- Dit onderwerp bevat 747 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 9 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 juni 2006 om 16:25 #441419
Jelle89mooie hond(a) en ander leuk spul
die proma cc moet je gewoon een leuke demper op doen..;)..kan je hem ook onder je ciao hangen..11 juni 2006 om 16:29 #441420Kewle foto’s 🙂
Gewoon die proma circuit eronder dumpen.
11 juni 2006 om 16:39 #441421Thx! Die proma heeft wat probleempies: de uitlaatklem sluit niet meer goed, de ophangbeugel voor het tapeind heb ik er ooit afgeslepen(kwam tegen de kop aan), en de demper is brak:con
Heel wat dus(ziet er wel nog erg netjes uit), bovendien heb ik nog nooit met de HM gereden, wat toch erg zonde is vind ik, want het lijkt me zo’n fijne pijp.
Ik wil eigenlijk iets geks doen met die proma, een seatpipe maken of een twinner o.i.d(heb nog mooie leo dempers), maar dan moet ik de buis best ver verlengen en volgens mij heeft dat negatieve effecten op de gassen ofzo?? Experts help me out please:ehh
11 juni 2006 om 17:44 #441422grappige fotos idd 😀 maar ey als er een 80polini in past dan past er ook de 80deps in. de wand is van buiten namelijk de zelfde maat..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 juni 2006 om 18:03 #441423Ow, dat is leuk, misschien eens proberen binnenkort(als ik eeeeeeindelijk mn 2e hands deps binnen heb*hint hint*:) ).
Ik moet trouwens nog zeggen dat het kleine carter nog niet klaar is, dat zie je ook wel op de foto, moet nog wat meer uitgeslepen worden.
11 juni 2006 om 23:17 #441424Wist je dat er een Ciao-achterlicht an je achterkantje kan?
Daar zit bij Avanti/S-bravo’s een kappie met het woord “PIAGGIO”
Op m’n (inmiddels alláng verkochte) Avanti-ombouwproject had ik ook zo’n lampie zitten, het is alleen slecht te zien………..:

:! (Het voorspatbord komt van een Piaggio Zip, achterspatbordje is voorspatbord van een Gilera Runner……)Goed kijken, je ziet ‘m een B-tje…:

(hier was ie nog in de “test-opbouwfase”, vandaar de “Puch” spatbordjes)Als ik ‘m zo weer zie vraag ik me echt af waarom ik ‘m wegdeed…….:(
Ik wilde er een soort van Vespa-SuperMotardje van maken ofzo…….;)
Kom er wel weer een keer eentje tegen…..
(@ Edjuh, wist je dat je avatar-plaatje een Vespa-scooter uitlaatje is?
)Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!12 juni 2006 om 13:25 #441425Ey, dat van dat achterlicht wist ik niet, maar ik weet nou niet of ik dat mooi zou vinden:S, misschien eens proberen.
Het is wel tof dat er zo weinig bravo/avanti modellen zijn, ik heb er hier in amsterdam niet meer dan 2/3 gezien! Heb je toch iets redelijk zeldzaams.
Van dat uitlaatje weet ik ja, vind die schakels sowieso supervet, en de vorm van dat uitlaatje ook:rules
12 juni 2006 om 13:36 #441426Edjuh :
Het vervelende is het tapeind wat er niet uit wil, maar ik bedenk me net dat de bankschroef daar misschien ook wat aan kan veranderen.als je dan met een tang dat tapeind eruit probeert te draaien, plaats de tang dan niet op het schroefdraad.. mocht je m der niet uit krijgen.. dan kan je dat tapeind namelijk nog gewoon gebruiken..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.12 juni 2006 om 14:19 #441427Je draait gewoon 2 moertjes op het tap-eind, tegen elkaar in draaien en dan de onderste de “verkeerde”richting uit draaien en los is je eindje:)
Deps is verstuurd:)
12 juni 2006 om 14:44 #441428hier stikt het van de bravo’s, meer dan ciao’s.
vind het ook jammer dat ik mijn bravo(de blauw met witte) heb verkocht, ding liep teminste tegenover de rest van mijn vespa’s kutjes.
*edjuh: heb de foto verwijderd want na japie is het wel genoeg geweest met andermans brommers;-)*
was wel een belg:(
veel leuke uitlaatjes, wat is er mis met die proma demper? want ik zoek nog een goedkope demper vor op mijn cc.
12 juni 2006 om 14:57 #441429Aa-t, schroefdraad is al verneukt, daarom wil ik hem er ook uit hebben;-)
Flappie, dank!
Tim, het stikt hier sowieso niet echt van de vespa’s, maar de bravo is zoals ik zei echt zeldzaam, net als de gilera cba.
Proma demper heb ik ooit uit elkaar gehaald om wol te vervangen, en toen kreeg ik hem niet meer goed in elkaar:bloos, beunende henkie. Hij zit nu een beetje los, doet het verder goed, maar is lelijk als de nacht want er zit tape omheen.
btw, de bravo loopt weer met nieuwe ontsteking, nou hoop ik dat hij het blijft doen want ik wil alleen maar brommerrijden met dit weer

Morgen eens de gele drukveer proberen.
12 juni 2006 om 15:44 #441432
Jelle89heb een vraagje, hoe hard loopt je bravo nou eigelijk met die 43mm autisa, die van mij kwam niet boven de 55-60 met rest origineel op 13/13 en malo filter, liep wel lekker maar niet hard, hoe hard ga jij dan met de ninja erbij, en carters gesjoend…..
12 juni 2006 om 16:09 #441433valt dat dempertje nog een beetje mooi te maken? anders wil ik hem wel van je overkopen als jij hem niet meer gebrukt
12 juni 2006 om 20:39 #441440Jelle89 :
heb een vraagje, hoe hard loopt je bravo nou eigelijk met die 43mm autisa, die van mij kwam niet boven de 55-60 met rest origineel op 13/13 en malo filter, liep wel lekker maar niet hard, hoe hard ga jij dan met de ninja erbij, en carters gesjoend…..Volgens mij loopt hij nu 60. Ik wil de cilinder nog een beetje verbeteren door van de ‘blinde poorten’ ‘boosterpoorten te maken(beetje boren/frezen). Met dat, een andere uitlaat en racekrukas zou het nog wel wat sneller kunnen, mss max 70. Die cilinder is gewoon niet erg snel(volgens mij), maar daar ga ik dus nog wat aan doen. Misschien dat ik hem nog eens ‘echt’ probeer te tunen, met berekeningen en alles, wie weet wordt het nog eens een beest:duivel
Ik moet wel zeggen dat het nu erg lekker rijdt, misschien dat het met de gele drukveer nog beter gaat.
Tim, de enige manier om hem mooi te maken is hem weer degelijk in elkaar zetten, ik zal er nog wel even naar kijken.
**Topic opgeruimd**
24 juni 2006 om 19:29 #441624die demper van too bad is echt zoo vet he 😀
moet je trouwens geen voorrem op je bravo? 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.