Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Dat heb je netjes gedaan. :thumb
      Die Flens is idd een mooie gadget.

Maar even over het grijs, wat moet ik doen om jouw die brommer grijs te laten maken? 😀
      Het grijs is idd. heel stijlvol en helemaal op een Oldie.

Voor de mensen die kleur willen, open maar een doos duplo! 😀

Edjuh
      Topic starter

Als jij de poedercoater betaalt wordt hij grijs : -)

Nee, ik ga toch maar voor fluor geel…

Morgen ga ik hopelijk de leo inkorten, 25mm flens erop lassen en stralen net als de bagagedrager en spatborden van de oldtimer.

Leuk zo’n stage 😛

Jarco
        Bijdrager

Oew, geel…. was me even ontschoten. 😀
          Doet me denken aan deze:

( Je weet waar de edit knop zit mocht je het vervuildend vinden. 😛 ) *integendeel

Ben trouwens wel erg benieuwd wat die leo gaat doen dus zal zeker blijven kijken voor een verslag.

joostv23
          Bijdrager

Hey Ed,

Succes ermee en ik zal je project volgen! Mocht nog iemand interesse hebben in zon frame, ik heb er nog 3;)

pepko
            Donateur

ik ben voor geel 😉

ritze
              Bijdrager

ooh dit vind ik echt leuk, 50 cc laten muteren in een snelle pit die 65+ loopt 😛
                je hebt nu een super kleine squish dus kan 2 kanten opgaan 😛 1mm is best veel.
                wat voor een zuiger ga je nemen? ik meen dat die d of c veer zuigers iets minder hoog komen dan de traditionele l-veer zuiger.

je zou eigenlijk ook nog boosters erbij maken=) zou leuk zijn 😛
                succes man, mooie brommers trouwens :thumb

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

miniciao1968
                Donateur

Eigenlijk wilde ik me niet in de kleur discussie mengen, maar als er 1 kleur is, die mij aanspreekt…
                  VERDE MELA …
                  appeltjes groen:D
                  Maar de vraag is, hoe oud is dat frame en kan dat bij dat bouwjaar.. ! 8)
                  Voor zover iemand dat echt boeit…:D

Edjuh
                  Topic starter

Ik ga dit weekend even op zoek naar een mooi kleurtje.

Nog wat foto’s van het draaien, omdat ik het zo gaaf vind : -))

De lasrups uit de polini flens gedraaid, tsja als je er toch staat!

De mogelijkheden die ik hier zie voor de hobby….ik probeer er zo veel mogelijk te benutten in 1,5 week!

goeiepit
                    Bijdrager

zie je ook kans om spruitstukken voor se’s te draainen ofniet?

Edjuh
                      Topic starter

Ik denk niet dat dat er van gaat komen helaas, mijn verlanglijstje is al te lang voor die 1,5 week.

Martino
                        Moderator

Zo te lezen is dit voor Ed als een kind in de snoepwinkel. Ben wel benieuwd wat er op dat verlanglijstje staat? 😉

TimoO_
                          Donateur

Edjuh :

Yo Edo! Ik was even door je topic rond aan het neuzen en zag de bovenstaande foto. Ik vroeg me af, hoe zit dat nou eigenlijk met die uitlaatjes? Lopen die een beetje? Gewoon puur uit interesse of ze er ook werkelijk iets uitgekregen hebben.

Verder nog altijd zo goed bezig met die leuke oldtimer, blijft mooi zoiets! :thumb

speedbuxy
                            Bijdrager

Edjuh :
                              Ik denk niet dat dat er van gaat komen helaas, mijn verlanglijstje is al te lang voor die 1,5 week.

Das een lekkere ruimte met speelgoed die ik daar zie:thumb
                              Dan is 1,5 week idd veel te kort.
                              Maar ben je geswitched van job? want ik meende dat je met meubel maker bezig was.
                              En daar zijn deze machines niet echt geschikt voor:D

Qua kleur vind ik die 2e foto van jarco z,n post wel erg netjes voor een oltimer:thumb
                              Ahoewel het appeltjes groen van miniciao ook niet verkeerd is:thumb

Edjuh
                              Topic starter

Nee, hoor ik loop stage als meubelmaker maar ze hebben hier naast een houtwerkplaatsje een dikke metaalschuur.
                                Stoomtram Hoorn-Medemblik, dus ze restaureren oude stoomtrams, locs en rijtuigen.

Timo, voor zover ik weet lopen ze vrij goed, er staat het een en ander op youtube.

Martino, ik hoop nog het volgende te kunnen doen:

-leo inkorten en aan elkaar lassen
                                -25mm flens op leo lassen
                                -leo stralen
                                -spatborden en bagagedrager oldtimer stralen
                                -spruitstuk malossi aanpassen voor simo zij-inlaat
                                -verloopbusje 27-22mm? voor too bad uitlaat +
                                -flens afgedraaide cilinder er weer oplassen na tjoening

Ik ben ook met een mechanische begrenzer bezig die de uitlaat blokkeert, en als ik mn best doe kan ik zeker nog 20 klusjes verzinnen. Ik had heel graag nog zelf een uitlaatje gemaakt, maar dat duurt echt te lang.

Leovince
                                Bijdrager

Maar Edjuh.. De flens van de Polini42ALU die je kan kopen bij jmpb is toch 26mm? Volgens JMPB tenminste 😛

*Volgens jmpb ja, maar hij is zelfs iets minder dan 25mm.

15 berichten aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.