Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Topic starter

leon ciao :
      http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/onderdelen_brommers/42624678.html?return=eJwlytEOgjAMheF3IYFL1jEnUkIMvskiS7YwoWGLosZ3t9Ob5v9yalDi2yP0EaUGLKI129X1LiVCIeaV7FLfzDYnCsakWC9B%2FF9qcnTewyCrKQ5pLdUoS3UJfMZje8qZOF%2Becu557qDVXdaTpbQEdWBNntVoAGDMD8bdRjKMNf6migZZ9J8vgNsx9A%3D%3D&df=1&fta=

Daar heb je zon zelfde voorvelg 😉
      Alleen moet je er wel een frame bijkopen 😀

Sjonge ik zie het nu pas dat je het gepost hebt, maar bedankt he. Ik had hem trouwens gezien, maar heb er verder niks mee gedaan, ik heb ook geen auto nu dus dat is wel bagger, maar misschien wil die vent de velg wel opsturen, ik ga maar eens mailen.

PS. Nu de website automatisch plaatjes resized heb ik mn perso erg kunnen uitbreiden, zie eerste pagina!

Ties
      Bijdrager

die vee rubber bandjes zijn echt vol vet:d

Edjuh
        Topic starter

Ties :
          die vee rubber bandjes zijn echt vol vet:d

Ja he:P en goedkoop, 15 euro. Misschien dat ze heel snel slijten ofzo, dat zien we dan wel weer. Wat ik wel een klein nadeel vind is dat ze volgens het opschrift maar tot 100km-u bestand zijn, de bedoeling is dat ik daar wel in de buurt kom met het malossi blok. Mn vorige banden gingen tot 180 ofzo:S, misschien dat die vee dingen daarom zo goedkoop zijn, er staat wel ‘reinforced’ op maarja…..

Edjuh
          Topic starter

Jaaaaa!=)

Eindelijk malossi carb!

Tevens:

-Deps zuiger
            -3 setjes pakkingen
            -zijstandaard(ciao) en uitlaatklem.

Nu als de donder naar huis misschien kan ik het nog tot leven brengen(moet om 6 u werken).

Millen
            Bijdrager

Hey man! You got your carb, thats awesome! Looking real good! =)

November Rain
              Bijdrager

ga je niet ff gauw die zuiger poljisten????

ojah en mag ik eens weten hoeveel je voor je carb moest betalen?

Edjuh
                Topic starter

Millen :
                  Hey man! You got your carb, thats awesome! Looking real good! =)

Thanks, looking good indeed, i’m very glad that i finally got it! I just put the cylinder on the engine, tomorrow i’ll be trying it out if the wheather is OK.

@nov, Polijsten wtf, ding glimt als een gek en bovendien zit hij al in de cilinder.

130 kostte het kreng. Std zit er 85 sproeier in, die ga ik ook als eerst proberen.

Later meer foto’s.

Ps. Vandaag november rain op de radio in de auto, lagge 🙂

November Rain
                  Bijdrager

heheh jaah dan is ie gladder.. je kunt ook je sucker laten verchromen maar dat is veeeel duurder :O dan moet ie schijnbaar iets sneller zijn.. TUURLIJK gaat het niet om de looks (DUH)

jaah met 27mm aanlsuiting had ik ook sproeier 85 die was perfect bij mij.. had dezelfde carb en filter denks 🙂

en had je november rain af kunnen luisteren of moes je hem halverwege op een andere zender zette 😛

Edjuh
                    Topic starter

Hmm, ik doe lekker niks met de zuiger, als je hem verchroomd is hij weer verkeerde maat enzo dat luistert heel nauw(vandaar dat ik een ‘c’ zuiger heb en geen andere).

Ok 85 sproeier ga ik het morgen mee proberen. Gebruikte jij de choke ook?

Ik heb een grappig chokeheveltje erbij, heb het nog niet helemaal door maar je kan het overal ophangen.

Volgens mij heb ik het nummertje wel afgeluisterd maar op de radio draaien ze het vaak niet helemaal snappie, nja je bent zeker trots dat je me wat ‘cultuur’ hebt bijgebracht, ik kan nu de zanger van g n r herkennen haha

Meer foto’s!(ze zijn best groot dus klikken voor meer detail).:

Raar afgewerkt dat spruitstuk, alsof een of andere sjakie in bologna daar nog ff een dremel doorheen heeft gehaald.

Ah lekker glimmen:)

Nieuwe zuiger in ouwe deps, de compressie viel me wat tegen want op mn nieuwe was het echt heel zwaar rondgaan, zo erg dat ik dacht dat de lagers niet goed waren:P

Geillllll!

Morgenochtend ga ik vroeg opstaan om het te proberen, eerst nog mn tank met normale mix legen en dikke (1:40?) castrol tts met 98 ongelood er in gooien.

Ik ga het dus eerst met poulie proberen, heb 80 en 70 liggen. Ik ben benieuwd hoe het trekt, omdat het voor vario gemaakt schijnt te zijn. Ik heb nog een verlichte koppeling met metalen polini veertjes, dus zal wel ok gaan denk ik.

