- Dit onderwerp bevat 45 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door SirJohn.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 november 2009 om 06:46 #284303
Hallo,
ik denk laat ik mezelf hier ook maar even voorstellen, vooral omdat ik jullie hulp tot nu toe goed heb kunnen gebruiken.
Ik ben Eddol komt uit Assen. Heb nu mijn 2e Ciao Mix, snor model. Eerst een rode, en nu een zwarte. Tussen door heb ik ook nog een auto gehad, maar wil nu weer wat meer sparen dus vandaar weer bij de brommer.
Op dit moment staat de brommer in de verbouwing, wordt voorzien van een vers laagje lak. Niet omdat de oude niet mooi was, maar omdat ik het gewoon mooi vind! Ik reed eerst rond, met een proma mini uitlaat. Maar omdat deze toch niet helemaal lekker vast wilde heb ik net een bestelling gedaan bij JMPB. Hier heb ik een aantal dingen voor de brommer gehaald, waaronder een stnd uitlaat Dik model. En een Malossi koppeling.
Hieronder wat foto’s:

Toen werd hij gespoten, in de grondverf:

[edit1]
Hier even een edit over de kleur, het is de kleur Giallo Midas van lamborghini. De kappen en velgen worden een soort van Audi Lavagrijs, de kleur die erop komt is speciaal gemengd.[/edit1]
Weer schuren en in de lak:
Ophangen:

Kleur nr1:

Kleur nr2:

Oeh met blanke lak:

’s avonds ophalen:

Goede foto’s van de kleur:
Nu maar even goede foto’s van de kleur:

En toen monteren!:
Hier schoot het al aardig op:

Hier nog meer!

11 november 2009 om 08:07 #455753mooi appart kleurtje 8) ziet er goed uit 8) heb je dat zelf gespoten? of laten doen?
11 november 2009 om 08:09 #455754Erg mooi gedaan! tof kleurtje ook met die metallic er doorheen.
Regio assen richting groningen vond ik wel leuk om te rijden met de brommer.
11 november 2009 om 08:49 #455755@Docs911: Ja mooi kleurtje, heb even een update gedaan over de kleur in mijn begin post na de grondverf foto’s. Heb het laten spuiten, handig als je mensen kent he 😉
11 november 2009 om 10:21 #455757Is echt super mooi gespoten!=) En het kleurtje zier er mooi uit!
Wat is de setup die er onder komt?11 november 2009 om 11:11 #455760Standaard setup voor snor. Alleen andere uitlaat, malossi powerfilter, andere sproeier en malossi koppeling.
11 november 2009 om 11:41 #455761malossi koppeling? je bedoelt zeker zon koppeling met verligte segementen?
11 november 2009 om 15:24 #455768Mooi kleurtje! Ben benieuwd hoe het eruit ziet met de velgen dalijk. Wat voor blokje komt eronder? (Of heb ik ergens overheen gelezen?)
Edit: laatmaar, inderdaad overheen gelezen:P
11 november 2009 om 15:36 #455769docs911 :
malossi koppeling? je bedoelt zeker zon koppeling met verligte segementen?Klopt.. Dat bedoel ik..
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=64311 november 2009 om 16:23 #455772Erg mooi ja! Speciaal kleurtje.
Eddol :
Ik reed eerst rond, met een proma mini uitlaat. Maar omdat deze toch niet helemaal lekker vast wilde heb ik net een bestelling gedaan bij JMPB.Mijne zat muurvast 😕 Ik heb nu een tweede en ook die zit prima. Wat ik altijd doe, is één van de twee beugels ombuigen, dus niet gebruiken. Dan krijg je hem veel gemakkelijker gemonteerd en zit hij toch nog goed vast.
En een kleine tip: zet eerst je voorvering in je vork, en dan pas de vork in het frame. Scheelt een hoop ellende, want het is een rotklusje.
Ik vind het veel makkelijker als de vork niet in het frame zit.11 november 2009 om 17:48 #455775Ik heb een mix, dus een 23,5mm uitlaatstuk.. En die Proma mini is maar 22mm volgens mij. Dus dat was met grof geweld de uitlaat wat oprekken.
12 november 2009 om 07:52 #455784very clean and nice job.
12 november 2009 om 13:46 #455793ik weet het, bij m’n gianelli ook gedaan, alleen krijg je hem er dan toch niet helmaal recht en passend erop.
12 november 2009 om 22:42 #455802Vandaag weer verder geklust. Dit maal alleen, dus de koppeling wil er niet op 🙂
Foto’s:

Dus nu mijn vraag, hoe kan het dat de koppeling er niet goed op wil. Hoort er een busjes oid tussen op de as?
Ook heb ik deze 2 ringetjes nog over, geen idee waar ze horen. Ik denk bij de oliepomp, maar weet niet zeker. En dan ook niet waar bij de olie pomp.
12 november 2009 om 23:21 #455805Je hebt voor de koppeling de ring met de opstaande rand nodig. Deze dus:
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=645
Die andere 2 ringetje die je over hebt weet ik niks van, Mooie lak heb je gekozen!
Succes met je project

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.