- Dit onderwerp bevat 747 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 9 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 april 2009 om 20:57 #438850
Ik ben van plan naar al die toeren te gaan, maar niet met de auto….
Maar er komt vast nog wel een gelegenheid deze zomer….
Misschien neem ik hem wel mee naar brabant, heb daar sinds kort familie wonen vlakbij jou.
Even iets anders, met de schuifmaat in de olympia viel me op dat de poorthoogtes bijna gelijk aan die van de polini 42 lagen. Klinkt raar voor wat bekend staat als een tamme cilinder. Ik moet de waardes nog even opzoeken. Misschien ligt het dek niet gelijk.
2 april 2009 om 22:16 #438858trekt best goed op hé met die kleine wieletjes.
jij moet echt gaan soliciteren bij sinterklaas. je wordt zo aangenomen als nieuwe pakjespiet 😀
mooi projectje is het.2 april 2009 om 23:02 #438859Wat een vet filmpje edjuh das echt lache:D
Zie nou met jou ernaast ook pas hoe klein z,on mini wel niet is:)3 april 2009 om 00:44 #438862haha over het dak rijde=)
moet je mee door centrum van amsterdam gaan rijde:lol
maja als ik joune zo zie denk ik tg maar dat ik mijne moet houde en afmake:D3 april 2009 om 07:26 #438866hahha, nice exhaust and perfect Micky Mouse race track on your dak.:D
3 april 2009 om 19:03 #438876
zekker mooi geworden ik wil wel een tegen je rijden met mijn midi mooi gemaakt
maar ik hat um vorigen week al gezien ziet er te gek uit3 april 2009 om 21:35 #438882Blokje ligt nu onder de bravo met vario en gaat echt geweldig, trekt super! Dus tot nu toe ben ik goed te spreken over mn 43 Olympia. Snelheid heb ik nog niet getest, ik heb tot nu toe misschien 60 gereden maar het zal zoals bekend niet de meest snelle cilinder zijn, meer een koppelmonstertje als goede vervanger voor een 50cc. Vergeet ik bijna te zeggen dat ik wel met citypower van gianelli rij! Als die timingen inderdaad net als een 42 polini zijn moet hij best snel kunnen.
Als het blokje(lees: ontsteking) het volhoudt gaat deze de limbotoer rijden.
Voor de mini heb ik vandaag een blokje in elkaar gezet met TR krukas en 43mm athena, ja een mooi koppel. Toen de cilinder gemonteerd was maakte hij een naar ‘knak’ geluidje op 2 punten. Vervolgens wou hij niet draaien(te stroef) in de mini dus geen succes daarmee.
Maar er zal flink wat moeten gebeuren voor hij stabiel genoeg wordt om er harder dan 40 mee te rijden, genoeg te doen dus. Ik ga nog een langer snaartje kopen zodat ik de simonini koppeling kan monteren, dan heeft hij wel een goede overbrenging.
Ik zal jullie ook nog even laten zien hoe de ciao er bij staat, schrik niet:

Ik ben voor de ori look gegaan, maar er moet nog wel heel wat gecoat worden….
En er moet een blok op komen voor de 11 steden en de v-c toer(ja die worden waarschijnlijk op de ciao gereden).
Ik wil graag de polini watergekoeld er op hebben(permanent), maar daar zit ook wat werk aan.
3 april 2009 om 22:18 #438885Wat een zuur stok dat mag idd wel anders:D
Maar buiten de kleuren vind ik de orgineel look wel veel mooier
3 april 2009 om 22:24 #438886mooooi edo! al is de buis voor mij helaas net iets te dik voor een mooie ori look. die oude drager en dat lange achterspatbord is wel helemaal mijn smaak
4 april 2009 om 16:16 #438900
n!ck*smooi circuitje/hindernisparcour heb je op het dak:D
miniciao ziet er goed uit.
wat G-no zegt, die buis is net ietjes te dik.
4 april 2009 om 16:40 #438901😀 lol dat parcour op het dak is vet!
Onder de ciao mag nu ook eindelijk wel eens een blokkie 😉
3 mei 2009 om 09:24 #439724Hans, jij je zin:

De uitlaatpoort van de deps is wat verbreed en geflowd. De uitlaatflens moet ook nog bewerkt worden want er staat nog een randje. Carb is 21mm. Met sproeier 92 startte hij wel maar viel uit en deed verder niks dus te groot. Toen 80 geprobeerd en dat was al beter, maar wat een herrie! hahah echt aso, en de demper is nog nieuw…..
Ik dacht dat het qua sproeier wel ok zat gezien hij al ging stotteren als ik de luchtinlaat een beetje bedekte, dus ging ik een testrondje maken. Reed wel ok maar onderin een beetje wegvallen, toch te klein de sproeier? Ja kennelijk wel want na iets van 1,5km viel hij al uit en kwam er rook bij de cilinder vandaan 🙁 Hij draaide gewoon soepel en vonkte maar ik kreeg hem niet meer aan….. Zometeen maar even kijken of alles goed zit en nieuwe pakkingen en sproeier 85 monteren, dat zou toch wel in de buurt moeten zitten gezien 92 veel te groot was.
3 mei 2009 om 09:31 #439725Nice 😀
Vind het uitlaatje maar niks, staat een beetje vreemd bij het geheel.
Maarja mooi dat de ciao weer eens loopt 🙂 ? waarom hebbie simo engine er niet onder dan.
3 mei 2009 om 09:54 #439726Die is te me lijp om even mee door de buurt te rijden. Ik wou hiermee eigenlijk de 11 steden rijden maar daar maakt hij toch teveel lawaai voor(ik moet nog wel een goed luchtfilter hebben, maar ik denk niet dat het veel zal schelen).
Uitlaat is misschien niet de meest spectaculaire, maar het is op het moment mn enige 27mm uitlaat en ik vind hem best leuk rijden voorzover ik het kan beoordelen, werkt iig goed met poelie door de lange voorbocht.
3 mei 2009 om 20:11 #439742Leuk edjuh !
heb ook n too bad. bij mij maakt ie al een tyfus herrie…
gewoon kloten dempers.We zien binnenkort wel een filmpje verschijnen zeker??
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.