Iedereen duimen voor me aub:)

November Rain
                      Bijdrager

ik had een andere… ik had eerst een trekchoke.. als je dan zo’n ding voor aan je stuur hebt is dat ideaal denk ik.. .daarna had ik ook een handschuifchoke… in principe (omdat je een citta moet aanrennen) was dat beter alleen je kan er bij citta eignelijk niet bij.. maar op een ciao heb je daar nie zoveel problemen mee denk ik dan moet je gewoon dan middelste stukje tussen het frame uithalen zodat je je blok vanboven kan zien (zo zou ik zelf ook rondrijden op een ciao denk) dan weet je zeker dat je filter max. lucht aan kan zuigen :)..

jaah ik zou ff wat TTS bij je “cheap-ass” mengsmering mikken en daarna lekker een goeie 1 op 40 mengen …. liever iets meer als minder omdat het maar gietijzer is he ;)..

dan een tip van mij.. ik zou eerst poelie 70 proberen… ik had op mijn citta poelie 55 dat trok redelijk.. trok net wat harder dan de std. opgevoerde cittakes daarna had ik poelie 65 erop en dat KNALDE .. daarmee hield ik scooters bij en zodra ie beetje op toeren was trok ik DIK veel harder door.. dan wasd at ook nog met de ninja en NIET met de malo too bad die behoord onderin nog beter te trekken :)..

ik ben ook ooit op mijn bek gegaan.. namelijk toen ik voor de eerste keer poelie 65 erop had gezet.. met het starten gaf ik vol gas (met poelie 55 moest/ging dat goed) en hij trok zo hard weg dat ik hem eht niet meer kon houwe.. ik naaide op men bek..de citta reed nog een paar meter verder en lag toen vol gas op zun kantje toeren te jagen!!! :O.. dus ik zou dat proberen te voorkomen 😉

ojah ik hebnog wel wat “schappelijkere” liedjes van GN’R 😛

ojah.. hoezo voor vario gemaatk??

ik had nog nooit zo hard opgetrokken op miijn citta met poelie 65 ..

als mijn v-snaar maar strak genoeg stond kon ik op mijn gemak wheelies trekken.. hoefde alleen maar beetje achterover te hangen en gas te geven..

helaas lag daar mijn probleem (waarom ik de malo weg heb gedaan :O) dat ik ongeveer om de 50km een nieuwe vsnaar op moest leggen :S

Edjuh
                        Topic starter

Hehe cool, over trekken hoef ik me geen zorgen te maken zo te horen.

Ja ik had gelezen dat het voor vario is gemaakt, vario en malossi vertanding en dan ga je makkelijk over de 100 werd er gezegd(en stel je voor hoe dat trekt!!), nou ik ga het over een tijdje zelf beproeven hehe.

Nou goed, morgen vroeg op en hopelijk knalt het direkt, ik zal zeker filmpjes maken als het loopt.

ciao.

Ik moet trouwens nog een fietstellertje kopen.

November Rain
                          Bijdrager

jaaah ZEKER malo vertanding erop dan jaah 🙂 en vairo dat lijkt me wel woest rijden en dan van monstercitta zijn DEPS alu afjatten dat is pas beestachtig denk

maar over de 100 zeker.. ik ging op mijn citta ongeveer 95 met ninja en poelie 55 en dan moet je voorstellen dat je nog iets zwaardere vertanding hebt en hele tijd op max toeren draait met de uitlaat die ervoor gemaakt is… dat gaat goed lukken..

enhet is helemaal woest omdat je geen toeter nodig hebt gewoon een keer aan dat gas trekken dan kijk iedereen binne 50 meter van jou af van wtf komt daar aan 😀 en dan zie je een gaar snorfietske (of bromfietske in jou geval?) voorbij komen.. nou DAT is het gaafste aan het blok.. want als je 3 keer 100 hebt gereden heb je dat ook wel weer gezien

ook zeker een keer zonder helm rijden (of doe jijd at altijd?) ik heb nooit met helm gereden maar ik weet wel dat het dan sneller lijkt dus dat is tuurlijk meer kick 😀

Edjuh
                            Topic starter

Helm gaat absoluut op;)

En dat geluid, sja ik moet toch een beetje voorzichtig zijn, hiermee wil ik ECHT niet op de roller terecht komen, dus het wordt toch voornamelijk s’avonds en zondagochtend, hoewel, of ik me daar aan kan houden………….

Maar die too bad maakt zeker een heftig geluid met de dikke uitlaatpoort, en de 19mm natuurlijk die brult ook wel(weet ik van mn evo nog).

Goed, morgen meer!

Ps mijn bravo is niet gaar:boos

murkus
                              Bijdrager

zit er erg wreed uit ik hoop voor je dat je kan slapen voglens mij stroomt de adrenaline door je heen:P:P

hansieb
                                Moderator

JEAH mudderfukker 19mm 😀 ziet er allemaal wel erg goed uit GEEF MIJ ZON DEPS!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.