Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Topic starter

Bout, de honer durft het niet aan, mn gare 43 polini naar 43,8 boren/honen:( Hij vreest dat het cilinderhemd te dun wordt. Maar die zuiger is niet voor niks te krijgen lijkt me(die heb ik dus al), het zou eigenlijk gewoon moeten kunnen. Hij gaat nog aan aan andere zaak vragen of zij de juiste mal hebben zodat het niet teveel gaat trillen.

Dan post ik om toch een vrolijke noot te houden voor jullie een museumstukje, de 42mm simonini lc:

Prachtig ding, maar hij is nog niet bruikbaar, ik heb namelijk geen vloeistofaansluitingen, geen radiateur en de wand is onderin bij het hemd versleten(zie bovenste foto). Loopt nog wel, maar er moet eigenlijk een nieuwe nicasil laag in. Dat kost zo’n 200 euro, dus dat zal voorlopig niet gebeuren, maar ik wil hem wel ooit nieuw leven inblazen. Wel mooi om naar te kijken.

TimoO_
      Donateur

koel cilindertje 😛 erg mooi Edjuh 😀

van je 43mm Polini is ietsje minder 🙁

VespaAvanti
        Donateur

Zeer nice cilindertje Edo:worshippy
          Minder van je 43mm Polini:(
          Hopelijk vindt je een andere honer die het wel aandurft, moet gewoon kunnen:thumb

barry
          Donateur

Ver uit het zicht leggen.En wachten tot het moment aangebroken is.Ik zou er niet meer mee gaan rijden.Wel laten herdoen,zodat hij mooi terug nieuw is & terug wegleggen.En dan met een jaartje of 30 terug bovenhalen.

G-no
            Donateur

mooie cilinder edo! ik zou m laten doen bij emot, daar kost het 115 euro en de mensen daar hebben wel verstand van zaken! linkje: http://emot.nl/webwinkel/index.php?act=viewProd&productId=163

Bartjee
              Donateur

Mooi cilindertje! Maar is die cilinder nou echt maar zeer minimaal LC of zie ik dat verkeerd?

Edjuh
                Topic starter

Hier zie je het iets beter. Niet mooi rondom zoals de polini, maar deze is wel alu dus scheelt al weer iets.

Edjuh
                  Topic starter

Eindelijk die langgezochte velgen gevonden voor een mooie prijs:

Happy:D

Ze zijn beiden 16 inch, maar de voorvelg is dunner dan de achtervelg waar de band op ligt, dat is op zich jammer maar ze blijven superstrak! Lak is ook nog erg goed. Ik denk dat ik ze onder de cba leg(die nog gekeurd moet worden).

Daan777
                    Moderator

Ja die zijn inderdaad heel vet! Een soort 16inch cittaspakers:)
                      Hoeveel heb je ervoor betaald dan?
                      En hoe heten deze dingen dan?

Edjuh
                      Topic starter

30.

Als je goed naar de foto kijkt zie je hoe ze heten!

‘Kruisspaken’ dus ik zou ze ‘kruisspakers’ noemen 🙂

VespaAvanti
                        Donateur

Mooie velgjes voor een mooie prijs:thumb

speedbuxy
                          Bijdrager

Dat zijn vette velgjes idd die had ik ook wel in m,n aankomende ciao willen hangen en zeker voor die prijs:thumb

Tonni
                            Moderator

Nice Edo! Ik zal es kijken of mijne wel gelijk zijn qua breedte dan. (weet ik eigenlijk niet eens).

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martijnvanheerde
                              Donateur

Mijne zijn ook niet gelijk. Achter is breder;)

Edjuh
                                Topic starter

Mijn laatste aanwinst:

Een Gianelli Hyper : -)

Ik kan hem nog niet testen alleen, het malossi blokje op de foto loopt nog niet, waarschijnlijk omdat de choke niet aangesloten is(het veertje is kwijt), en de uitlaat is voor een SI dus ik moet iets van een beugel maken.

Eigenlijk wou ik geen uitlaten meer kopen op een opmaat na, maar deze is zeldzaam genoeg voor mij om daar een uitzondering op te maken.

Binnenkort wel een filmpje.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.