- Dit onderwerp bevat 747 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 9 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 juli 2006 om 09:00 #441861
mooie bravo alleen zou ik zeggen dat er een ander zadel op moet en andere handvaten !
20 juli 2006 om 09:06 #441862ausskip88 :
boven de twee kw gaat ie met die blauwe mee een je hebt kans dat je brommmmer zonder blok terug krijgt maar met een beetje geluk kom je terecht bij een toffe agent een krijg je hem heel terug heb er ervaring meeDie 2 kw zal hij zeker wel halen lijkt me(toch?), dan moet ik misschien zo’n begrenzer als erwinko maken.
Kuwn:mooie bravo alleen zou ik zeggen dat er een ander zadel op moet en andere handvaten !
Dank, er zitten nu van die grijze pro grip handvaten op, zadel vind ik niet zo erg eigenlijk.
20 juli 2006 om 17:29 #441884Heb een Vee rubber bandje op de cba achtervelg uit Italie! gegooid en op de ciao gezet, oef ik vind het er erg lekker uitzien! Jammer dat ik de voorvelg niet heb meegenomen!

Ik ben nu aan het kijken voor een mooie stang, er zit nog een hoop werk aan die ciao.
20 juli 2006 om 17:33 #441885
R.oel !Edjuh :
erwinko :
hee, die demper was van mij!
totdat ik hem aan mn broer verkocht en mn broer weer aan jou 😛Juist;)
En bedankt voor het polijsten, dat zou ik zelf nooit gedaan hebben:con
lijkt meer werk dan t is hoor 😀 heb mijn hm demper ook gepolijst, half uurtje is t gebeurt 😛 mja mooi spul allemaal heb je nu
20 juli 2006 om 17:33 #441886Staat hem goed die band + velg. Krijgt ie nog een lekker kleurtje 🙂
20 juli 2006 om 17:38 #441887Thx, kleurtje wil ik hem nog wel geven, hoewel ik momenteel eigenlijk geen zin heb om er veel geld in te stoppen(maar ik wil het wel goed gedaan hebben…), eerst maar eens die stang vinden en er op laten lassen dan zien wel wel weer verder:)
Oja ebr vork moet er nog in, maar goed dat is ook iets voor na de verfjobbb.
20 juli 2006 om 17:48 #441888ik vind het kleurtje wat die nou heeft echt mooi!:con
als je die rode plekjes wegwerkt dan zou ik hem niet spuiten,
wow wat zouden die 3 of 4 spaaks van mij mooi in die ciao staan:D21 juli 2006 om 01:32 #441895timschilders :
ik vind het kleurtje wat die nou heeft echt mooi!:con
als je die rode plekjes wegwerkt dan zou ik hem niet spuiten,
wow wat zouden die 3 of 4 spaaks van mij mooi in die ciao staan:DHehe, ja ik zou het liefst die bijbehorende voorvelg vinden, MAAR, die was in italie 17 inch(achter 16), wat ik best wel lelijk vond! dus het is een beetje onmogelijk.
Waar ik aan zat te denken; deze achtervelg is kwa patroon hetzelfde als een citta velg maar dan groter, leek me wel een grappig idee om dan voor een citta velg te monteren:D, maar dat kan helaas niet doorgaan want herr flick vondt het geen goed idee:|
Nee maar ik moet dus een tussenoplossing vinden met deze velg of inderdaad gewoon een ander setje er onder gooien.
Kleur vind ik ook wel mooi(hoewel het op de foto een beetje flauw overkomt), maar het is vrij ‘beun’ gespoten, en bovendien komt die stang er nog opgelast dus het beste is natuurlijk als het weer overnieuw gebeurd, dit keer grondig.
Ik heb trouwens een hele toffe winkel ontdekt hier in amsterdam die er een beetje uitziet als een rommelzolder van een klassieke brommer verzamelaar:), met echt toffe ouwerwetse spullen, daar ga ik morgen eens wat inkopen, zeker wat ‘originele’ dingen zijn daar te vinden.
21 juli 2006 om 09:09 #441896
mulder[sst]gooi er voor de grap een keer een citta velgeje voorin:e
21 juli 2006 om 09:12 #441897ja edjuh gooi er een citta velg voorin voor de grap dikke malossi blok onder your ass een je hebt je zelf een vette dragster misschien lijkt het wel
21 juli 2006 om 09:20 #441899hey edjuh goed bezig maar als je het blok nog niet helemaal af hebt gooi er dan een dubbele voetpakking op. want die dikke stamper zuiger maakt echt te veel compressie mij is de pakking er gister uit gevlogen
21 juli 2006 om 11:17 #441900Ik zou die velg gewoon achter houden en dan voor een 3 of 4 spaak? Lijkt me ook vet als ze de zelfde kleur hebben 🙂
21 juli 2006 om 12:04 #441902een 3 spaak voor zal ook wel willen maar weet niet als dat lijkt die zijn ook ietsjes kleiner tog
21 juli 2006 om 13:33 #441903cittadriver :
hey edjuh goed bezig maar als je het blok nog niet helemaal af hebt gooi er dan een dubbele voetpakking op. want die dikke stamper zuiger maakt echt te veel compressie mij is de pakking er gister uit gevlogenhmmm ok? Anders knip ik zelf wel een pakking, dat pakkingpapier wat ik heb liggen is volgens mij ietsje dikker dan origineel. Die cilinder heeft inderdaad verschrikkelijk veel compressie, ik dacht eerst dat de krukas stroef ging maar dat was de compressie dus:D Bedankt voor de tip.
Die cittavelg is misschien wel het proberen waard ja, als iemand nog eentje heeft liggen(liefst zwart met een semi slick) hoor ik het wel:)
Ik ben trouwens net bij die oldtimer brommerwinkel geweest waar ik 2 knappe koplampen heb gekocht(eentje chroom eentje zwart) en zo’n superkoele knijphoorn zoals fredzzz ook heeft maar dan net ietsje anders.foto’s volgen
Ik zag er ook een supermooi achterlichtje maar de lauwe teef die daar werkte wou er 25 euro voor, pfff doe me een lol zeg. Erg jammer want die zou ik graag op mn ciao zetten.
21 juli 2006 om 15:02 #441904Daar heb je zon zelfde voorvelg 😉
Alleen moet je er wel een frame bijkopen 😀 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.