Vespa-Ciao.NL
:: EDB blok?

Home Forums Techniek Opvoeren EDB blok?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Intellect80
    Topic starter

Dit weekend heb ik een 2e hands contactpuntblokje op de kop getikt wat getuned is door EDB tuning. Ik kan duidelijk zien dat de inlaatpoort is uitgeveild, maar dat is het dan ook. Weet iemand ‘specs’ van dit blok? (kan eventueel foto’s bijvoegen).
      Verder ben ik van plan er een 13/13 carb achter te zetten met Malossi filter en een Leo Vince handmade 😀 uitlaat. Later zal er nog een 43mm kit van Polini onder komen.
      Iemand nog tips hierover qua opbouw/afstelling/tuning?

No stress, all fun and a bit of speed

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Is waarschijnlijk niks bijzonders iedereen kan na wat lezen en rustig kijken een ciao blokje ’tunen’ maar goed dat ter zijde ik hoop dat je hier niet flink voor hebt betaald.

Als dit blokje van edwin de boer oftewel edwingaby komt dan heb ik direct al me twijfels over de netheid van het spul en uberhaubt of er met zorg omgegaan is Edwingaby verkocht namelijk nogal rommel ;).

erikbloemberg

Edb is idd edwin de boer

Tja kwa netheid en betrouwbaarheid dat is hij niet.

Maar meestal loopt het spul van hem wel goed.

Ik heb wel eens een domeinen citta gekocht en daar zat ook een blokje onder wat door edwin de boer was getuned.

Dat liep allemaal wel goed en netjes maarhah dan praat ik wel over 10 a 12 jaar terug.

Ik zal zeggen hang hem er onder en probeer het.

Mvg erik

Intellect80
          Topic starter

Nee niet veel voor betaald: 75 eurie incl. kappen en bagagedrager.
            Gaan t gewoon proberen..

Thnx!

No stress, all fun and a bit of speed
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.