Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Topic starter

Ding kreeg ik vanochtend niet aan de praat helaas…..gaf geen knallen. Een momentje hoorde ik iets wat op een knal leek maar verder gebeurde er niet veel.

Moet nog een nieuwe bougie kopen(welke graad?)

Ik heb een denso 7(?) geprobeerd en een std. bosch bougie.

-Hij vonkt
      -Genoeg compressie denk ik
      -Krijgt benzine(of het genoeg is weet ik niet)
      -Choke is niet aangesloten
      -Zonder uitlaat geprobeerd, en zonder luchtfilter

Er zit nu een 85 sproeier in, straks ga ik 96 proberen.

Anders ligt het toch aan de cilinder ben ik bang, met de nieuwe deps en 13-13 startte hij meteen(reedt verder wel kut maargoed, spruitstuk zat niet lekker geloof ik).

Hopelijk hoeft het blok er niet weer af want met dat spruitstuk is echt een gekut, frame zit behoorlijk in de weg, ciao is in dat geval wat makkelijker.

Ok, straks nog even proberen.

November Rain
      Bijdrager

moet je ff met kappen eraf aanlopen zodat je kan zien ofdat het binnenste van de koppeling mee draait anders staat er teveel compressie op om hem te starten dan kan je je eigen ziek rennen

HEB JE TROUWENS JE BRUGJE WEL VERSTEVIGD!!???

ik heb nog een foto van hoe mijn brugje er nou uit ziet wat de malo heeft verricht met zijn pk’s (en dan zonder vario dus geen “klappen) en de speed van mij heeft het iets verder afgemaakt.. telefoon ligt nou in de ooplaaier komt vnv nog wel 🙂

edit:
        OJAH ik moest hem ook ALTIJD met choke starten!!! of er nou een grote sproeier in zat ofniet!! dus ff die choke maken dat scheelt een HELE HELE hoop 🙂

November Rain
        Bijdrager

kut.. weer overniewu type

hij is dus helemaal tot onder door gescheurt heb boven nog 2 cm over ofzo

Edjuh
          Topic starter

LOL! Heb je teenfoto’s ff weggehaald:) Ziet er wel k*t uit.

Die brug! damnnn, ik had eigenlijk geen problemen verwacht.

Ik zit nu te denken, het blokje zal er waarschijnlijk nog wel af moeten, en gezien het met de ciao veel makkelijker is dan met de bravo(sleutelen) vanwege het frame wat gigantisch in de weg zit; denk ik dat ik de ciao helemaal ga verstevigen enzo en dan zet ik daar het blokkie op.

Choke zal ik dan ook installeren.

Btw. ik ging vanmiddag nog even mn sproeier verwisselen, viel G*(%^&%* de vlotter er uit?!?!! Sjeemig ik heb geen zak met geld neergelegd voor een of ander brak ding, nja ik zie wel weer…..

Spruitstukje kan ook nog wel een beurtje gebruiken, wss zet ik toch maar de nieuwe cil. er op, dus de pret moet toch nog even uitgesteld worden..

Edjuh
            Topic starter

=)

http://video.google.nl/videoplay?docid=7233655881560046912

Choke aangesloten, en nog veel meer gedaan en veel gezeik gehad enzo, maar het loopt!! Ik heb er ook mee gereden, de boost is echt ziekelijk, en het geluid ook:)

Jelle89

ziet er zeer bruut uit, klink ook heeeerlijk volgens mij:D..naja, wil wel weten wat je top nou is (a)…

November Rain
                Bijdrager

sproeier 106 en een 19mm carb?

barry
                  Donateur

ziet er goed uit allemaal.Klinkt reuze die ganse combinatie.Enkel de CDI zit er zo raar op?Het platte vlak ervan moet tegen de brug aanzitten.Dan zit hij mooi recht.

wheelieking89
                    Bijdrager

zeer uber vet geluid komt er uit zon 2bad zeg 😐 wtf ook zieke bravo en hoelang denk je dat je tank megaat ??:O

Edjuh
                      Topic starter

Jelle89 :
                        ziet er zeer bruut uit, klink ook heeeerlijk volgens mij:D..naja, wil wel weten wat je top nou is (a)…

Hij komt nog niet helemaal op top nu, trekt wel heeeeel vet naar de 60 ofzo, dan begint het eng te worden:P door de poulie 80 maakt hij veel toeren. Geluid is erggg tof maar ook erg hard, dus helaas kan ik hier niet veel mee gaan rijden, vandaag durfde ik het wel aan, tis zondag en het regent hard, geen politie gezien tot nu toe…..

sproeier 106 en een 19mm carb?

115 zit er nu in:D en begint een goeie kleur te krijgen. Luchtfilter zit niet goed vast misschien dat het daardoor komt, of omdat hij minder compressie heeft dan gewoonlijk bij deze cilinder. Begint rond de 50-60 te stotteren, dus ik moet misschien weer iets naar beneden, luchtschroef zit ik mee te spelen maar ik merk niet veel verschil. Wat is ook alweer meer en minder lucht?(naar buiten en binnen).

ziet er goed uit allemaal.Klinkt reuze die ganse combinatie.Enkel de CDI zit er zo raar op?Het platte vlak ervan moet tegen de brug aanzitten.Dan zit hij mooi recht.

Dank, ik zal eens kijken naar de cdi, ik denk dat mn inzicht gefaald heeft hehe. Verder loopt het erg mooi ja.

zeer uber vet geluid komt er uit zon 2bad zeg wtf ook zieke bravo en hoelang denk je dat je tank megaat ??:O

Hehe, het geluid in het filmpje viel me zwaar tegen, het is echt nog veeeeel bruter in het echt:), die 27mm uitlaatpoort helpt daar ook wel mee, net alsof je uitlaat los zit of lek is.

Hoe snel de tank leeg is valt me reuze mee tot nu toe.

Nog 2 foto’s voor de liefhebbers(check ook mn supersnelle malossi fiets):

Voor de slimmerds, de demper zit er wel op als ik rij, maar hij komt nog al ongelukkig uit dus zit nu vast met een ty-wrap.

wheelieking89
                        Bijdrager

we zullen je wel eens zien rondscheuren zeker op nen filmpke 😉

Edjuh
                          Topic starter

Heb net een filmpje gemaakt maar het is niet echt super, mn vader had ik als cameraman maar die deedt natuurlijk alles verkeerd(digibeet), dus heb ik een ‘onboard’ filmpje gemaakt, maar dat is primitief(en gevaarlijk) met de camera in mn linkerhand, dus ik kon niet echt hard gaan.

Ik wacht wel tot ik een betere heb, tenzij iemand zegt ik MOET het zien.

hansieb
                            Moderator

DUCKTAPE 🙂

Wat denk je toen ik met AA-t zijn ciao reed met 1 hand op 70dr met speedengine levensgevaarlijk laat staan met de scooter en 80km/h!

Maar edjuh hij doet het dus wel luchtschroef indraaien en 1.5 slag uitdraaien. Daarna stationairschroefje terugdraaien of verder open draaien tot die netjes pruttelt.

woe
                              Bijdrager

Edjuh :

Ik wacht wel tot ik een betere heb, tenzij iemand zegt ik MOET het zien.

als t echt MOET dan sta ik als 1e in de rij

we gaan wel een keer racen ed:D
                                wel tof dat ie eindelijk rijdt, ik ga denk ook voor de Too Bad

wheelieking89
                                Bijdrager

ik heb hem ook en rijd KK lekker WHoOhhOO

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.