Vespa-Ciao.NL
:: EDIT condensator blauwe markering?

Home Forums Techniek Problemen oplossen EDIT condensator blauwe markering?

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

zevenenergie
    Donateur

Dondersteen :
      Oke ik heb er genoeg van! IEMAND EEN CITTA KOPEN??

Jongens, is er dan niemand die even wil gaan kijken bij dondersteen? 😕

IJskonijn
      Bijdrager

Ik woon helaas aan de andere kant van het land…
        Er zijn toch wel forumleden uit limburg die even kunnen assisteren lijkt me?

No replacement for displacement

zevenenergie
        Donateur

Dondersteen, ik weet niet wat je zo dwars zit, het is maar gewoon een blauw vlekje op de condensator, het zegt volgens mij niets.

Ik kijk altijd even naar Bob Ross als ik het zwaar heb.

LAD78
          Bijdrager

De blauwe streep is iets wat je los kan laten want dat zegt niks over de condensator.

Ik volg je al een tijdje en vanaf dag 1 heb je al ellende met je Citta blok.

Je veranderd elke keer wel iets zonder resultaat.

Las ook dat je voor het eerst een blok gereviseerd heb en dat met veel moeite is gegaan.

Denk dus dat er toch iets niet goed gegaan is met reviseren.

Want na alles wat jij heb gedaan en veranderd had je Citta gewoon moeten rijden.

Je kan nog wel dagen/weken/maanden blijven klote maar je zal er niks mee opschieten.
            En je zelf gek maken.

Ik zou als ik jou was opnieuw beginnen met reviseren of het laten door iemand met toch wat meer ervaring.
            Of een gereviseerd blok aanschaffen.

Sowieso respect hoor dat je niet bang bent om zelf aan je Citta te sleutelen.

En het niet zo maar opgeeft 👍🏽

Dondersteen
            Topic starter

Dank voor alle reacties, ik zit er ff doorheen idd. Net met moeite weer aan gekregen en naar huis gereden.
              Als je in t zuiden afgesneden wordt door een roze citta, sorry anders valt ze uit 😂

Ziet er wel cool uit vol gas door de bocht met mijn voetjes over de grond.

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.