Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Turbociao
    Donateur

Wat is de setup van het blokje,waar je mee vanuit frankrijk bent komen rijden?
      Die naast je naam staat?

speedbuxy
      Bijdrager

Dan had je vast wel wat last van zadel ”pijn”:lol
        Maar wel een master omgeving om doorheen te toeren lijkt me:thumb

En dat van je motor is idd erg zuur:(
        Ben je van plan het te gaan herstellen?

En ben ook benieuwd wat je de 42 alu met ingekorte leo gaat doen.
        Kon wel eens verrassend leuk gaan presteren:thumb

Edjuh
        Topic starter

Turbo, ja dat is de setup van de oranje. Hij wou niet meer dan 55 rijden, maar de sproeier is iets te groot. Op deze brommer vind ik 60-65 ook wel het maximale. Hij is gewoon niet stevig genoeg en niet goed genoeg geveerd om harder te gaan.

Ik wil deze brommer hier ook niet voor gebruiken, hij staat in frankrijk om af en toe een ritje te maken en op die manier nog 40 jaar mee te gaan. De grijze bravo is eigenlijk met hetzelfde idee daar gezet maar dat is de snelle versie : -))

Dan mist er toch nog een brommer waar je echt lekker mee kan toeren. Misschien iets om over na te denken.

Speedbuxy, ja mn kont vond het niet zo leuk, maar dat is binnen een kwartier weer weg. Mn schouders doen nog een beetje zeer van de rugzak maar eigenlijk heb ik het redelijk overleefd :- ))

De ardennen oversteken was echt prachtig, ik ging om 6 uur rijden op zondagochtend dus dan rij je 100 kilometer bijna zonder verkeer door de bergen. Het weer zat ook erg mee gelukkig.

De motor is dood, ik wou hem bijna daar achterlaten maar toch maar paps gebeld die met de aanhanger kwam. Nu weet ik het even niet, ik wil het wel herstellen maar een nieuwe motor kopen is waarschijnlijk goedkoper….

Tonni
          Moderator

Respect voor jou en je Bravo!
            Maar nu hij hier toch is kan je ook mooi naar de meeting komen toch? Dat is dan immers maar een ‘klein stukje’ haha

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Edjuh
            Topic starter

Dat is een van de redenen waarom ik met de bravo ben gekomen, om vervolgens naar grunn te gaan:D

Want net als vorig jaar is de ciao nog niet rijdbaar : -s

Ik ga nog wel even proma cc poelie 70 monteren + goeie sproeier zodat ik de lange stukken beter aankan.

Oh, en kijk eens wat een mooie camping ik heb gevonden:

:relax

Anoniem

Zuur van je motor, maar toch erg mooi om te zien dat een beestje als een Bravo toch tegen deze afstanden opgewassen is.

Verder is de Bravo ook een erg leuk dingetje, ik vind hem, zoals jij hem nu hebt, een van de mooiste in de Ciao/Citta/Bravo enz. familie.

Jelle
                Moderator

Edjuh :

Oh, en kijk eens wat een mooie camping ik heb gevonden:

foto

:relax

hahaha fantastisch :thumb voortaan wel even beter je tent opzetten he 😉

Edjuh
                  Topic starter

Ik vond het lullig om eerst de boel plat te trappen, dus hij stond lichtelijk om een plant heengebogen 😛

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

Hahahah lekker Edooo! Ik zie je vrijdag/zaterdag, toch?!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

Waarom?

Teveel olie is idd niet heel handig nee, hopelijk heb je de motor snel weer aan de praat:thumb

Geweldige camping foto! Lijkt mij ook erg leuk om eens een weekje naar en door frankrijk te touren met een clubje mensen8)

Florian
                        Moderator

Dat is echt super Edo, met de Bravo door Frankrijk & Belgie toeren. Prachtig!
                          Dit lijkt mij ook super vet om met een groepje een buitenlands toertje te rijden, alleen komt hier veel bij kijken maar sowieso de moeite waard lijkt mij:thumb

Jarco
                          Bijdrager

Gewoon gaan Florian dat is alles. 😉

:thumb Edo.

Edjuh
                            Topic starter

Hmm, wel erg lang geleden dat ik heb geupdate.

Ik heb ook weinig met de brommers gedaan behalve onderdelen verkopen.

Nu zit ik in Frankrijk waar ik een klus had. Elke dag 40km op de brommer. Een maand geleden toen ik begon was het nog verschrikkelijk koud, nu is het een feest om op de brommer te zitten maar de klus is geklaard.

Mn 14 spaaks zijn naar docs911 gegaan en ik heb de spaakwielen weer gemonteerd:

Verder rijdt het bravo’tje nog als een trein (setup in mn profiel), maar de 54 sproeier is nog te groot. Ik denk dat ik het luchtfilter wat ga bewerken want ik heb geen 52 liggen.

Ik ben ook bezig mn motor (met gat in carter) uit elkaar te halen. Leerzaam…en hartverscheurend. Ik denk dat hij nog wel zou rijden als ik het gat dicht zou lassen oid, maar ik sloop dit ding en koop over een tijdje weer een motor.

De SI is niet van mij, is een crossbrommer maar ik moet er nog eens een blokje onder gooien.

De grijze bravo staat hier ook, met leuk blokje maar ik heb er niet veel mee gedaan.

Als ik terug ben in NL ga ik met de paarse ciao en de oldtimer ciao bezig. Ik wil eigenlijk ook een tiffany opgebouwd en op kenteken krijgen dit jaar.

speedbuxy
                              Bijdrager

Edjuh :
                                Als ik terug ben in NL ga ik met de paarse ciao en de oldtimer ciao bezig. Ik wil eigenlijk ook een tiffany opgebouwd en op kenteken krijgen dit jaar.

Genoeg te doen dus:thumb
                                Spaak velgjes staan de bravo goed trouwens maakt hem weer echt een oldie qua look:thumb

Edjuh
                                Topic starter

Yup hij is weer bijna origineel 🙂 (citypower, barbie-bel en spiegel).

Genoeg om mee te spelen inderdaad, ondanks de opruiming.

Ik heb vorig jaar zomer nog een filmpje gemaakt dat ik hier door de bergen rijd, misschien dat ik die nog wel eens upload. Grunn meeting filmpje van vorig jaar moet ik ook nog maken 😮

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.