- Dit onderwerp bevat 747 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 9 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 januari 2009 om 14:14 #436810
Leuk pijpie:)
Wat voorn cilinder zit er op die RV?
27 januari 2009 om 14:53 #436811hehe, you crazy man.:D Are you working in your living room again

Looks that your classic Bravo will get wings. Like to see the filmpje:bier
27 januari 2009 om 14:56 #436812
>>kruin-ritsjerd<<haha leuke uitlaat edo:D
staat wel grappig op die bravo
27 januari 2009 om 20:52 #436825Daan, op de rv zit een pinasco 46.
Piet, yes, I already had it on the street 2 times but it wouldn’t start so up the stairs it went again…(like a bride!). I’ll make the filmpje as soon as possible.
Kruin, ja ik vind hem ook tof staan, hopelijk zijn de prestaties ook de moeite waard(ik hoop beter dan de fire), ik heb hem in italie gekocht.
Als ik deze ad. mag geloven zit het wel goed, nuclear power:D

Vandaag zelfs nog iets aan de ciao gedaan:

Het gaatje in de tank is zo klein(minder dan een vierkante mm.) dat ik op 2k metaallijm vertrouwIk heb ook een oldschool stuur van piet gekregen(iiiiets anders dan normaal, geen V), die heb ik ook gemonteerd, nu staat de ciao er zo bij(voor de lijm):

Ik heb hem vorig jaar al verzekerd en er geen 1 keer op gereden dus dat wordt nu wel tijd, misschien dat ik ook de vct er op wil rijden dus….
Als afsluiter traditiegetrouw nog een dakfoto:
27 januari 2009 om 21:18 #436828Nice edo !
Ben benieuwd naar de hyper…
En zeker een leuk uitzicht heb je daar:D
27 januari 2009 om 21:42 #436831Bijzondere pijp, heeft wel iets van de Low-boy vind ik. Mooie aanwinst!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 januari 2009 om 23:40 #436832Strak pijpje
die zie je idd niet vaak meer.
Ben benieuwd naar het filmpje en je bevindingen ervan.28 januari 2009 om 12:08 #436834the view from your workbench is fantastic=)
25 februari 2009 om 16:51 #437782Kleine update:
De Oldschool Bravo is eindelijk uit zn winterslaap! Hij ging met de RV niet aan, maar dat lag waarschijnlijk aan de bobine(en vario+starten is soms koppijn..).
Nu zit mn ouwe blokje er weer op, tuned by Mike=), met een nieuwe 42mm polini, gianelli fire en poelie 80.
Eerst nog een 13mm verneukt door de schroef verkeerd te draaien, *%^%$ wat dom, maar nu doet hij het wel. Hij doet het nu het best met een 60 sproeier, gek genoeg, 70 en 66 waren veel te groot. De knetter is erg luid, waarschijnlijk is dat kleine fire dempertje aan een revisie toe.
Na het inrijden gaat het blokje er af, wordt er een ander blok op maat gemaakt(deze heeft athena spoelers:nerd ), wordt de uitlaatpoort onder handen genomen en komt er een 26mm uitlaat(poort) op, en waarschijnlijk weer vario.
En dan istie klaar voor het toerseizoen8)
25 februari 2009 om 17:07 #437784Nou…. Dan wil ik er tegen die tijd met de VCT of 11stedentoer wel ff een stukkie op rijden 😀
Jij hebt het ook zo gemakkelijk kwa blokje, doet de ene het niet pakt hij gewoon een andere :lol. Ga je ooit nog met die 46pinasco rijden ? (wat ik bij Bartjuh zie is dat hij prima als toercilinder kan dienen, lekker veel koppel)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 februari 2009 om 17:14 #437785ArvidW :
Nou…. Dan wil ik er tegen die tijd met de VCT of 11stedentoer wel ff een stukkie op rijden 😀Jij hebt het ook zo gemakkelijk kwa blokje, doet de ene het niet pakt hij gewoon een andere :lol. Ga je ooit nog met die 46pinasco rijden ? (wat ik bij Bartjuh zie is dat hij prima als toercilinder kan dienen, lekker veel koppel)
Als het niet meezit ben ik vrij snel geneigd naar een alternatief te zoeken, veel keus en weinig doorzettingsvermogen ja…
Het kriebelde ook wel erg na een hele winter niet gereden te hebben.
De pinasco wil ik zeker mee rijden, de ciao wil ik ook graag op de weg hebben dus misschien komt hij daarop, alleen ik vind die zuiger een beetje verkracht door mijzelf, ik durf geen foto te planten maar het heeft wat van een malossi 43 zuiger…..Dat nog op de zij-inlaat, en mijn verwarring omtrent de weg die het mengsel volgt(ik dacht; meer ruimte=beter). Maar het moet wel gewoon rijden.
25 februari 2009 om 17:18 #437786Ach, groot gelijk heb je. 🙂 Ik zou het ook doen als ik wat blokjes op “stock” had liggen 😉
Jammer van die zuiger, die pinasco was netjes bewerkt. Maar ben je bang dat er stukken vanaf gaan breken als je ermee rijdt?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 februari 2009 om 17:25 #437787Ik denk dat hij te heet wordt, en ik weet niet hoe met balans zit gezien hij aan de ene kant ‘gemalossied’ is, zal ook wel onregelmatig slijten.
Het beste is gewoon een nieuwe kopen denk ik.
edit:

Nu ik het weer zie valt het me eigenlijk nog mee, maar misschien dat er nog andere meningen zijn:P
25 februari 2009 om 17:59 #437790Leuk uitlaatje Edo!:D
Die zuiger ziet er niet echt fris meer uit wat mij betreft:con
Maargoed, mooi dat je weer bezig bent met het vespaspul
25 februari 2009 om 18:04 #437791die hyper staat je bravo mooi zker omdat het zoon orgi brommer qwa uitelijk is maar het blok is een monster=);)
GTZ NV
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.