Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Gave foto’s! Hoe reageren de Fransen nou op zo’n Bravo? Ik weet wel dat ze daar ook verkocht zijn maar ik kan me niet voorstellen dat je ze dagelijks tegenkomt 🙂 En al helemaal niet met een Nederlands kenteken inclusief gele plaat voorop 🙂

Ben je nou eigenlijk ook weer met de Bravo terug naar Frankrijk gereden??

Lastpak
      Bijdrager

dit is één van de redenen waarom ik een brommer heb :).

Edjuh
        Topic starter

Wilk1985 :
          Gave foto’s! Hoe reageren de Fransen nou op zo’n Bravo? Ik weet wel dat ze daar ook verkocht zijn maar ik kan me niet voorstellen dat je ze dagelijks tegenkomt 🙂 En al helemaal niet met een Nederlands kenteken inclusief gele plaat voorop 🙂

Ben je nou eigenlijk ook weer met de Bravo terug naar Frankrijk gereden??

Dankjewel (pepko, lastpak ook).

Men kijkt wel op, maar dat doen ze ongeacht je verschijning denk ik want het is dunbevolkt : -). Het kenteken lijkt op de franse brommerplaat dus dat doet geen bellen rinkelen. Ik zag laatst een oude bravo te koop hier in de buurt, verder nooit een gezien. Soms zie je een crossbrommer of een scooter.

De brommer is met de auto teruggebracht. Ik ga volgend jaar misschien wel weer een tour maken, waarschijnlijk richting de alpen of naar het zuiden.

speedbuxy
          Bijdrager

De bravo van jou heeft al een hoop mooie paden en wegen gezien in z,n leven:thumb
            Ik hoop dat we voor 2014 op het forum ook weer een buitenland toer van de grond krijgen want dat rijd toch een stuk leuker:thumb
            Plaatjes van jou bevestigen dit weer op en top8)

Martino
            Moderator

“Zo Ed =)”. De Bravo een fotocamera en herfstig Frankrijk doet je perso weer goed. Wat kleurt die mooie old-timer Bravo goed bij dit seizoensbeeld. Toch zie ik ook graag filmpjes van je tripjes door Frankrijk hoor. Zeker wanneer je volgend jaar een tripje door Frankrijk maakt richting Alpen.

Ook benieuwd wat je van de Grijze Bravo gaat maken met snel blok en vario? Tevens hoe de franse verkeerspolitie hier op zal reageren?

Piet30
              Donateur

Nice, you know where it is relaxing 😀

Florian
                Moderator

Dat is een erg mooie fotoshoot Ed:thumb

Wat is jouw relatie met Frankrijk eigenlijk? Vind je het gewoon een mooi land of heb je daar vrienden/familie zitten?

beuze
                  Bijdrager

Edjuh :
                    Woa heftig 😀

`

even opgeslagen en geupload zodat hij zichtbaar blijft

Maar waar is de elec. start? : s

Ik heb de tiff opgebouwd maar ik ben niet tevreden over de naaf (lekt, en hij valt niet geheel in het wiel). Dus de tiff maar weer op zolder gezet. Ik heb er nu ook geen geld voor.

deze tiffany heb ik thuis staan het is gewoon een standaard blauwe tiffany over gespoten met rood dus niks bijzonders aan er zat alleen een piaggio blok en naaf in

Edjuh
                    Topic starter

Florian :
                      Dat is een erg mooie fotoshoot Ed:thumb

Wat is jouw relatie met Frankrijk eigenlijk? Vind je het gewoon een mooi land of heb je daar vrienden/familie zitten?

Mijn vader heeft er een huis wat we aan het opknappen zijn.

Beuze, dus zo zit het. Ik heb veel tiffanies gezien maar nog nooit éen die overgespoten is (tot nu).

Bedankt voor de reacties.

