Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Bijdrager

Het gereedschapsbakje van een Boxer zit gewoon achter onder de bagagedrager, net als ciao.

miniciao1968
      Donateur

Machtig mooi project!
        Ik ga je perso volgen! :thumb
        Succes !!!

Piet30
        Donateur

Edjuh :
          Bijna goed, bij een italiaan in zaandam gekocht : -) die had hem meegenomen inclusief italiaanse papieren. Het frame is nu in handen van piet30.

jau, that is the Italian frame (thanks). Is my Italian LC kit project now. 😀

Loek
          Bijdrager

Piet, can you find the old type variator hub in Germany too?

Piet30
            Donateur

Loek, yes of cause, some times. I have some but the vertanding is about 14,5:1 or 12,5:1

Haven’t seen a 10,5er so far.:(

Loek
              Bijdrager

Hier edjuhhh het bakkie:

Lennaert
                Sleutelbeheerder

lijkt me zelfde als ciao hoor edjuh

Piet30
                  Donateur

the bakki from a Ciao is different to a Boxer I think

Edjuh
                    Topic starter

Nu we het over oldtimers hebben, snapt iemand iets van de volgende foto’s?

G-no
                      Donateur

Vraag je je af hoe zo’n oud ding zo’n lage km stand kan hebben? We hebben nu een origineel PKtje in de winkel, met maar 2600 op de teller! Sommige mensen kopen iets om er vervolgens niks mee te doen:con

just1991
                        Bijdrager

ha ha ik weet waar die staat 😀 anyway hij zit er brand nieuw uit voor een oldtimer 😀 en dus verbaasd die lage km stand mij ook niks !

anyway hij is echt machtig mooi Ed alleen wel balen dat je hem zo vaak op en af die trap moet brengen 😛

Edjuh
                          Topic starter

Hehe, niemand die het snapt?

Eigenlijk niet gek, je ziet niet vaak een 2e! van deze zeldzame brommert.

Deze is niet van mij maar van hackerhenk. Ik moest hem nakijken, vind ik niet erg, deze ziet eruit zoals mijne zou moeten zijn.

Ik maak er nog een filmpje van morgen.

Loek
                            Bijdrager

Jij hebt wat roest op de velgen kan ik me herinneren 😀

tvmierlo
                              Donateur

edjuh, hier onderaan de pagina staat er ook nog 1: http://www.vespafreak.nl/bezoekersfotos/bezoekersoverigevespas.htm
                                De eigenaresse is ooit eens hier wezen kijken voor een bravo(oud model) welke ik toendertijd te koop had staan. Was in vrij slechte staat(vooral de tank, ook veel letters eraf en verkleurd). Lagers gierden. Ze was juist op zoek naar een fatsoenlijke tank, dus had hem hier laten staan. Maar inmiddels is deze brommer al verkocht hoor :P.
                                Maar die van hackerhenk is wel echt in nieuwstaat!

Edjuh
                                Topic starter

Loek :
                                  Jij hebt wat roest op de velgen kan ik me herinneren 😀

Er is iemand wakker:P

Tim, bedankt, vind ik zeker leuk om te zien omdat het er zo weinig zijn, zoals henk zei: ze zijn waarschijnlijk op 2 handen te tellen. Lydia zou ooit een brommer van mij kopen, ze heeft volgens mij wanhopig rondgemailed want iedereen kent haar wel haha.

Ik kreeg trouwens een aankoopbon te zien waarop stond dat hij in 1978 gekocht was, nu vraag ik me af of de mijne dan uit 71 komt zoals de rdw man mij vertelde, of dat deze lang gestaan heeft. Hij kostte kaal iets van 950 gulden.

Morgen goeie foto’s en een filmpje van hoe een 35 jaar(ofzo) oude brommer in nieuwstaat klinkt en rijdt : -)

btw. KLIK

Hij liep niet door een verstopte sproeier. Start nu snel en loopt goed maar stationair is nog wat zwak(valt uit) en de gasreactie vind ik ook niet top, misschien toch nog even met de ontsteking spelen(staat al op 0.40.

Ik wil de mijne ook weer zo maken, met trappers en al.

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.