Vespa-Ciao.NL
:: eddi’s perso

Home Forums Perso’s Projecten eddi’s perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kansloos
    Bijdrager

maar deze perso gaat die nou over de si, bravo, ciao of/en avanti ?
      en waar is de uitlaat gebleven van je avanti die er op zat toen je hem van barry kreeg?

N!CKs

de avanti die je van barry hebt gekocht ziet er gewoon nog nieuwe uit:lol
        hij is gewoon in perfecte staat, hoop dat je het ook zo gaat houden en gewoon aalleen bv iets met het blokje gaat doen.
        maar ik blijf je perso volge:D

eddi
        Topic starter

Nick; ik denk dat je erg dicht in de buurt komt van wat ik ga doen, hij krijgt iig een lakbehandeling zodat ie weer helemaal glimt, de achterbrug gaat er onderuit, word gestraald en gemoffeld… Dat doe ik omdat ze erg roestgevoelig zijn.. Als ik iets aan ’t motorische deel doe dan zal het wel een andere motor worden want wil deze graag intakt laten, het is net een naaimachientje als je ’t hoort (zou zonde zijn)

@kansloos; dat uitlaatje word ook helemaal nieuw, daarom heb ik hem er onderuit gehaald… ’t is een leuk promaatje en wat betreft deze perso, die gaat over mij:lol

barry
          Donateur

Hier enkele foto’s van de Avanti die het even te warm kreeg.

Maar na veel reparatiewerk & opkuiswerk was er niets meer van te zien.
            Ook is het blokje in een nieuwstaat.Van de eerste kick draait het motortje.
            Mooie perso alvast.

barry
            Donateur

En als je die old proma eens wil stralen,kom gerust maar langs.

kansloos
              Bijdrager

perso over eddi: hoe ziet het leven van een over jarige tiener eruit:):pest

ps. die blokjes die bij een bravo vork tussen het stuur en de kroonstukken hoort.. heb jij die misschien nog wat extra liggen? of zijn die nog verkrijgbaar? wat ik trouwens betwijfel.

Jacky
                Bijdrager

Wouw hoe kon die nou eigelijk fikken? Of heb ik daar overheen gelezen… Hoe hebje dat zwart op tank en frame afgekregen:O K zou denken dat je dat nooitmeer eraf krijgt!

Jelle
                  Moderator

ben jij 41… ik dacht die is maximaal 36 😛

eddi
                    Topic starter

’t is niet anders:?, daarom houden ze me ook iedere keer aan maar ik krijg steeds te horen dat ik de doelgroep niet ben als ze m’n rijbewijs willen zien, dus meestal mag ik zonder veel gevolgen doorrijden:)

eddi
                      Topic starter

barry :

zal ik zeker doen, want we hebben bv ook nog de opmaat uitlaat berekeningen van foekema die ik elk moment verwacht… dus nog genoeg te hobbyen

ArvidW
                        Donateur

eddi :

barry :

zal ik zeker doen, want we hebben bv ook nog de opmaat uitlaat berekeningen van foekema die ik elk moment verwacht… dus nog genoeg te hobbyen

Ow gaaf, opmaat voor welk setupje? (check je PM)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

eddi
                          Topic starter

kansloos :
                            perso over eddi: hoe ziet het leven van een over jarige tiener eruit:):pest

ps. die blokjes die bij een bravo vork tussen het stuur en de kroonstukken hoort.. heb jij die misschien nog wat extra liggen? of zijn die nog verkrijgbaar? wat ik trouwens betwijfel.

Die blokjes weet ik echt niet maar ik zal eens kijken of ik ergens wat kan vinden voor je, ik pm je wel…

kansloos
                            Bijdrager

oke bedankt. ik zal het wel horen;)
                              wat is het trouwens voor een zuiger die je daar hebt liggen:o
                              en ben je ooknog van plan om je bravo te spuiten en zo ja welke kleuren?

eddi
                              Topic starter

Grote is een daf zuiger +-3kg, de pistonpen ervan weegt +-2kg

Bravo word gecoat, geeft een erg mooi resultaat, ben nog met kleuren combo’s aan ’t stoeien dus daar ben ik nog niet uit..

barry
                                Donateur

Heb voor U nog een nieuwe catalogus van Cycle-tech.Staan leuke spullen in voor van alles & nog wat.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.