Flippo
                      Donateur

Damn dat ziet er mooi uit! Dat is pas lekker toeren. Daar word ik wel een beetje jaloers van, haha. Je bravo staat er mooi bij. :thumb
                        Filmpjes zou ik ook wel willen zien. 😀

Edjuh
                        Topic starter

Martino :
                          “Zo Ed =)”. De Bravo een fotocamera en herfstig Frankrijk doet je perso weer goed. Wat kleurt die mooie old-timer Bravo goed bij dit seizoensbeeld. Toch zie ik ook graag filmpjes van je tripjes door Frankrijk hoor. Zeker wanneer je volgend jaar een tripje door Frankrijk maakt richting Alpen.

Ook benieuwd wat je van de Grijze Bravo gaat maken met snel blok en vario? Tevens hoe de franse verkeerspolitie hier op zal reageren?

Ik heb een rommelig filmpje gemaakt, moest de camera vasthouden met 1 hand. Misschien dat ik het nog upload maar ik kan momenteel niet bij mijn kroket-youtube account.

Geen ervaring met de politie hier, ik heb ook altijd op mn oranje brommer gereden en die is weliswaar gekieteld maar klinkt beschaafd. Ze zijn in Frankrijk wel heel streng aan het controleren op te hard rijden maar ik weet niet of ze ook achter knalpijpjes aanzitten. We zullen het zien. Als ik op reis ga wil ik het liefst een zuinige brommer, zuiniger dan de 1:30 die ik met deze setup rijd (op lange afstand). De oranje vind ik ook iets te fragiel voor een lange tocht, ik denk dat ik daarvoor dan liever weer de grijze pak.

speedbuxy :
                          De bravo van jou heeft al een hoop mooie paden en wegen gezien in z,n leven:thumb
                          Ik hoop dat we voor 2014 op het forum ook weer een buitenland toer van de grond krijgen want dat rijd toch een stuk leuker:thumb
                          Plaatjes van jou bevestigen dit weer op en top8)

Ja, er zijn nog heel veel mooie ritjes te maken. Vanuit hier ben ik zo in de alpen dus daar ga ik volgend jaar zeker rondtuffen.

speedbuxy
                          Bijdrager

Edjuh :
                            Misschien dat ik het nog upload maar ik kan momenteel niet bij mijn kroket-youtube account.

Je hebt sowieso al 1 kijker mocht je het uploaden.
                            En heb jij dan ook gefuck met je inlog gebeuren bij youtube?
                            Want ik heb tegenwoordig ook dat ie standaard om passwords vraagt en dan weer die van youtube en dan weer die van google, word er gek van.

Edjuh
                            Topic starter

Ja het zit zo:

Een tijd terug wilden ze je tel. nr. hebben als veiligheidsmaatregel. Ik gun ze dat niet, extra email of beveiligingsvraag moet volstaan maar dat kon ik toen niet kiezen. Dus na 100 keer wegklikken heb ik maar een willekeurig nummer ingevuld. Nu wil ik in FR inloggen en moet ik dus verifiëren met dat nummer omdat het om een hackpoging zou kunnen gaan…..gezeur. Ik had het nr. moeten noteren, maar ja.

speedbuxy
                              Bijdrager

Ja dat gezeur had ik ook, maar ik heb gewoon de 1e 2cijfers van het nummer omgedraaid.
                                Maar kan je zeggen dat het gezeur dan nog niet over is, want heb sinds dien al meerdere keren een nieuw passwoord moeten aanvragen omdat ik een hack poging gehad zou hebben:con

Dus welkom in de wondere wereld van het internet komt het dus weer op neer.
                                Zelfde als dat gezeur van je echte naam gebruiken.
                                Nog even en je moet verplicht facebook hebben om in te loggen:|
                                Maar hoop dat je het spoedig weer weet te fixen en we kunnen geniet van one hand filmed franse beelden:thumb

MarcoS
                                Donateur

De foto’s zijn in ieder geval superb :thumb

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.