- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 4 maanden geleden door EvoCiao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 november 2011 om 20:02 #184990
Goeie dag mensen
past dit ?zonder aan te passen?
zo niet wat moet ik doen. en moet ik een lange of een korte halen ?
of de verzwaarde versie ( is die steviger of wat )15 november 2011 om 20:41 #200923klikkerdeklik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik rijd met deze, en dit is echt 100 keer beter als het standaard gfare kutvorkje wat op een cia zit. Ik heb er wel meteen nieuwe cupjes en lagers opgedaan, maar weet niet zeker of je die erbij krijgt.
tevens als je remt met je voorrem merk je dit omdat je, net zoals het hoort, je voorvork induikt, in plaats van omhoog komt. Dit komt je remvermogen ten goede, en het weggedrag.
15 november 2011 om 20:49 #200924ja oke maar ik wil graag die styl. lekker zwart met rood.
en beetje aggresief met een mstuur.
maar hoezo zijn die slecht ?
15 november 2011 om 21:16 #200925omdat ze zeer snel krom worden. (lees: goede voorrem/het trottoir op)
je kan beter een citta/bravo/tomos a35 vork pakken, zwart spuiten en rood stickertje erop plakken 😛
15 november 2011 om 21:27 #200926hmm crap ik vind het model sweet….
Maarja als ullie zeggen dat het rotzooi is.
Ik weet het niet xD.En de verzwaarrde uitvoering ?
Maar ja zoon thomas voor vork tja ik weet niet vind ze niet mooi.
En ik moet er een hebben waarbij ik me een mstuur er op kan zetten groeten15 november 2011 om 22:06 #200927ik ben het er niet mee eens dat hij snel krom gaat, ik heb altijd met puch maxi’s met dikke setups deze voorvork gehad, en nu ook op me ciao. Ik rij er al een tijd mee, en de mijne is nog neit krom. Ik ga dan wel niet volgens een stoeprand op, maar dit lijkt me met geen enkele voorvork/band/voorvelg een goed idee, tenzei je snel weg moet komen van de politie.
In mijn ogen (al ben ik waarschijnlijk de enige) is dit een goede en knappe voorvork!
15 november 2011 om 22:15 #200929ik vind ze super mooi uit zien. Maar das smaak.
Ik ben echt focking zuinig op me vespa,s. Jammer genoeg gestolen maar ja… Niks aa te doen.
Maar ik rij nooit van stoepjes netjes de brom aan de hand en dan er af tillen of een verlaging zoeken. Drempels altijd rustig over.
Maar is deze gewoon plug and play ???16 november 2011 om 16:50 #200931bij mij paste hij er zonder problemen of rarigheid in.
Je moet er alleen wel 2 koplamporen bij bestellen, anders kan je je voorlamp er neit op plaatsen. Of je geraakt zelf iets te maken ervoor.
16 november 2011 om 19:20 #200932He mensen ik heb gemailt naar jmpb
en kreeg dit terug. groetjes
Hoi ,dat zal normaal niet gaan passen, maar als je de beschikking hebt over
een draaibank zal je het wel passend kunnen krijgen.Met vriendelijke groet,
Kind regards,
Martijn.
JMPB.nlCiteren
>
> Hallo martijn.
> weet U toevallig. Of je Cups van de puch in je vespa krijgt.of moet
> ik dan wat speciaals laten draaien ( is nog niet zoon probleem kan
> ik doen via mijn werk )
> groetjes.
> ps dankje voor de snelle reactie TOP service via jullie
>
>> Date: Wed, 16 Nov 2011 20:11:47 +0100
>> From: verkoop@jmpb.nl
>> To:
>> Subject: Re: Voorvork Puch Maxi EBR Kort ZWART
>>
>> Hallo
>>
>> De voorvork van een puch past helaas niet in een vespa ciao.
>> balhoofdmaten zijn namelijk anders.
>>
>>
>> Met vriendelijke groet,
>> Kind regards,
>> Martijn.
>> JMPB.nl
>>
>>
>> Citeren
>>
>> >
>> > Goeie dag Mr/Mvr
>> >
>> > Ik ben ////////
>> > en ik had een vraag. over Artikelnummer: 082-PM4342 = Voorvork Puch
>> > Maxi EBR Kort ZWART
>> > ik zou graag deze in mij Vespa Ciao willen. ik weet niet of dat
>> > mogelijk is .op het Forum ( vespa-ciao.nl ) krijg ik niet de respons
>> > wat ik wil. iedereen blijft aan komen met het ciao model.
>> > weten jullie hoe of wat. hoe je deze passend krijgt. en of deze
>> > uberhoud wel past.
>> > met de vriendelijke groeten //////// -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.