 inch terwijl achter 16 is, wat ik een beetje raar vind staan.
Klopt, heb ik ook van mijn cba toen….Op de cba stond het wel leuk, op een ciao is het niets….
Overigens passen er wel aso dikke banden op die velgen, mijne zijn net tikkie breder als 4 spaaks(niet dat het in een ciao frame pas ofzo:P)!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.