- Dit onderwerp bevat 747 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 9 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 juni 2006 om 19:36 #441625
erwinko :
die demper van too bad is echt zoo vet he 😀moet je trouwens geen voorrem op je bravo? 😛
Jep demper is best tof, ik ben erg benieuwd naar het geluid op de deps!
Enne, na die banden gemonteerd te hebben vond ik het wel weer genoeg geweest;), blokje ligt er ook nog niet onder dus remmerij had niet zo’n haast.
24 juni 2006 om 19:58 #441626ik wil ook ragge met dat malo blok 😀 maar geen zin om “ff” over te zetten…
en OMFG, ik zie wel dat voorrem niet is aangesloten, maar niet dat blok er niet onder zit 😕 =)
ik let gewoon veel te veel op detaill 😛1 juli 2006 om 21:51 #441673Zat vandaag met de man te praten van wie ik mn ciao heb gekregen en ik heb bij hem een lasadresje geregeld, vlakbij, en hij had ook nog buizen liggen dus was wel mooi. Ook nog lekker gezwommen daaro.
Deze week krijg ik Ebr vork en nog een HM binnen, hopelijk kan ik binnen een week dat balkje gelast krijgen. Dan kan ik gaan nadenken over de lak, nog een keer (laten) spuiten of gewoon de balk nog ff snel doen en met een beunlaklaag rondrijden?
Velgen, dat is nog steeds niet veel soeps, voor een 17 inch spaakwiel, achter het 16 inch cba wiel wat ik uit rome heb meegenomen. Ik heb wel 2 mooie banden(vee rubber) er voor liggen.
Ik zat nog over het stuur na te denken, zou een normaal stuur slecht staan op een ebr vork? Zo’n tnt stuurtje is niet duur op easyparts.nl, en past misschien iets meer bij het ‘racer’ idee. Ik vind het normale stuur op zich best fijn om mee te rijden.
Er komt dus hoogstwaarschijnlijk het malossi blok op, in ieder geval met 47mm deps en 27mm too bad uitlaat en hopelijk met 19mm carb en licht elektronisch vliegwiel, dan moet het toch wel gaan vliegen.
Verder heb ik vandaag de bandjes van mn bravo op de SI sterwielen gelegd, gaan er deze week nog onder met een 50cc blok.
Ook heb ik nog aan mn ‘homemade’ speedcarter, ori uitgefreesd voor de deps, gewerkt, is bijna klaar.
Toch aardig wat vooruitgang;)
Voor ik het vergeet, 22vs.27mm uitlaatpoort:

Ik ben nu trouwens bijna klaar met de autisa, de boosterpoorten zijn af en de uitlaatpoort is ietsje breder, nu nog schoonmaken.
19 juli 2006 om 11:38 #441844HFT Afgedraaid vliegwiel:

900 gram, dus iets van 400 gram lichter dan het gewone elek. vliegwiel!
En een Leo HM:
19 juli 2006 om 12:04 #441845
Jelle89dempertje is helemaal bling bling..vliegwiel is wel netjes..;)..
19 juli 2006 om 12:36 #441846hijs 600 gram lichter ed 🙂 vliegwiel weegt std 1500 gram bijna dus.
mooi vliegwieletje en too bad helemaal 😀 wil m egt zien en horen op de meeting !! hoe dan ook
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel19 juli 2006 om 13:04 #441847EDJUHHH gaat dat nog lukken voor de meeting?
19 juli 2006 om 18:42 #441848hansieb :
EDJUHHH gaat dat nog lukken voor de meeting?Ja hoor,
Carb komt waarschijnlijk deze week nog wel binnen, dan is het blok af en kan ik gaan inrijden.
Ik zou het liefst ook de ciao meenemen maar dat wordt twijfelachtig.
Alleen vervoer is nog een beetje lastig maar daar ben ik mee bezig.
@Flick, als het blok rijdt zal ik wel even kijken of ik een filmpje kan maken om iedereen op te geilen:D, ik kan je zeggen dat geluid wordt bruut!; laatst kreeg ik hem niet gestart maar de plofjes klonken al heftig dus dat wordt leuk.
19 juli 2006 om 20:33 #441849hee, die demper was van mij!
totdat ik hem aan mn broer verkocht en mn broer weer aan jou 😛19 juli 2006 om 21:33 #441850erwinko :
hee, die demper was van mij!
totdat ik hem aan mn broer verkocht en mn broer weer aan jou 😛Juist;)
En bedankt voor het polijsten, dat zou ik zelf nooit gedaan hebben:con
19 juli 2006 om 21:48 #441851maar die uitgefreesde carters he komen die op de bravo ???en dat malo blok op de ciao??
19 juli 2006 om 22:08 #441852Uitgefreesde carters weet ik nog niet wat ik er mee doe, hoezo heb je interesse? Ze zijn nu aangepast voor een deps(is trouwens nog niet 100% af maar wel 95%), dus als er een polini 46mm op zou moeten komen moeten de poorten nog wat aangepast worden denk ik.
Malossi blok komt eerst op de bravo, dat is mn enige verzekerde brommer dus daarmee ga ik inrijden, maar ik denk dat het later op de ciao komt, dat wordt een soort ‘racer’ die ik dan af en toe van stal haal om te scheuren:relax Want zeg nou zelf je kan moeilijk een malossi blok als dagelijks vervoer gebruiken.
19 juli 2006 om 22:14 #441853ja ten eerste zuipt te veel en ten 2e boete is hoop +blok weg enjaa ut is ook meer een raceblok:P=)ik vondt toen fred zn idee vet om allemaal tankjes erop te zetten maar ja is nie doorgegaan jmmr
19 juli 2006 om 23:04 #441854Ik weet niet of ze dat blok meteen innemen? Ik heb wel eens gehoord dat het rond de 7pk kan produceren? Maar krijg je niet eerst een waarschuwing? Inbeslagname is best wel een gruwel gezien het geld wat ik er in heb gestoken, dus ik moet me dan nog maar even in de wetgeving verdiepen. Boete zal in ieder geval erg hoog zijn.
20 juli 2006 om 07:37 #441860boven de twee kw gaat ie met die blauwe mee een je hebt kans dat je brommmmer zonder blok terug krijgt maar met een beetje geluk kom je terecht bij een toffe agent een krijg je hem heel terug heb er ervaring mee
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.