Vespa-Ciao.NL
:: Edjuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Edjuh’s perso

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 748)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Supervet 🙂 wil ik ook wel ff zien hehe

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Mooi kloten van je naafje ed,
        wat je kan doen is het dus uitfrezen naar bepaalde maat en een busje erin persen (en lijmen) dan gaat het nooit meer los, en kun je je gewone lagers gebruiken

Kzie je bij de uitlatentest wel 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

barry
        Donateur

Mooi manneke.Wel uiterst jammer van je vario.Probeer eens met een nieuw lagertje.Hopelijk lukt het nog.
          Hoe zit het trouwens met de mini??

LeMoN
          Bijdrager

ai dat ziet er niet gezond uit, balen man, maar die pinasco daarin tegen, mooi cilinder is dat!

Edjuh
            Topic starter

Herr FlicK :
              Mooi kloten van je naafje ed,
              wat je kan doen is het dus uitfrezen naar bepaalde maat en een busje erin persen (en lijmen) dan gaat het nooit meer los, en kun je je gewone lagers gebruiken

Das een goeie.

Mooi manneke.Wel uiterst jammer van je vario.Probeer eens met een nieuw lagertje.Hopelijk lukt het nog.
              Hoe zit het trouwens met de mini??

Hey, de mini was ik een uitlaat voor aan het (om)lassen de afgelopen dagen, die is nog niet af dus foto’s komen nog.

Verder heb ik dus nog steeds de gaten in de tank waar ik totaal niet weet wat ik er mee aan moet, het is te dun om te lassen en het zijn ook heel onregelmatige oppervlakken. Daar moet ik dus snel iets op vinden want eigenlijk wil ik hem zo snel mogelijk gaan spuiten.

Gegevens Pinasco 42mm alu:

Uitlaat open: 28,7
              Uitlaat dicht: 45,2
              Spoelpoorten open: 35,7

Mike
              Bijdrager

edo! idd erg jammer van je naaf!

maar het cilindertje is echt een toppertje! ik heb hem zelf ook, ( ook de zwarte versie ) en die gaat echt als de brandweer op een aangepast carter:) daar hoef je neit bang voor te zijn

Mike

Edjuh
                Topic starter

Die boosters zijn wel flinterdun, volgens mij scheelt het niet heel veel als je ze niet overneemt toch? Ik zet hem iig op een carter met alleen de inlaat gedaan, en zonder sjeeskruk, maar zal vast wel lopen.

barry
                  Donateur

Had ik je toch al eens uitgelegd.Gewoon met lood-tin dichtsolderen.Heb ik ook gedaan.Daarna plamuren,schuren & spuiten dat framepje.

Tonni
                    Moderator

Je kan voor je vario huis ook een snorvertandings huis gebruiken, die zijn hetzelfde. Misschien kan je ergens op MP een scoren?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Edjuh
                      Topic starter

@Barry, klopt, dat had je al gezegd, nu moet ik de daad maar eens bij het woord voegen.

@Tonni, bedankt voor de tip, dat zou de makkelijkste oplossing zijn lijkt me. Maar ik wil een lange as op een bromvertanding (laten) maken/lassen. De tandwielen en de rest van het huis zijn ook niet al te fris meer dus helemaal herstellen is niet zo interessant meer denk ik.

Edjuh
                        Topic starter

Mooi toerdagje vandaag!

Setup:

43mm polini, imi zuiger met polini veren
                          Carters alleen inlaat gedaan
                          13-13
                          Gianelli Fire
                          Poelie 80

Rijdt ok, er komt bovenin een boost die ik nog moet uitrijden(zuigerveren zijn nieuw).

TimoO_
                          Donateur

ik vind het echt een mooie brommer. maar is dat nou lekker rijden, door Amsterdam heen? word je niet een beetje gek van het verkeer 😛

en je moet Mike eens vragen of terpentine ook goed is voor whitewalls 😀 want die beginnen nu een beetje minder white te worden.

Edjuh
                            Topic starter

Thx, ik was hier speciaal naartoe gegaan om lekker vrij te scheuren(afstellen), dit is een uitstekend terrein voor een meeting btw.!! Er komen alleen wat wandelaars/honden etc. En het is vrij groot.

Verder, ja amsterdam is druk, ik rij dan ook vrij weinig(fietsen is relaxter), maar het is te doen.

Ik moet inderdaad eens wassen/poetsen:)

De kappen moeten ook nog gespoten worden eigenlijk, maar ik weet niet zeker welke kleur: wit grijs of zwart?

ArvidW
                              Donateur

Jerrican mee, tankje van de bravo is maar 2 liter toch ?:o

Volgens mij is zo’n Bravo wel een lekker relaxt confortabel ZZT brommertje, setupje voldoet ook voor lange afstanden of ga je er toch iets anders onderleggen?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Edjuh
                                Topic starter

Ik moest nog tanken, en gezien ik zelf meng neem ik de jerry mee:)

Volgens mij is dit wel iets comfortabeler dan een ciao voor zo’n rit, setupje wordt denk ik wel zoiets, maar dan met kleinere poelie en misschien kleinere carb.

Ik ga ook nog mn kabels vervangen voor rode waarschijnlijk.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 748)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.